#10

285 34 24
                                    

Olaysız bir yolculuğun sonunda izaya ve shizu sonunda kalacakları otele varmışlardı.

Yani kısmen olaysız geçmişti...

Bu da bir şeydi sonuçta .

Yolculukları boyunca shizu izayanın omuzuna yatmış ve tatlı tatlı mırıltılarla homurdanmıştı.

İzaya ise shizuya bakıp bakıp iç çeken çaprazlarında oturan sarışın kadına inat ne zaman fırsatını bulsa yapışmıştı shizuya .

Bir ara izayanın tuvalete gitmesi gerekmişti.

Geldiğinde huzursuzca kıpırdanan kocasının yanına yerleşmeye kararlı duran sarışın kevaşe resmen yiyordu kocasını gözleri ile.

Yerine oturmak yerine sevgilisine seslendi ve kucağına yerleşti kendinden emin bir şekilde .

+shizuuu...

Ait olduğu bedende alıştığı yerine kurulurken kocası hemen sarmıştı ellerini usulca beline .

-Efendim başımın en tatlı belası .

İzaya da bir yandan kocasına yaslanırken bir yandan da kulağına aklından geçenleri fısıldamaya başladı.

+şu sarışın kadını yolmak istiyorum ama sana söz verdim ... bu beni huzursuz ediyor.

Shizunun dudakları ahlaksız bir gülüş ile kıvırırken tatlı tatlı baktı izayaya .

-İstersen bu sorunu çözebilirim ama şuan halimden çok mutluyum sevgilim.

Sözlerini bitirirken elleri usulca aşağı kaymış ve izayanın zevk noktalarında gezinmeye başlamıştı.

İzaya ise hareketlenmeleri hisseder hissetmez yerinde zıplamış , kıpkırmızı bir surat ve şaşkın bakışlarla kocasına bakmıştı.

Sarışın olanın ellerini bel boşluğunda bir yere bastırması sonucunda kısık sesle inlemiş ve ''yapma shizuu...'' diye kulağına inlemişti.

Demin ki öz güvenli tavırları anında uçmuş ve kendisini kocasına bırakmaya hazır bir hale gelmişti saniyeler içerisinde .

Sanki konuşurken nefeslerini kulağına kulağına üfleyen o değilmiş gibi masum rolü yapan sevgilisine usulca güldü sarışın.

Uzun zaman sonra gelen sorumsuzluk hissi ile tutkuyla birleştirdi dudaklarını .

Çocuklar annesindeydi.

Patronu olduğu küçük barı kısa bir süre için kapatmış ve kendisine 1 ay izin vermişti.

''Sadece izaya ve ben'' diye geçirdi içinden...

Elleri sabırsızca izayanın kıyafetlerinden içeri yol alırken sinir bozucu bir anons duyuldu .

''SAYIN YOLCULARIMIZ İNİŞE GEÇİYORUZ LÜTFEN KOLTUKLARINIZA OTURUP KEMERLERİNİZİ BAĞLAYINIZ .''

Neyse nasılsa bol bol zamanları vardı yakınlaşmak için.

İzaya yerine yerleşirken kıpkırmızı suratının aksine kadına baktı ve içinden oh olsun sana dedi .

Oh olsun sana sarışın kevaşe o adam benim !


Uffacık Bir Shizaya Meselesi -.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin