Mafya Mı?

13.3K 411 26
                                    

Ondan ayrılarak şu sözleri söyledim
"Sen manyaksın." Kafamı olumsuz anlamda sallayarak babamın odasına gittim. Kapıyı açarak içeriye girdim. Babamın elini tutarak öptüm.
"Nasılsın babacım." Babam bana tebessüm ederek
"İyiyim meleğim."
"Bir yerin açıyor mu?" Başını hayır anlamında salladı. İçeriye sinirle Deniz girdi.
"Saldırıyı Demir yaptırmış!" Ben korkuyla babama yanaşırken babam kolunu kaldırarak beni altına aldı.
"Deniz şuan sırası değil. Kumsal korkuyor." Dedi babam. Deniz bana bakarak biraz gevşer gibi oldu. Başını sallayarak koltuğa yerleşti. Babama bakarak
"Baba sen ne işle meşgulsun ki saldırı düzenliyorlar?"
"Meleğim bunu sana söyleyince benden korkacaksın ama."
"Babacım söz Senden korkmuycam. Ama lütfen söyle."
"Kızım ben mafyayım. Yani yer altı işleriyle uğraşıyorum."
Şaşkınca ve mutlulukla babama baktım. Ne yani benim babam hikayelerdeki gibi mafya mıydı? Öyle salak kızlardan olup ağlamıyacaktım. Ağzımdan birden kelimeler döküldü,
"Vaov demek benim de babam hikayelerdeki gibi bir mafya. Yes be biliyodum ben." Babam bana anlamsız gözlerle bakıyordu. Sırıtarak babama yavaşça sarıldım.
"Babacım biz ne zaman gidicez burdan?"
"Bugün evin hasarları giderilicek yani bir gün daha hastanede kalacağız. Otel güvensiz olur şimdi."
Deniz babama kızarca baktı.
"Ahmet amca öyle söz olur mu! Bizim evimzde kalıyorsunuz bugün!" Babam tam itiraz edecekken Deniz sertçe baktı. Babam da susmak zorunda kaldı.
"Baba ben bu psikopatın evinde kalmam ya!"
"Kumsal! Yemem seni merak etme!!"
"Aman be! Hemen bağır! Hiç insanca konuştuğun yok zaten!" Deniz bana çok sert bir şekilde bakıyordu.
Babama dönerek
"Ben ne giyineceğim baba?"
"Kızım odana eşya getirtmiştim. Onlardan giy." Kafamı sallayarak odadan çıktım. Kendi odama girdim ve dolabı açtım. Oda dediğime bakmayın hastane odası. İçinden beyazımsı kot şortumu,gri sade salaş sıfır kollu tişörtümü,kahverengi ceketimi,kahverengi çantamı ve yuvarlak gözlüklerimi aldım. Tişörtümü şortumun içine koydum. Dolabı tam kapatacakken aksesuarlar dikkatımı çekti. Oradan da uzun kolyemi alarak taktım(medyada). Şimdi hazırdım saçlarımı tarayarak arkaya attım ve gözlüğümü kafama geçirdim. Odadan çıkarak babamın odasının önüne geldim. Kapıyı açarak içeri girdim. Babam siyah gömleği ve siyah pantalonu ile çok yakışıklı görünüyordu. Kolunun altına girdim ve odadan çıktık. Hastaneden çıktıktan sonra hastanenin önünde her yeri siyah olan Porsche duruyordu. Babam ön koltuğun kapısını açarak içeriye oturdu. Deniz de sürücü koltuğuna oturdu. Ben de arka koltuğa oturarak telefonumu çıkararak instagrama girdim. Takip isteklerini onaylayarak daha önceden çekindiğim fotoğrafımı yükledim.

 Takip isteklerini onaylayarak daha önceden çekindiğim fotoğrafımı yükledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çocukça çıkmış olabilirdim ama bu fotoğrafımı çok sevmiştim. Açıklama olarak da Sus! Sensin çocuk :-P yazarak paylaştım. Takipçilerim çoktu. O yüzden dakikasında 1.037 like geldi. Araba aniden durduğunda denize baktım o da bana bakıyordu.
"Kumsal! Hemen eğil!"

Evet arkadaşlar sizce ne olmuş olabilir?
Bu arada takip etmek isteyenler takip edebilir.
İnstagram=esra_dnzdumlupinar

Sert MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin