#23

207 24 26
                                    

Shizunun yaptığı kısa telefon görüşmesi sonucunda büyük baba olan biten her şeyi öğrenmiş ve jessicanın yakalanması için işlemleri başlatmıştı .

Büyük babanın kolları uzundu ve her türlü merciden tanıdıkları vardı .

Eski topraktı malum...

Önce bir güzel dövdürüp ardından da yetkililere teslim ettikleri kızıl ve yancıları onlara lanetler okuyarak parmaklıkların arasındaki yerlerini aldılar.

Shizu ne kadar istemeye istemeye olsa da büyük babaya teşekkür etmiş ve bir süre daha çocuklarla kalmalarını istemişti.

Ne kadar tedavisi bitmemiş de olsa izaya ve shizu bu meselenin kapanması sonucunda shinrayı da yanlarına alarak eve dönmüşlerdi .

İzaya hala temaslara dayanamıyor ve shizu olmadan uyuduğu bütün uykulardan kabuslarla uyanıyordu .

Eve ilk geldiğinde çocuklar shizaya çiftinin ilk bir kaç saat kucaklarından inmemişlerdi.

İzaya için kötüydü.

Ama çocuklarını o kadar özlemişti ki buna katlanabilirdi.

Titremelerinin iyice artması sonucunda shizu duruma el atmış ve çocuklara artık uyumaları gerektiğini söyleyerek uyumaya yollamıştı .

Günler su gibi geçiyordu ve shinra izaya için yapabileceği şeyleri tüketmeye başlamıştı .

Celty ile bir şekilde barışmışlardı ama izayayı iyileştiremiyor olmanın tatminsizliği ona zarar veriyordu .

Dün akşam doktor arkadaşlarını bunun için toplamıştı ve öne sürülen saçma sapan metotlar sonucunda yeni bir birlikteliğin ona iyi geleceği kararında hem fikir olmuşlardı .

Otuza yakın doktorun ''sex yapsın'' kararı kulağa ne kadar saçma gelirse gelsin işe yarayabilirdi .

Shizuya bunu anlatması gerekiyordu.

Ama hala çekinceleri vardı .

Çünkü shizunun kendini suçladığını biliyordu.

Açık açık söylemediği sürece bunu anlamayacaktı ve bir yandan da kendini geri çekmekten kaçınmayacaktı.

Celty onun bu halini ve sıkıntıyla oflayıp puflayıp durmasından memnun değildi.

Büyük baba hewajimanın yanına gelerek olanları anlattı ve shinranın tıkandığını artık başka bir çözüm bulamadığını da söylenmelerine ekledi .

Büyük baba yüzündeki pis sırıtış ile onu anladığını ve bununla ilgileneceğini söyledi.

Ardından shizunun yanına giderek koltukta kederle çökmüş torununun saçlarını karıştırıp oturduğu koltuğun kenarına oturdu .

*Hey evlat bu kadar kederli durman çocukları korkutuyor .

-Saçmalama babalık çocuklar kreşteler.

*Aahh sahiden mi ? yaşları falan mı değiştirdik be adam !

-Derdin ne senin ?! ne yapmaya çalışıyorsun ?

*Bugün sen ve izaya dışarı çıksanız diyorum . Biliyorsun büyük annenle kavga ettik ve o çocuk bakan erkeklere bayılır ... barışalım artık diyorum . Yardım falan isterim oda gelir ve biz bol bol öpüşürüz anlarsın ya ... shinra ve celty de dışarı çıkacaklar zaten .

-Bir sorarım ama izaya kabul eder mi bilemiyorum ...

*Eder eder yani sen sorarsan etmez belki ama ben istersem eder sever beni damadım . Eee en son ne zaman seviştiniz ?

-Yuh ihtiyar yuh ! büyük annem sana pas vermiyor diye bana sarmasan diyorum .

*Nee mutlu olduğunuzdan emin olmalıyım !

-üç ay falan oluyor .

*Aman tanrım o.o ciddi misin sen ? o kadar uzun süre... ulan biz bile haftada 3 kez yapıyoruz !

-dalga mı geçiyorsun benimle ? izayaya dokunamıyorum bile ne sevişmesinden bahsediyorsun ?

*... bugün shinra ile konuştum ve artık izaya için yapabileceği bir şey kalmadığını söyledi . yani hayatının sonuna kadar buna mahkum olabilirsin ... biliyorum kulağa pek hoş gelmeyecek ama bir süre sonra tatminsizlikler yaşamaya başlayacaksın .

-Salak salak konuşma moruk ! böyle saçma bir sebep yüzünden izayadan ayrılmam . Ne olursa olsun ayrılmam ondan . Ölsem hayalet olur yine gelirim can parçamın yanına ! Çok azdıysan çıkarız akşam dışarı . Ama eğer çocukların önünde yaparsanız bir daha eve falan sokmam seni !

*söylediklerimi bir düşün ve bu gecenin senin için de güzel geçmesini sağla evlat . unutma biraz zaman geçtikten sonra izaya da huzursuz hissetmeye başlayacak . ona dokunmaya ihtiyacın var ...

Shizu daha fazla ihtiyarın sözlerine dayanamayarak hışımla ayağa kalktı ve çocuk gibi bağırarak cevabını verdi .

-Sana ne be adam !

Ardından kafasında dolanan düşüncelerle kalkıp izayanın yanına gitti .

Böyle saçma bir şey yüzünden ayrılmazlardı değil mi ?

Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin