9.bölüm

321 67 58
                                    

Multi : Buray, adım adım

ÖZEL NUMARA ;

" SİZ ÜÇ CADI KİME BULAŞTIĞINIZI DAHA BİLMİYORSUNUZ AMA YAKINDA ÖĞRENECEKSİNİZ .
BU ARADA FİLM NEDEN ROMANTİK KOMEDİ ? "

Hepimiz hipnoz olmuş gibi telefon ekranlarına bakıyorduk sessizliği bozan ben oldum.
" Kızlar sakin olun sadece gözümüzü korkutmaya çalışıyorlar "

Yağmur konuştu;

"Eğer sadece gözümüzü korkutmaksa amacı nereden biliyor hangi filmi seçtiğimizi ? "

Irmak konuştu;

" Yağmur haklı , ama nerden anladı yani nasıl of ya of "

"Kızlar lütfen bakın siz böyle davranırsanız daha da aklım karışıyor yani sakin olun ilk olarak ne yapmamız gerekiyor ona karar vermemiz gerekiyor..."

Irmak konuştu;

"Polisi arayalım bence "

" O olmaz yaptıklarımız ortaya çıkabilir hem Uzayları da ispiyonlamış gibi oluruz ."

Yağmur konuştu;

" Peki ailemize söylesek "

" Malesef oda olmaz direk polise giderler "

Galiba ne yapacağımızı buldum gelin buraya dedim ve kulaklarına fısıldadım ...

"Kızlar bunlar bizi duyuyor olabilir yani dinleniyor olabiliriz Uzaylara gidelim ama ses çıkarmadan bunu onlara söylememiz gerekiyor "

Kızlarla birlikte ayağa kalktık asķılıktan üzerimize hırkalarımızı aldık anahtarıda alıp evden çıktık .

" Acaba uyumuşmudur ki ?"
Diye sordu Irmak

" Yani bilmemki " dedim .

Ve kapının solundaki zile bastım ama kimse açmadı bidaha çaldık yine kimse açmadı .

Yağmur konuştu ;

"Ya kızım biz salakmıyız neden bunları aramıyoruz? "

"Aynen ya hiç aklıma gelmedi "

Diyip cebimdeki telefonumu aldım ve Uzayı aradım ama açmadı öküz bu sefer Arası aradım oda açmadı son umut olarak da Çınarı aradım ama oda açmadı . Bu sefer de gruba girip mesaj yazdım ...

" Acilll durum hemen Uzayın evine gelin on dakikaya buraya gelmesseniz olaya polis karışacak biz sizi kapıda bekliyoruz "

Yaklaşık on dakika sonra üç arabanın lastik sesiyle yaslandığımız duvardan ayrıldık.
Bahçe kapısı açıldı ve içeri Uzay, Aras ve Çınar girdi .
Uzay konuştu;

" Acil olan ne ? "

Ebenin bişeyi demek isterdim ama neyse iç sesimi susturup dış seslere geçiş yaptım.

" Mesaj geldi kimden olduğunu bilmiyoruz buda mesaj "

Telefonumu uzatıp okumasını bekledim mesajı okurken yüz hatları hiç değişmedi ama gözlerinden sinirlendiği anlaşılıyordu telefonu bana verirken kaşları çatıldı o öyle yapınca kendimi tutamadım...

" Ne bakıyorsun öyle "

" Nasıl bakıyormuşum "

Birden öyle diyince bende mal gibi kaldım ama kısa süreli oldu

" Şey gibi işte öküzün trene baktığı gibi mesela "

" Sen bana öküz mü dedin şimdi"

" Ne münasebet öküzlere ayıp olur "

Fısılda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin