Ay! Iphonem iyi mi!

9.5K 308 9
                                    

Medyada Kumsal.
Yasemin abla tabaklara yemekleri koyarken hemen atladım
"Yasemin abla sen zahmet etme yorulmuşsundur zaten. Sen sandalyeye otur ben hallederim bunları." yasemin abla kafasını olumlu anlamda salladı. Tabaklara eşit miktarda yemek koydum. Yasemin ablaya baktığımda masada meyve soyduğunu gördüm. Hemen Katerina nın tabağını aldım ve içine bütün baharatlardan bolca dol dolurmaya başladım ve iyice karıştırdım. Sen benim meyve suyuma değişik şeyler katarsan ben de senin yemeğine katarım pis karı! Yasemin ablaya baktım ve gülümsedim.
"Yasemin abla bu yemekleri nereye götüreceğim?"
"Üst katta canım beyaz kapılı oda var oraya götür." tabakları tepsiye dizdim ve hepsini masaya yerleştirdim. Bütün hizmetliler gelerek yemeklerini yemeye başladılar. Katerina eline ekmeğini alarak uemeye başladı. Ağzına attığı lokmayla morarmaya başladı ve aniden öksürmeye başladı. Sırıtarak odadan çıktım ve oturma odasına geçerek Babamın yanına oturdum. Üçlü koltukta ilk başta babam babamın kolunun altında ben ve yanımda Deniz oturuyordu. Telefonumu çıkardım ve instagrama girdim gelen mesajlara cevap vermeye çalışıyordum. Cevap vermesem takipçilerim düşerdi. Mesajların hepsi de erkeklerden gelmişti. Hafif yanıma baktığımda. Babam ile ferhat amcanın konuştuğunu gördüm. Denize bakınca telefonuma tepeden bakarak mesajlarımı okuyordu. Gelen mesajlara hala cevap vermeye çalışıyordum. Kolumun ittirilmesiyle birden telefonum yere düştü ve benim kalp krizi geçirmem bir oldu nerdeyse. Hemen bağırmam bir oldu.
"Ay!Iphonem iyi mi!" hemen yerden telefonumu aldığımda ekranının çatladığını gördüm. Arkama baktığımda Katerina nın sırıttığını gördüm. Sinirimin birden tepeye çıkması bir oldu. Sinirle üzerine yürüyodum ki arkadan belime sarılan kollarla durmak zorunda kaldım. Arkama baktığımda Denizin beni tuttuğunu gördüm. Hemen kolunu ısırdım ve beni bırakmasını sağladım. Katerinanın üzerine uçarak saçlarını çekmeye başladım. Evi yine katerina nın çığlıkları doldurmuştu. Tam tırnaklarımı yüzüne geçireceğim zaman belimden tutuldum ve yine havaya kaldırıldım. Hem beni saran kollardan kurtulmaya çalışıp hem de katerinaya bağırıyodum.
"Kızım vallaha seninle parçalarım! Pis yelloz! Sen kimsin de benim elimi itekliyosun! Öldürürüm seni! Parçalarım seni ya ! Sen kimsin! Sen kendini satsan bu telefonu alamazsın! Çünkü sen beş para etmezsin! Pis yelloz! Sen de beni bırak be!" diyerek denize de çemkirdim. Bütün aile beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Deniz beni kucağına alarak bana baktı.
"Şimdi sakin oluyorsun tamam mı? Ben bunun hesabını sorucam Katerinaya." kafamı olumlu anlamda salladım.
Beni koltuğa oturttu ve yerde oturarak ağlayan Katerinanın yanına gitti.  Yerden kaldırdı ve benim yanıma oturtu. Şuan katerinaya dalmamak için nasıl mücadele veriyorum görmeniz lazım.
"Katerina neden yaptın bunu?" sakince soru sormuştu deniz.
"Değniizz beyğğ kendisi yemeğgiminn icinegg doldurmusggg bahagaratlarii zehirleniyoggdum. Ben de niyegg yaptigini ogrenmek istegmistimm."
"Ondan mı Iphonemi kırdın lan!"
"Kumsal sakin ol."
"Neyine sakin oluyum baba ya ! Görmüyo musun yaptığını! Bir de kendini haklı çıkartmaya çalışıyor gerizekalı! Kızım anan seni doğurmamış bildiğin sıçmış! Tövbe tövbe ya ağzımı da açtırıyo! Doktor senin popona vuracağına kafana vurdu heralde ondan bu kadar salaksın!"
"Yürü be Kumsal!" kapıdan gelen neşeli ses ile mutlu oldum. Kapıya dönüp baktım ve koşarak gelen kişiye sarıldım.

Sizce gelen kisi kim? Yeni bölüm ile karşınızdayım. Sizleri seviyorum çikolatalarım. Vite ve yorum yapın. 😊😘😁😛❤❤💚💗
İnstagram=esra_dnzdumlupinar
Snapchat=Esra Deniz Dumlupınar

Sert MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin