Aynada yazan yazı :
YİNE GÖRÜŞÜCEZ ÜÇ TATLI ŞEYTAN
( X )Aras
Herkesin yüzündeki o ifade vardı biraz korku biraz endişe evet bunlar ama burda şuan ki atmosfer hiçte iyi değildi sesimi biraz yükseltip
"Beyler kendinize gelin kızları götürelim"
Ardından Uzay konuştu
" Kalkın bana gidiyoruz hepiniz düşün önüme "Uzay lafını bitirdikten sonra Çınar ile Irmak birlikte çıktılar.
Bende Yağmurun elinden tutup odadan çıktım.Uzay
Bu iş hiç hayra alamet değildi. Herkes çıkmıştı Gece ise yerde oturmuş dizlerini kendine çekmiş sadece aynada yazılı olan yazıya bakıyordu .
⚫⚫⚫
İKİ GÜN SONRA
Gece den...
Okuldan gelmiştim üzerimi çıkarıp pazartesi sendromu yaşamaya başladım derken aklıma iki gün önceki olay geldi .
Evet o gün annem ve babam evde yoktu olsalardı ne olurdu hiç bilmiyorum ama o günkü yaşananlar hatırlamak bile istemiyorum Uzayın evine gidişimiz ve sonrası sonrası demişken ciddi anlamda Uzayın sayesinde bu ev eski haline gelmişti evi toplatmıştı ertesi gün annemler ve Ayşe teyzeler geldiklerinde hiçbirşey anlamamışlardı o günden sonra Uzayla aramda değişik bir bağ oluştu ama çok farklı ...
En önemlisi de bomba haber vardı Çınar ve Irmak sevgili olmuşlardı işte o kötü günden iyiye kalan tek şeydi..."Geeeeceeee kızıııııımmm "
Annemin sesini duyunca yataktan kalkıp yemek yemek için aşağıya indim ...
Yemeğimizi yemiştik şuan ise telefonumu ve kulaklığımı alıp balkonumda müzik keyfisi yapıyordum müziğe dalıp yıldızları izlerken gözüme Uzayların evi takıldı bu kadarda tesadüf olmaz oda balkonunda müzik dinliyordu hafif bir gülümseme oldu yüzümde sonra tekrar gözüm Uzaya kaydı bu sefer o da beni fark etti sadece baktık öylece sonra aklıma gelen şeyi yaptım .
Gönderilen Uzay
" Vay be Uzay beyimizde müzik dinlermiş hangi müzik ? "
Gelen Uzay
" Neden çok mu şaşırdın "
Gönderilen Uzay
" Yok ya neden şaşırıyım hep meraktan bunlar "
"Beni merak etme güzelim "
Aaaaaa şuna bak ya iki mesaj attık diye havalara girdi ukala dana kafa nolcak .
Uykumda iyice gelmişti .
Ayağa kalktım Uzaya kısa bir bakış atıp içeri geçtim.
Telefonumu şarja takıp mis gibi gelen uykuma kucak açtım.Sabah alarmın sesiyle uyandım genel ihtiyaçlarımı halledip kıyafetlerimi de giydikten sonra kahvaltı için mutfağa gittim .
"Günaydın güzel kızım gel otur hemen annenler çıktı"
"Günaydın Ayşe teyze "
Oturup kahvaltımı yaparken Ayşe teyzenin telefonu çaldı.
"Efendim oğlum "
.....
" Hadi ya nerde hangi okulda "
.....
"Ah canım oğlum benim tamam kapat sen öpüyorum"
Sanırsam Tanerle konuşmuştu bizde bayadır konuşmamıştık özlemiştim doğrusu.
"Taner aradı da okulda spor hocası olarak çalışacakmış bir arkadaşı sayesinde "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısılda
Teen FictionPencerenin kenarındasın alışmışsın,anlaşılmışsın mutluyum diyemiyorsun ama "mutsuz değilim" diyebiliyorsun. Niye onu istediğini bilmiyorsun. Herşey aynı değil ama sende farklı değilsin. Acın herkese benziyor ama yatağın sadece sana yetiyor...