"Fatih? Benimi aradılar?"
"Hande kim?"
"Hande?"
"Sofia diye biri aradı. Açar acmazda hande dedi?"
"Sofia benim liseden cok yakın bi arkadaşım oda veteriner ama hande kim bilmiyorum?"
"Selin bana yalan söyleme"
"Yalan söylemiyorum"
"Niye korkuyosun o zaman !"
"Özür dilerim"
Fatih büyük ihtimal benimde bagırıp üste çıkmamı bekliyodu ama ben özür dileyince ve sessiz kalınca yumşayıp sarılmaya kalkıştı. Tabii ki tavrımı ortaya koyup geri çekildim.
"Selin ben özür dilerim"
"Tamam. Ama bi süre görüşmezsek iyi olucak. Ben gidiyorum"
"Selin !"
*****
Sofia ve iremin bana ayarladığı eve gelip üzerimi değiştirdim ve kanepeye oturdum.
Yarım saat kadar sonra kapı çalınca kapıya gidip delikten baktım. Fatih olduğunu görünce üzerimi düzeltip kapıyı açtım. Anında içeri girip dudaklarıma yapışınca afalladım. Belimi çok sıkı kavramıstı. Bu yüzden elinden kurtulamadım. Aklıma selinle olan ilişkisi, bunun tamamen bi intikam olduğu, fatihin benim düşmanım olduğu gelince gözümden bi damla düştü.
Oda bunu farketmiş olacakki dudaklarımdan ayrılıp gözümden akan yaşı sildi ve sarıldı.
Fatihi zorda olsa itip hıçkırıklarımı serbest bıraktım. Bulduğum gördüğüm her şeyi yıkıp kırdım. En son mutfağa gireceğim sırada belimden tutup çekti ve sarıldı. Oda duvara yaslanıp yere oturdu. Daha sonrada beni kucağına cekip kafamı göğsüne yasladı.
Birazda orda ağladıktan sonra kalkıp onuda kaldırdım. Elimden tutup salona geçti ve kanepeye oturdu.
"Niye bu kadar cok ağladın. Bu...teknedeki olay icin değildi selin. O kadar salak değilim."
"Bişey yok...yani...yılların birikimi diyelim geçelim."
"Peki...geri kalan birikimide benimle birlikte yaparmısın?"
"Ha?"
Cebinden çıkardığı kırmızı kutuyu açıp önümde diz çökünce gözlerim sonuna kadar açıldı.
"Benimle evlenirmisin selin?"Vote yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Kolye
ChickLit"O...o ben değilim de !" "..." "Bi cevap ver !" "..." "Sen osun..." "Sen zahmet etme tetiği ben çekerim !" Erkek polise karşı gelen, ondan intikam almak icin gün sayan kadın mafya. Ve onları bu duruma düşüren kız kardeş selin.