#9

333 29 21
                                    

Sarışın olan kollarının arasındaki minik kıpırdanmalarla uyanmıştı ama hala gözleri kapalıydı.

İzaya evlendikleri günden beri biraz abartılı bir şekilde seviyordu shizuyu izlemeyi...

Aslında izaya da çoktan anlamıştı shizunun uyandığını .

Hep anlardı.

Eski alışkanlıklar söz ediyorsak eğer shizunun ne zaman izaya ile uyansa yüzünde kocaman bir tebessüm olduğunu da eklememiz gerekirdi sanırım.

Biraz daha sokuldu sarışının güvenli limanlarına .

+ Günaydın sevgilimmm .

- Her seferinde nasıl anlıyorsun anlamıyorum ama ... Günaydın sevgilim ...

İkili birbirinin gözlerinin içine bakarak kıkırdadı usulca .

Sonra izayanın gözleri hüzünlendi .

Ve konuşmaya başladı.

+Seni çok üzdüm değil mi ?

- Üzdün ... Ama yine benim kollarımdasın buna katlanabilirim. Seni her şeye inat sevdim ben. bırakalım da kocam biraz şımarıklaşsın değil mi ?

+ Zayıflamışsın da ...

- Form tuttum diyelim . Malum daha noel fantezisi yapacağız.

+Heey güldürme ... özür dilemeye çalışıyorum şurada .

- İyi de ben sana kızmadım ki . Yalnız kalınca asabileştim biraz sanırım .sensiz kalmak bana pek gitmiyor.

+ Shizuu ben çok özlemişim seni...

- Eğer.. eğer bir daha bana kendini bu kadar özletirsen ... seni seni öyle bir öperim ki aklın şaşar !

+ Özür dilerim sevgilim biliy-...

Tabiki shizu onun devam etmesine izin vermemişti.

Tanıyordu artık izayayı ...

Bu cümleden sonra olumsuz bir şey geleceği öyle belliydi ki devam etsin istememişti.

En son ne zaman böyle kötü hissettiğini sormuştu kendisine .

Buraya gelmeden önce yani.

İzayasız uyandığı ilk sabah öyle acı vericiydi ki...

En son ailesi öldüğünde böyle hissetmişti.

Bomboş ve umutsuz ...

Sanki yaşayacak hiç bir şeyi kalmamış gibi.

Ve onsuz bir sabah bu kadar boş geçiyorsa onun ölümü onu nasıl etkiler diye düşünmek gibi bir gaflette bulunmuştu.

Felaketti .

Nefesi tıkanmıştı .

Eğer çocuklar pat diye odaya dalmamış olsaydı kendisine yapacağı şey için tereddüt etmezdi.

Onları görünce kafası dağılmış ve bir şey kafasına dank etmişti.

Eğer izaya shizunun arkasından onun yüzünden ağlarsa ne olacaktı ?

Bırakamazdı ki küçük adamını ...

Ondandı bu denli çok konuşması bu sabah .

Kolları ile iyice sarmaladı sevgilisini ve saçlarını öptü.

-Ya tamam biraz saçma oluyor böyle ama ... arada yapalım bu mektup işini . Ben sevdim sanki ne dersin ?

+Shizu... Eğer sevdiysen yaparız arada ama.. Sen sadece beni sev... En çok beni sev... Çocukları da sev tabii ... Tanrım çocuklarımı çok özledim .

-Gideriz akşam yanlarına amaa önce balayımızı planlamamız gerekiyor.

+Ya sen onu unutmamış mıydın shizu... Utandırma beni ...

-Sevgilim yataklar rahat olmalı ama değil mi ?

Ve sarışın kafasına yediği yastıklar ve kıpkırmızı bir izaya ile gayet net bir cevap almıştı.

Sanırım bu balayı işi çok keyifli olacaktı...

Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin