İzaya bavulunu yerle bir ettikten sonra siyah takım elbisesinde karar kıldı ve shizunun ona doğum gününde aldığı parfümü sıkarak sahile inmeye karar verdi.
Shizunun giydiği krem takımın yanına yakışmak istemişti.
Gülümseyerek sahile inerken ona arsız gözlerle bakan kadınların farkında bile değildi.
İzaya ne kadar kıskançlık krizine girerse girsin asla yalnız kalan bir adam olmamıştı.
Hele shizuyu düşünürken yüzünde oluşan tatlı tebessüm adeta aşka davet gibiydi.
Otelin lobisinden çıkarken onu gözüne kestiren ve peşine takılan kızıl saçlı kadını bile fark etmemişti.
Aklındaki tek şeyin sarışın olması onun gibi bir çok düşmanı olan bir adam için tehlikeliydi.
Pek de umursamıyordu gerçi bunu .
Ama umursasa daha iyi olurdu.
Çünkü güçlü refleksleri olan ve çoğu insanı intihara sürükleyen bir adamın intikam ateşi ile yanan takipçileri olması normaldi.
Yıllar önce kardeşi intihara sürüklenen bu kızıl saçlı kadın da yanıyordu bu ateş ile .
Sahile git gide yaklaşırken izayanın arkasından gelen kadın çevik bir hareketle kolunu yakaladı ve kısık sesle kulağına fısıldadı...
'Beni hatırlamıyorsun ama ben seni çoktan aklıma kazıdım tiksinç yaratık .
İzaya bu ses kimin bilmiyordu .
Ama ondan hızlı kavrayan beyni derinlerde bir yerde çoktan tehlikeli bir durumda olduğunun farkına varmıştı.
Çevik bir hareketle kadından kurtuldu ve hızlıca shizunun olduğu sahile ilerlemeye başladı.
Ardından durdu.
Gerçekten durdu.
Aklı ona kaç canını kurtar shizu seni korur salak derken kalbi çığlık çığlığa eğer onun yanına gidersen onun da başını belaya sokacaksın diyordu.
Yüzüne bilmiş bir gülümseme yerleştirdi ve kalbini dinlemenin gururu ile parıldadı gözleri.
Tekrar kadına döndü ve hahladı.
+Hah! senin gibi bir sürtük beni alt etmeye yeter mi sanıyorsun ?
'Tek başıma olduğumu nereden çıkardın ? Senden nefret eden insanları toplamak o kadar da zor olmadı !
Daha sonra izaya başının arkasında keskin bir sızı hissetti.
Gözleri birden bire kararırken yüzündeki gülümseme buruklaşmış ama silinmemişti.
Shizu güvendeydi sonuçta değil mi ?
Sanırım çocukları onu bir süre daha bekleyeceklerdi...
Shizu sonunda sana geleceğim... Yemin ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-
Разное*- Alış artık izaya kendi oğlunu kıskanamazsın !.! ^- Kim miş o kıskanan ... heyyy cüce çek ellerini kocamın üstünden. !.!.