1. bölüm

1.1K 246 194
                                    

Babamın eve geç gelmesiyle başladı herşey...

Anne bir dur yaa babam belki nöbete kalmıştır hemen kötü düşünme gel otur şuraya ben bidaha arıyım geliyorum şimdi...

Normalde babam nöbete kalsa haber verirdi ama kesin ameliyatta falandır yani ,
Kızııııım gellllll hadi
Tamam anne geliyorum
"-kızım polisi mi arasak Allahım sen kocamı koru "

"Anne sakin ol belki ameliyatta dır belki acil bi hasta gelmiştir bilemeyiz sultanım babam yani bu bişey olmaz ona ... "
Aslında içim içimi yiyiyordu ama annemi telaşlandırmamam gerekiyordu lütfen babama bişey olmasın Allahım ...

İKİ SAAT SONRA

Kapı çaldı annemle birlikte kapıya koştuk ve babam gelmişti ama sanki birşeyler olmuş gibi duruyordu yüz hatları gerilmiş bir şey diyecekte söylemeye çekiniyo gibiydi.

"-Mehmet sen nerdesin ya niye haber vermiyorsun neden bizi telaşlandırıyorsun ? "

"-Hanım sakin ol hele gelin içeri girelim anlatacaklarım var size "

"Baba kötü bir şey olmadı demi" dedim sonra oturduk koltuklara

"-Kızım gel buraya gelin size sarılayım korkmayın sizi telaşlandırmak istemedim ama "

"Ama ne baba bişey mi oldu yoksa "

-"Mehmet ne oldu söylesene bizi merakta bırakma ya"

-"Anlatıyorum dinleyin ve sakin olup mantıklı düşünün .
-Bugün İstanbul'dan gelen profesör Ali bey İstanbuldaki hastanesine baş hekim istedi Tufan beyde beni önermiş demem o ki buradaki maaşımın tam üç katı gelir birde orada bize verilecek olan ev varmış Tufan beyin ısrarları ile kabul ettim size daha güzel hayat yaşatabilmek için bi fırsat işte bugün de bu yüzden geç geldim detayları hallettik eğer hemen karar vermeseydim başkalarına teklif sunulacaktı mecbur size soramadan kabul ettim. "

-"Sen ne yaptın Mehmet nasıl bırakız gideriz buraları ev ne olucak ? "

"Baba saçmalama yani nasıl gidelim pat diye daha ben lise yi bitirmedim ne olucak düzenim arkadaş larım ben hiç bir yere gitmiyorum gitmek isteyen de yok demi anne söylesene sende "

"-Kızım bende buraları bırakmak istemem ama yani "

Daha lafını bitirmeden hemen araya girdim
"anne ne aması ya sen de saçmalama bari"
babam ayağa kalktı ve
"-Gidiyoruz Gece hanım siz istesenizde istemesenizde "

Diye bağırdı ve odasına gitti .

-"Kızım sende ne biçim konuşuyosun babanla ayıp değilmi ?"

"Ne ayıbı ya onun bize sormadan yaptıkları ayıp değilde benim gitmek istememem mi ayıp yani"

-"Baban haklı kızım herşey senin ve bizim geleceğimiz için daha güzel olur babanı daha fazla üzme hadi git de gönlünü al babanın ."

"Ne diyim anne istemediğim yere gitmek için sevineyim mi söylesene napıyım ya beni de anlayın"
dedim babam içeri girdi

-" Yarın sabah on da otobüs kalkıyor hazırlansanız iyi olur ."

-"Tamam Mehmet , hadi kızım odana geç de bavulunu hazırla ."

Tıpış Tıpış odama geçtim ben şimdi napıyım Allahım ya bana bi işaret ver ne yapmalıyım derken daha fazla sinir li davranmanın kimse ye etkisi olmadığını gördüm oldugunca hızlı hareket edip herşeyimi büyük boy kırmızı bavuluma yerleştirdim hayırlısı neyse o olsun ve uykumun gelmesiyle yatağıma girdim gözlerim kapanmaya başladı...

8 Saat Sonra

Taksiye bindik yeni evimize gidiyomuşuz dün yatarken kapattığım telefonumu alıp açtım mobil veriyi de açmamla birlikte mesaj bildirimleri gelmeye başladı cevapsızlar falan derken direk gözüme 70 cevapsız 278
Whatsaap mesajı takıldı istemeden yüzümde gülümseme oluştu ilk olarak 11-C grup mesajlarını okumadan sildim sonra diğer mesajlara baktım Aysun Meltem ve Burak olarak üç sohbetten kızları pas geçerek Burak yazan sohbete girdim
-Nerdesin canım
-Napıyosun Gece
-Bak telaşlanıyorum
-Arıyorum niye açmıyosun

Sonra mesaj yazmaya başladım
Herşeyi ince ayrıntısına kadar yazdım ve mesajı gönderdim

Beş dakika sonra cevap geldi

-Gece sen ne diyosun saçmalama bu şakaysa hiç komik değil .

-Saçmalık olduğunu biliyorum ama gerçek, yazıp gönderdim

Mesajı gördü ama cevap vermedi sinirlendiğinin farkındayım ne de olsa pat diye görüşmeden buraya geldim .

Kızların ise Burak ile benzer türdeki mesajlarına karşılık Burak'a gönderdiğim mesajı kopyalayıp gönderdim.
İlk mesaj Meltem den geldi sonra Aysun onlara cevap olarak yorgunum şuan taksiyle yeni eve geçiş yapıyoruz yarın ben sizi ararım yazdım sonra telefonu kapattım .
Babam önde oturmuş telefondan birşeyler yapıyor annem yanımda cama yaslanmış uyuyor taksicinin geldik abi demesiyle etrafa göz attım Aydın daki evin resmen iki katı kadar büyük olan iki katlı eve baktım sonra annemin uyanmasıyla indik taksiden taksi gözden kaybilmasıyla etrafta ki evlerede göz attım bizim evler gibi birsürü evler vardı karşımızda sağımızda solumuzda burası baya lüks bir yer olmalı babamın "hadi Gece biraz acele et kızım"
demesiyle eve girdik , yukarı çıktık bavullarla babam ilk önce benim odamı gösterdi sonra koridorun sonundaki odalarına geçtiler .

AKŞAM SAAT 20.00

Babamın pizza siparişi üzerine yemekler yendi odalara çıkıldı yol yorgunu olduğumuz için yatağıma geçtim üzerime bavuldan gecelik çıkardım giydim ve ışığı kapattım .

İLK OLARAK KİTABI OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN ...
LÜTFEN VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN .

Fısılda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin