#8

313 30 3
                                    

İzaya pata pata gitti kapıyı açmaya.

Kapıda sinirli ve bir o kadar da hırslı bir sarışın onu bekliyordu.

Kapı açılır açılmaz sarışın küçük olanın bileklerini yakaladı ve kapının yanındaki duvara yasladı onu .

Özlemle içi kavruluyordu sanki .

Ezbere bildiği dudaklara yaklaşırken söylenmeyi de unutmadı.

- Öyle bir mektuptan sonra o kadar sabredebileceğimi sanıyor musun gerçekten..

İzaya cevap vermek istiyordu.

Aslında istemiyordu.

Tanrı aşkına dudaklarına ısırıklar bırakan dudaklarda kısık kısık demleniyordu.

Onun kollarında güvendeydi.

Aklına söyleyebileceği tek bir kelime gelmiyordu.

Sarışın kısa olanın dudaklarını ısırmayı bırakarak boynuna eğildi.

-İzaya çok seviyorum..Öyle seviyorum ki canım yanıyor. Ben.. Sensizliğe katlanamıyorum . Artık evimize gel lütfen...

Kısa olan dolu gözleri ile sarışının boynuna asıldı ve öpüşlerine göz yaşı karışmıştı.

Bir bütün olmak için bahaneler gerekmezdi.

Adamının gözlerinde kendini görüyordu yetmez miydi ?

Masumiyet ve özlem dolu öpücükleri zamanla şehvet ve tutkuya bulandı.

Shizu kollarına aldığı bedeni kaldırarak kucağına aldı ve bacaklarını okşayarak kendisini ona bastırdı.

Küçük olanın dudaklarından ilahi gibi bir inleme döküldü ve sabırsızca sarı saçlara asıldı.

İstiyordu.

Nerede ne zaman ve hatta nasıl olduğu önemli değildi.

Yıllarını verdiği can parçası ile bir bütün olmak istiyordu.

Ne kapının hala açık olması ne de annesinin evinde olması önemli değildi.

+ Shizuu...Ben istiyorum ... Beni kollarına almanı istiyorum .

Sarışın imzalarını attığı boyundan ayrılarak dudaklara tekrar şehvetle gömüldü ve bir yandan tanıdık bedeni okşarken diğer yandan yürüyerek küçük olanın buradayken kaldığı odaya ilerliyordu.

Küçük olan minik şapırtılarla dudakların ve bedeninde gezinen ellerin keyfini çıkartırken bir yandan da sitem etmekten geri durmuyordu...

Bütüün gece ağızlarına tek damla alkol almadan aşk sarhoşu olup tekrar tekrar dirildiler .

Shizu kolları arasına çekti küçük ama güçlü her zorlukla başa çıkabilen sevgilisini.

Derin bir özlem meselesi vardı uykusu ile arasında .

Hele şükür kavuşmuştu vatanına .

Derin bir uyku bu sevimli çiftimizi bekliyordu.

Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin