Çatıdan inerken karşıma iki adam çıkıp bana saldırınca birinin kafasına silahla vurup diğerinin dizine tekme attım ve koşarak kaçtım. Dışarı çıktıktan sonra arabaya binip son gaz ordan uzaklaştım.
FatihtenŞerefsizin tam beni vuracağı sırada tüm adamlar sırasıyla yere düşünce şaşkınlığımı gizleyemedim. Kim? Nerden? Nası? Neden?
Kafamda sorular dolanırken telsizi elime alıp bizim karakola anons gectim ve etrafı biraz inceledikten sonra beklemeye başladım.
Handeden
"Hande nerdeydin?"
"İşim vardı."
"Fatihi neden kurtardın?"
"Ne?"
"Fatih haberlerde."
"Ee? Benim ne alakam var onunla?"
"Aynı bizim gibi baya suclu, psikopat, yanına yaklaşmaya korkulan ve işkenceleriyle ünlü olan bi adamın elinden kurtarılmış. Adım gibi eminim onu senin kurtardığına. Kimse cesaret edemez böyle bisey yapmaya. Herkesi kandırabilirsin ama beni asla. İnsan kardeşini tanımazmı?"
İremin bu konuşmasına sırıtıp salona geçtim ve herşeyi anlattım.
Bir saat sonra
Fatihe mesaj atıp teknesine gideceğimi onu çok merak ettiģimi söyledim. Tabii ki oda hemen kabul etti.
"Fatih ! iyimisin?bugün seni haberlerde görünce çok korktum."
"Korkma canım. Biseyim yok işte."
"Çok şükür"
Deyip sarıldım ve teknede kamera olup olmadığına baktım. Belki adamlarla tam olarak ne yaptığını görebilirdim.
"Selin?"
"Efendim?"
"Şu iki üc günde beni kendine nası bu kadar bağladın bilmiyorum ama...ben bundan sonra sensiz yapamam. Kokuna, sesine, gülüşüne ihtiyacım var. Benim...bundan sonraki hayatımda ilham kaynağım olurmusun?"
"Buna net bi cevap veremiycem ama...deneyelim"
"Bu sansı bana verdiģin icin teşekkür ederim."
Tebessüm ettikten sonra başımı biraz sağa çevirdim. Bi adamı fatihi nişan almıs bi sekilde beklerken görünce kaşlarım çatıldı.
"Fatih sakın hareket etme."
"Neden?"
"Sakın"
"Tamam."
"Bak şimdi sana sarılıp belindeki silahı alıcam sakın çaktırma. Sonrada sana verip ben içeri gidicem. Su an arkanda biraz uzağında bi adam seni nişan almış büyük ihtimal benim gitmemi bekliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Kolye
ChickLit"O...o ben değilim de !" "..." "Bi cevap ver !" "..." "Sen osun..." "Sen zahmet etme tetiği ben çekerim !" Erkek polise karşı gelen, ondan intikam almak icin gün sayan kadın mafya. Ve onları bu duruma düşüren kız kardeş selin.