#17

222 23 13
                                    

Jessica şimdi ne yapması gerektiğini biliyordu .

Bu aralar uyuduğu en huzurlu uykusuna yatacaktı.

Sonuçta sabah izayayı deli edecekti.

Gerçi onun için her hangi bir uyku yeterince huzurlu olmamıştı ve olmayacaktı da .

İçten içe acıyordu kendisine .

İç sesinin dedikleri onu o kadar yaralıyordu ki başka insanların sözlerine ihtiyacı yoktu.

''Jessica sen bir eziksin biliyorsun değil mi ?'' , ''Onlarca para döktün kendini baştan yarattın ve adam günler geçmesine rağmen seni hatırlamadı.'' , ''İlk aşkın seni hiçbir zaman umurs-... ''

^YETER ARTIK YETER KES SESİNİ SERSEM ŞEY !

---------------------------

^İzaya bebeğim beni hatırladın değil mi ? Hani şu her gün yanına gelen ateşli bomba...

+Hııı ne ateş ne ateş hükümsüz bir kadınsın sen tipsiz olduğuna eminim. Baya eziyorsun hatta kendini.

^Saçmalama burada konu sensin ! O çok güvendiğin geceleri adını sayıkladığın adamdan haber getirdim sana .

+S...shizudan mı ?

İzaya korkmuştu .

Bu kadın yoksa shizunun bir açığını mı bulmuştu ?

Ah dedi içinden .

Benim şapşal sevgilim böyle entrikalara ilk defa bulaşıyor hata yapması çok normal ...

^Belki bilmek istersin çocuklarına ve kocana eski nişanlısı bakıyor.Neydi adı...

Jessicanın sözlerin sözlerinden sonra izaya kollarındaki iplere asılmaya ve bas bas bağırmaya başladı.

Aslında içten içe sevinmişti bu kadının hala bir şey elde edemediğini öğrenince.

Kocası onu aldatmazdı . Bunu tabi ki biliyordu .

Ama büyük oynaması gerekiyordu.

Belki böylelikle shizuya biraz daha zaman kazandırırdı.

+O VARONA OLACAK KEVAŞE ÇOCUKLARIMA DOKUNAMAZ .

^İlginç neredeyse bir haftadır buradasın ve ilk kez kurtulmaya çalışıyorsun ...Aha sende biliyorsun o kadının çoktan shizunun ...

+KAPA ÇENENİ!

^Bana bağırma izaya ! Şu an yaşıyor olmanın tek sebebi benim !

Hah dedi içinden izaya .

Ekipte çatlaklar başlamış oh ne güzel ...

+SAÇMALAMA ARTIK BIRAK BENİ YETER!

^Olmaz ki ama kocan seni aldatıyorken ve sen hala beni hatırlamazken en azından kocanla aranızda eşitlik sağlamalıyız değil mi ?

+NE SAÇMALIYORSUN SEN BE !

^Ah hadi ama izaya sen zeki bir adamsın bunu bir terazi kefesi olarak düşün . Eğer kocan birisi ile yatıyorsa sende birisi ile yatmalısın ..Ve aha sana bu konuda yardımcı olacak birini tanıyorum . Baş harfi ben anlarsın ya . Küçüklük hayalimdin sen benim . En masum zamanlarımda seninle ilgili düşler kurarken kirlettiler bedenimi.Sende aldın benden candan içerimi malum... Bizim koca çocuklar şimdi seni alıp bana getirecek ve seninle yakından ilgilenmemi izleyecekler . Belki de bir erkek olduğunu hatırlamaya ihtiyacın vardır yalnızca ne derin ?

İzaya ağzı açık onu dinlerken hafızasının en köşelerinde sevdiklerini elinden aldığı insanları hatırlamaya çalışıyordu bir yandan da .

Bu jessicanın son hamlesiydi.

Onlarca ipucu vermesine rağmen onu hatırlamayan adam belki onu görünce hatırlardı .

Aksi taktirde yıllarca hayalini kurduğu sonradan aşkını nefreti ile pekiştirdiği adamın koynuna girerek kendisini tatmin edecek ve ardından onu öldürecekti.

İri kıyım adamlar izayayı yaka paça jessicanın odasına götürürken izaya bu çukura duştuğu andan beri ilk kez söylendi kendi kendine.

Evet o kadar dayak yemiş ve hırpalanmıştı ama bu kadın git gide niyeti bozacaktı anlaşılan .

''Sanırım bu defa gerçekten sıçtım ...''

Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin