32

2.3K 114 10
                                    

"Evet...o istedi bebeği kacırmamızı..."

Sonunda boğazını bıraktığımda kendini yere attı. O deli gibi öksürürken fatihe döndüm. Bebeğimi kucağıma alıp öptüm.

"Hande sen edizle birlikte eve gidiyosun. Benim biraz işim var."

"Bende geliyorum fatih."

"Hayır. Sen gelmiyosun !"

"Ama-"

"Bu selinle benim aramda ! Beni istediğini ikimizde biliyoruz." Deyince kafamı sallayıp yürümeye başladım. Fatihse arkamdan geldi.

***fatih****

Handeyi eve bıraktıktan sonra selinin evine sürdüm.

Gelir gelmez hemen arabadan inip hızla eve doğru gittim. Kapıyı çalıp beklemeye başladım.

Selin kapıyı açınca boğazına yapışıp içeri soktum. Sırtını duvara yaslayıp iyice bastırdım.

"Ben sana ailemden uzak dur demedimmi?"

"N-nefes..."

"Eğer bidaha aileme zarar vericek olursan, seni öldürürüm selin !"

Deyip boğazını bıraktım. Tam çıkacakken kolumu tutup durdurdu.

"B-ben bişey yapmadım..." dedi.

"Yalan söyleme ! Oğlumu kim kaçırttı o zaman !"

"Bilmiyorum. Ama yemin ederim ben bişey yapmadım. Ne seninle nede ablamla bi işim yok artık. Kendi halimdeyim. Yemin ederim."

"Ben salak değilim selin. Seni çok iyi tanıyorum artık. Senin yalanların bana sökmez."

Deyip arkamı dönünce dizime tekme attı. Bende kolundan tutup önüme çektim. Yere düşünce saçından tutup kafasını kaldırdım.

"Beni zorluyosun selin. Hande olmasaydı seni şimdiye öldürmüştüm. Ama bi süre sonra artık oda bitiyor. Şimdi senin kafana sıkmamam için bi sebep söyle?"

"..."

"Yok değilmi? Seni öldürmememin tek sebebi dedigim gibi hande. Ayağını denk al. Yoksa ölümün ya benden, ya da handeden olucak haberin olsun." Deyip saçını bıraktım ve evden çıktım.

*****

Eve giderken bi çicekci görünce durdum.

Gülleri cok güzel duruyodu. Arabadan inip satan adamın yanına gittim

İstedigim gülleri gösterip aldım ve parasını verdim.

Eve gelip arabadan indiğimde handeyi bahcede gördüm. Tuhaf hareketler yaparak edizi güldürüyodu.

 Tuhaf hareketler yaparak edizi güldürüyodu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oda beni görünce elimdeki güllere baktı. Sonra tek kaşını kaldırıp bana baktı. Yavaşça yanına gidip gülleri eline verdim.

"Şey...güzel duruyodu. Alıyım dedim...öyle yani."

O Kolye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin