Gözlerimi açtığımda handeyi kollarımın arasında bulunca gülümsedim. Kokusunu iyice içime çekip saçlarını öptüm.
O mavinin en güzel tonu olan gözlerini açınca gülümseyip elini yanağıma koydu.
"Günaydın aşkım."
"Sanada günaydın aşkım."
Biz bakışırken ediz ağlamaya başlayınca kalkıp onu kucağıma aldım. Ediz biraz sakinleşince dolaptan şort ve beyaz tişört alıp giydim. Handede o sırada kalkıp üzerini değiştirmeye başlamıştı.
"Fatih, sen istersen edizle in. Bende kızları alıp gelirim." Deyince başımla onaylayıp odadan çıktım.
Kahvaltı yapacağım yere gelince bazı kızların bana bazılarının ise edize baktığını görünce sırıttım.
Daha sonra boş masa bulup oraya oturdum.
Bu sırada bi adamın garsonları azarladığını görünce kaşlarım çatıldı. Otelin sahibi olmadığı halde garsonlar ettiği hakaretlere ses çıkarmıyosa, zengin biri olmalı.
Ben adamı incelerken hande ve diğerleri yanıma oturunca onlara döndüm.
"Aşkım iyimisin?" Dedi hande.
"İyiyim güzelim. Ve yeni iş bulduk."
"Nası bi iş?"
"Şu adam."
Dediğimde dördüde dönüp ona baktı. Evet dördüde dedim cünkü emirde artık bizimle.
Herkes adamı incelemeyi bitirince bana döndüler.
"Plan ne?" Dedi emir.
"Hande sen, başrol kızımızsın. Adamı etkilemen gerekiyor. Yani şu rıhtımın ucundan kendini denize atıp dikkatini cekiceksin. Oda seni kurtarmaya gelicek. Kurtarınca kesinlikle odasına götürür. Kurulanman için. Tabii bu sıradada adamın kartını alıcaksın. İrem sen güvenlik kameralarını hallediceksin. Sofia sende kartını iptal ettirmek icin aradığı bankada calışan bi kadın olucaksın. Emir sende garson kılığında gidiceksin."
"O nası olucak?" Deyince hande ona doğru döndüm.
"Sen bi anda 'of ya kartım çalınmış !' Diye sitem ediceksin. Ve adamdan telefonunu rica edip benim ayarlayacağım kacak banka numarasını arıycaksın. Adam anladığım kadarıyla yarın gidiyor. Ve bu otel ödemesi bi gün önceden yapılan bir otel. Emir odaya gelip parayı istediginde oda kartını bulamıycak ve iptal ettirmek icin oda arıycak. Böylece kart bilgilerini almış olucaz."
"İyide fatih bizim onun kartındaki paraya ihtiyacımız yok ki."
"Biliyorum. Zaten burdaki amac insanlar kendinden fakir diye kötü davranmasının cezası."
"Polislik iç güdüleri diyosun. Hâlâ birilerini koruyasın var."
"Öyle diyelim."
Handeden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Kolye
ChickLit"O...o ben değilim de !" "..." "Bi cevap ver !" "..." "Sen osun..." "Sen zahmet etme tetiği ben çekerim !" Erkek polise karşı gelen, ondan intikam almak icin gün sayan kadın mafya. Ve onları bu duruma düşüren kız kardeş selin.