#24

215 25 27
                                    

Shizu düşünceli bir şekilde odaya girip pencerenin yanında oturan izayaya küçük bir baş selamı vererek yataklarının yanında son zamanlarda uyuduğu koltuğa geçerek uzandı ve başını ovarak düşüncelerden kurtulmaya çalıştı.

+Shizu... İyi misin ?

-Önemli bir şey biraz başım ağrıyor sadece.

İzaya shizunun söyledikleri ile yerinden kalkarak shizuya yaklaştı ve başının altına koyduğu yastığı kaldırarak oturdu ve shizunun başını dizine yasladı.

Shizu derin bir oh çekti ve çekinerek de olsa daha çok gömdü başını izayanın dizine .

Küçük olan ağrı yüzünden keyifsiz duran sevgilisine kıyamamış ve masaj yapmaya da başlamıştı.

+Migren ilaçlarını getirmemi ister misin ?

Sarışın olan küçük sevgilisin daha da endişelendirmemek için koltukta döndü ve gözlerini kapatarak büyük babanın sözlerinin kulaklarında yankılanmalarını engellemeye çalıştı.

-İstemiyorum teşekkürler sevgilim...

İzayanın dudaklarında küçük bir sırıtış oluştu .

+İnatçı keçi hiç kabul etme zaten sen hasta olduğunu...

Shizu saçları ile oynayan izayanın elleri ile iyice mayışmış ve ağzındaki baklayı pat diye söyleyivermişti.

-İzaya... eğer sana hiç dokunamazsam benden ayrılacak mısın ?

Küçük olanın duyduğu kelimelerle içi ürperdi .

Bu ne demekti şimdi ?

Haklıydı tabii ...

İzaya kirlenmişti sonuçta .

Shizu sözlerine devam ederken küçük olanın içi tereddütle kasılmıştı .

Ayrılalım mı demek istiyordu yani şimdi ?

Titremeleri artarken sarışın olan o kadar kasvetli hissediyordu ki cevapsız kaldığı için farkında değildi ...

+...ne demek istiyorsun ?

-büyük baba eğer seninle sevişmezsek beni terk edeceğini söyledi .

+...peki sen ne dedin ?

-Saçmalama ihtiyar bunak ben ölsem gene gelir izayaya hayalet olurum ne ayrılığı dedim . Ama son dediği şey yüzünden moralim bozuldu . Eğer sen bıkarsan benden ne olacak ?

+...hayalet olacaksın yani başıma .?

İzayanın çatlayan sesi ve konuşmanın bir yerine odaklı kalması ile sarışın olan başını gömdüğü yerden kaldırdı ve dolu gözlerle ama bir yandan da masum bir gülümseme ile ona bakan sevgilisi ile göz göze geldi.

- Benden kurtulamazsın tabii . Ama senden uzak durmamı istersen ne kadar canım yanarsa yansın uzak dururum senden . Ama bunu isteme yani bence istememelisin çünkü o kadar çok yaşayacağımı sanmıyorum sensi--

+Seni seviyorum .

-Bende seni seviyorum küçük sevgilim ... Sana bu zamana kadar belli konularda hiç yalan söylemedim bilirsin . Sadece ... Büyük babanın haklı olduğu bir konu var. Yani... İlk günlerimizden beri sevişmeyi sevdiğini biliyorum ve ... ben beklerim ama eğer sen artık benimle olmak istemezsen ne yapabilirim bilmiyorum...Bu hissi de sevmedim zaten ... yani böyle içimde kömür karası böcekler varmış ve içimi karartıyorlarmış gibi.. anlatamadım . Neysee bu akşam için bir planın yoksa dışarı çıkalım mı ?

+tabii çocuklara da haber veririm birazdan .(odun izaya ama aslında odun değil kafası karıştı biraz sadece O.o )

-onlara büyük babanın ihtiyacı varmış .

+çocuklarımla ne yapacakmış ki ?

-büyük anne ile kavga etmiş sanırım barışmak istiyormuş artık ...

+...hmm tamam o zaman be-ben hazırlanayım . Kaç gibi çıkarız ?

-bilmem kaçta hazır olursan o zaman çıkarız .Dışarıda kalmamız gerekebilir biraz kalın giyin olur mu ?

+ta-tamam o za-zamann... ben içeri geçiyorum ?

-tabii bende biraz uyuklayayım o zaman ...

+peki...

Tanrım bu sohbette neydi ?

----------------------------------------

İzaya tanrı aşkına sakin ol adam gece sevişelim mi falan demedi ... yemek yiyeceksiniz sadece ...

Ayrıca ne bu gerginlik sanki ilk kez dışarı çıkıyorsun ?!

Yahu iç ses misin nesin kapa çeneni özledim ben kocamı !

Hem daha gidip daha büyük babayı shizunun aklını karıştırdığı için azarlayacağım . Çekil ayağımın altından !

Banaa biricik yazarınızaa ?

O kocacığına araba çarpsın da gör gününü ! Hırıspı hıh !

Tamam apla yaa ama bir bıraksan da artık yanii yakınlaşsak diyorum ?

Peki peki tamam ... az daha sabret hınzır seni ...

Hazır shizu da uyuyor... Öpücükler öpücükler izaya-kuun =*

Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin