Odunsu koku

8.7K 313 3
                                    

Denizin yardımı ile depoya yürümeye başladım. Deponun önündeki korumalar selam veriyordu. Deniz ile başıyla selam veriyordu. Depoya girdik. Rutubet kokuyordu ve her yer kirdi. Allahtan fare çıkmıyor. Deniz beni de ilerleterek kapıdan içeriye girdik. Deponun ortasında sandalyeye bağlı ve uyuan bir Demir vardı. Onu görünce nefretle bakmaya başladım. Deniz,
"Bundan sonrasına karışmıyorum. Yardım istersen söyle. İstediğin malzeme varsa da korumalara söyle getirirler." kafamı olumlu anlamda salladım. Deniz sandalyeye ters bir şekilde oturdu ve beni izlemeye başladı. Korumalara dönerek
"Uyandırın şu pisliği." dedim. Bir kova suyu Demirin başından aşşağıya döktü. Demir sıçrayarak uyandı ve bana bakmaya başladı.
"Ovvv güzellik sen mi bana işgence edeceksin. Senin ettiğin işgence benim için gül bahçesidir." dedi alayla. Sinirle gülüp suratına tükürdüm. Korumalara dönerek kerpeten istedim. Hemen getirdiler elime aldım.
"Bana hangi elinle dokunmuştun. Ah şimdi hatırladım iki rlinle demi." diyerek parmaklarını kerpeteni sıkıştırarak kırmaya başladım. Demirin acı dolu bağrışları depoda yankılanıyordu. Yanımda bir masa vardı. Masanın üzerinde de malzemeler. Çekici aldım ve Denize döndüm.
"Şu pisliğin ellerini sabit tutabilir misin?"
"Hay hay efendim." dedi ve gülümsedi. Ben de ona gülümsedim. Gülümsemesi çok güzeldi gülünce yanağında oluşan o gamzeleri anlatamazdım. Adam bu kadar güzel gülüyorsun madem niye sürekli somurtup duruyorsun. Beynimden düşünceleri kovarak masanın üzerine Demirin ellerini sabitlemiş Denize memnunca baktım. Elimdeki çekiç ile yanlarına gittim. Çekici yukarıya kaldırarak sağ eline vurdum. Daha sonra da sol eline. Artık kırıldığına emindim. Deniz Demirin elini bırakarak yerine geçti. Çakıyı alarak üzerindeki eşyaları yırttım. Kalbinin tam oraya KA yazdım Kumsal Ateş bu iki harfi hatırlamalıydı. Çakıyı da yere attım. Demir bana yalvarmaya başladı.
"Yalvarırım sana. Lütfen beni serbest bırak. Kulun köpeğin olayım lütfen! Affeein beni!" alayca sırıttım. Gülmemin tam tersine gözlerimden yaşlar süzülüyordu.
"Bırakayım seni öyle mi bırakayım! Ben aana yalvarırken durdun mu! Karnıma tekme attın ya işte o tekme yüzünden bebeğim olamayacak! Benim yaptığım bunun yanında az kalır tamam mı! Bana şimdi gelip de yalvarma! Ben sana yalvarırken durdun mu ha! Durdun mu! Söylesene! Söyleyemiyosun demi! Ulan senin yüzünden bebeğim olamayacak! Ben anne olamayacak mıyım! Söylesene söyle!" bir yandan bağırarak bir yandan da hıçkırarak yere çöktüm. Ağlayarak yeri yumrukluyordum. Deniz gelerek beni yerden kaldırdı ve sarıldı. Sarılmasına karşılık vererek odunsu kokusunu içime çekiyordum.
"Tamam sakin ol." sandalyrye oturtarak nereden bulduğunu bilmediğim su şişesini vererek içirdi. Sinirle su şişesini yere fırlattı. Hızla Demirin yanına giderken kolundan tutarak çektim. Başımı göğsüne yaslayarak sarıldım. O da kollarını bana sardı. (Medyada )
"Daha onunla işim bitmedi."
Kafasını olumlu anlamda salladı.
Korumalara dönerek
"Kezzap var mı ya?" kafasını olumlu anlamda salladı ve elime bir şişe tutuşturdu. Şişenin kapağını dikkatlice açtım.
"Şimdi senin kıymetline bunu döksek nolur? Sonuçta onun yüzünden bebeğim olamayacak." yalvarmalarını dinlemeyerek bütün şişedeki kezzabı kıymetlisine döktüm.
Depoda acı dolu çığlıkları doldurmuştu. Korumalar bana korkmuş gözlerle bakıyorlardı. Deniz yanıma silahla geldi.
"Sen mi vurmak istersin? Yoksa ben mi vurayım?"
"Sen vur." silahı eline aldı ve hedefi aldı. Tam tetiğe basacağı sıra kulaklarımı kapattım ve gözlerimi de kapattım. Silah sesi duyuldu. Ellerimi kulaklarımdan çektim ve gözlerimi de açtım. Karşımda sandalyesi devrilmiş işgencelere maruz kalmış ve alnının tam ortasından kan akan Demir vardı. Deniz gelerek beni kucağına aldı. Depodan çıkmadan önce bağırdı.
"Temizleyin!" kucağına iyice yerleşerek. O kokusuna bayıldığım odunsu ve sert kokusunu içime çektim. Sanki bir daha koklayamayacakmışım gibi. Beni arabasının rahat deri koltuklarına bıraktı verilen kendi tarafına geçti. Arabayı çalıştırarak sürmeye başladı. Ben ise yorgunluktan kendimi uykuya teslim ettim.

Evet arkadaşlar yeni bir bölüm daha. Sizi seviyorum vote ve oy verin. 😙😘

Sert MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin