İzaya gözlerini rahatsız eden ışıkla huzursuzca kıpırdandı.
Oturtulduğu sandalyeye bağlıydı ve bilekleri acıyordu.Ensesinde dayanılmaz bir ağrı vardı ve bir ağrı kesici için neler feda edebileceğini düşünmeye başlamıştı.
Aslında düşünmesi gereken daha büyük sorunları vardı...
Bu kadın kimdi ?
Çocukları nasıldı ?
Kaç kişilerdi ?
Ailesini biliyorlar mıydı?
Ne istiyorlardı ?
Shizuya zarar vermişler miydi ?
Eğer o kızıl kevaşe ailesine zarar verdiyse onu ... Parçalayıp kurtlara atacaktı !
Eskiden olsa buradan kurtulması saatlerini almazdı.
Ama şu an kafası o kadar meşguldü ki kendisiyle çatışıyordu .
Tamam dedi kendi kendine... Sakin ol ve plan yap !
Önce hedefini belirle hedef ne ?
Tabiki shizu iyi mi onu öğrenmek .
Hayır salak ! Hedef buradan kurtulmak.
İç ses misin nesin eğer bu kevaşe shizuma bir şey yaparsa harakiri yapıp önce seni içimden sökerim sonra da üstüne kezzap dökerim !
Tamam ... Sakin şampuan .
Hani hatırlatmak gibi olmasın ama...Eğer buradan kurtulamazsak shizumuz bizi kurtarmaya gelir ve bu çifte bela demektir.
Demek ki hedefimiz kurtulmak ...
Peki tam olarak nereden kurtulmak bay zeki ?
Yok yok yavriiiim sen evlenince çok hamlamışsın .
Bak şimdi önce zincirlerden sonra odadan sonra peşindeki adamlardan sonra da bu binadan kurtulman gerekiyor...
Tamam o zaman son iki soru ...
Bu kelepçeler nasıl çıkacak ve düşmanlarımız kimler ?
Yavrucum onu ben bile düşünemiyorum o kaa yani ...
İzaya iyice kendi kendine kaptırmış söylenirken odanın büyük metal kapısı yere sürtülerek açıldı ve içeri iki tane iri yarı adam girdi .
Bir yandan da hoparlörler cızırdadı ve mekanik bir ses konuşmaya başladı.
*Oo küçük prens sonunda kendine geldin demek .
Bil bakalım ben hangi günahının arkasında kalan çaresiz ruhum ?
Hah ! Bu bir soru değildi seni pezevenk .
O kadar çok ki beni hatırlaman günlerini alacak .
Ve beni hatırlayana kadar gitmene izin vermeyeceğimden emin olabilirsin !
Korkma ve ya kork banane O.o
Oyunu adil oynamak için -senin aksine- sana her gün bir ipucu vereceğim.
O sırada bu iri çocuklar sana hafızanı tazelemek için yardım edecek ...
Mutluyum izaya . Ben ağlarken nasıl kahkahalar ile güldüysen bende senin deney faresi gibi çırpınışları gördükçe öylesi mutlu oluyorum.
Ardından iğrenç bir kahkaha sesi yankılandı ve ilk yumruk izayanın yüzünde patladı .
+Elinden geleni ardına koyma küçük piyon beni iki dövdün diye mutsuz edemezsin !
Sözlerinin ardından dudaklarında bir gülüş belirdi.
Gözlerini kapattı ve kendinisini kocasının yanında hayal etmeye başladı.
Bütün konuşmadan anladığı kadarıyla bu ses bir kadına aitti. -Hadi ama konuşurken bile yersiz kinayeler vardı!- En önemlisi kadının eli boştu.
Yani bir iki gidişat belirlemişti o işlevsiz kafasında ama bir büyük ödül yoktu .
Sesinden belliydi tatminsizliği.
Ve eğer sonucunda büyük bir ödül yoksa bütün planlar değersizlerdi.
Kendinden biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-
De Todo*- Alış artık izaya kendi oğlunu kıskanamazsın !.! ^- Kim miş o kıskanan ... heyyy cüce çek ellerini kocamın üstünden. !.!.