Jessica delirmek üzereydi.
Kaç gündür izayayı sabah akşam dövdürüyor ve hakaretler yağdırıyordu .
Lakin yüzündeki o ahmak sırıtıştan kurtulamıyordu.
Yıllarca bekledikten sonra intikam hırsı ile onu kaçırmıştı ama mutlu değildi.
Sanki adamın kalbi çeliktendi.
Zayıf noktalarını bulup oradan vururum diye düşünmüştü ama o aptal sinir hastası kocası ne hikmetse birden zeka küpüne dönmüş ve izayanın bütün zayıf yanlarını kapatırmışçasına bu çelik kalpli adamın sevdiği herkesi sağdan soldan topluyordu.
Yoldaşları ona olan inançlarını yitirmeye başlamıştı ve içten içe çatışmalar artmıştı.
Çoğu artık ölmesi taraftarıydı.
Ne diye hala yaşıyordu ki ?!
Ama jessicaya yetmemişti.
İzayayı mutsuz edemiyordu .
Yıllarca tanınmamak için milyonlar vererek yaptırdığı estetikler de boşa gitmişti.
Onu hatırlamıyordu bile .
İzayaya gizli gizli hayranlık duyarken birden bire kardeşini elinden almasına göz yummak zorunda kalmıştı ve ilk aşkı onun hakkında hiç bir şey hatırlamıyordu.
Ona yeterli gelmediğine inandığı için kendisini baştan yaratmıştı ve o pislik onu hatırlamıyordu !
Yaklaşık bir haftadır izayaya beşer onar ipucu veriyordu ama yok ! hala bulamamıştı kim olduğunu .
Sinirle arkasına döndü .
Madem ilk aşkını elinden alan o pislik bütün çıkış yollarını kapatmıştı o zaman o da çözümü daha yakınlarda arardı .
Öfke ile yeni planlar kurmaya başlarken ofladı.
Derken kapının çalınması ile içeri sarışın asistanı girdi.
Bu kızın ona aşık olmuş olması işini kolaylaştırıyordu .
^ hoşgeldin Varona anlat bakalım neler oluyor ?
*önemsemen gereken bir şey yok bebeğim o gerzek herif uykusunda sayıklıyor sadece .
Topuklu ayakkabılarını tıkırdatarak sarışın sekretere yaklaştı.
Sarışın çoktan gözlerini çekici bacaklara dikmiş ve tutkulu bakışlarla bakmaya başlamıştı onlara.
Gerçi yaklaştıkça utanarak bakışlarını kaçırdı ve kızarmaya başladı .
Jessica geçen geceyi hatırlattığına emin olduktan sonra ona yaklaştı ve duymak istediklerini öğrenmek için yüzüne yakınlaştı ve gözlerini dudaklarına dikerek sordu .
^Önemsememem gereken şeyleri anlat bana varona . Anlat ki sana iyi bakabileyim .
Varona sert bir şeklide yutkunarak başını eğdi ve gözlerini kapatarak anlatmaya başladı.
*İzaya uyumadan önce iyi götürüyordu ama uyuya kaldıktan sonra zırlaya zırlaya ağlayarak shizu diye inlemeye başladı. Kendisi ile çeliştiği için huzursuz görünüyordu .Ayrıca bir yandan da adamların söylenmeleri artmaya başladı.Sanırım biraz fazla hırpalamışlar bu sefer . Uyuduktan sonra müdahale etmek zorunda kaldım .
^Teşekkür ederim güzel varona artık beni yalnız bırakabilirsin .
Jessicanın sesini duyduğu anda aşk parıltıları ile tutuşan gözleri dediklerini anlar anlamaz hayal kırıklığı ile burulmuştu .
*Ama...ben bu gece beraber yatarız sanıyordum.
^Daha upuzuuun bir yolumuz var varona . Şu adamların ayaklanma ihtimali beni ürkütüyor onlarla ilgilenir misin bebeğim ?
*Tabii.. tabiki ilgilenirim sevgilim .. Sen ne istersen yaparım senin için bilirsin . O zaman çıkıyorum ben şimdi ?
Jessica tatlı tatlı gülümsedi ve varonaya bir öpücük yolladı .
^İyi geceler varona .. Tatlı rüyalar gör sevgilim .
Demin ona surat asmaya meyilli kız uçarak odadan çıktığında dudaklarındaki gülümseme küstahlaştı ve aklından geçen şeylerin dilinden dökülmesine izin verdi .
^Sözcüklerin gücü gerçekten inanılmaz ... Bana çok güzel bir fikir verdin varona sanırım sana daha çok ihtiyacım olacak ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-
Random*- Alış artık izaya kendi oğlunu kıskanamazsın !.! ^- Kim miş o kıskanan ... heyyy cüce çek ellerini kocamın üstünden. !.!.