#26

231 25 10
                                    

İzaya eline shizunun telefonunu aldı ve kendi numarasını sildikten sonra küçük bir uygulama yükleyerek üyelik oluşturdu.

Arka planda izaya ve çocukların hep beraber kameraya güldükleri bir resim vardı.

Usulca kendi telefonuna uzandı ardından da shizunun dudaklarına küçük bir öpücük kondurarak odalarına geçti.

Büyük babanın anlattığına göre gençler yani liseliler arasında yaygın bir uygulamaydı bu .

Yani şu texting meselesi ...

Büyük baba bunu nereden biliyordu acaba ?

Neyse... en kötü ne olabilirdi ki ?

Hevesle deminki uygulamayı kendisine de yükledi ve ilk mesajını atmak için klavyeye atılırken bir an duraksadı .

Ne yazmalıydı ?...

İlk mesajı atar atmaz gelen bildirim sesi ile shizunun uyanacağını biliyordu .

Evvet bu çok ilginç olacaktı ...

Yaramaz kedicik:

En tatlı kedicik kim ?
Tabiki benim Nyaw~

Bay sarışın:

Sensin nyaw..
Uyandığımda niye yanımda değildin kedicik ?

Yaramaz kedicik:

Yah ama ama ama yaa senin ben olduğumu bilmemen lazımdı shizuu nyaw !

Bay sarışın:

Sence ben senin numaranı rehberden mi bakıyorumdur nyaw ?

Yaramaz kedicik:

Utandım nyaw ...

Bay sarışın:

Yanıma gel nyaw...

Shizunun mesajı ile saf saf gülerek gömüldüğü armut koltuktan kalktı ve paytak paytak odalarına gitti .

Ev saçma bir şekilde sessizdi.

Anlaşılan büyük baba uyuduklarını görünce planını dışarı taşımıştı.

Yan odalardan birine girerek biraz kurcaladı ve aradığı şeyi bulunca yoluna devam etti .

Kapıyı aralayıp başını içeriye uzatınca shizunun baygın gözlerle ona baktığını ve gelmesi için kucağına çağırdığını gösterdi.

Demin taktığı kedi kulaklarını düzelterek shizuya yaklaştı ve kucağına oturarak masum masum sırıttı.

Shizu da izaya da bu masum bakışların gerçek olmadığını biliyordu .

Shizu hafif çatallı sesiyle konuşmaya başladı .

- Sabahları sensiz uyanmayı sevmiyorum kedicik ...

Bir yandan konuşurken bir yandan da izayanın boynunu gıdıklıyordu burnu ile .

İzaya sevimli kıkırtılar eşliğinde boynunda daha çok yer açmaya çalışırken kendisini shizuya bastırdı ve inledi .

Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin