22

3.2K 143 14
                                    

Medya fatih

Bi süre gözlerimin içine baktıktan sonra elini elimin üstüne koydu.

"Gitmek istesem bile seni bırakamıyorum ki. Teknede sana artık sensiz yapamam derken cok ciddiydim."

"Seni çok seviyorum."

"Bende seni." Dedikten sonra hemen sarıldı. Ama bu böyle olmaz kırdın kemiklerimi !

"Ya fatih ! Ezme oldum burda! İnsan senin o kocaman kollarının altında ezdigin kişi !"

"Ne ezmesi? Dur tahmin ediyim, fıstık ezmesi?"

Söylediği şeye gülüp saçlarını karıştırdım. Oda yanağımı oksayıp biraz daha yaklaştı.

"Bana ne yaptığını bilmiyorum ama sana gerçekten çok bağlandım. Bugün...hamile olmasan bile kaçmana izin verirdim."

"Gerçekten çok özür dilerim. Seni...kandırmak istemezdim. Yani...tanısaydım."

"Herneyse. Artık işten atıldım zaten. Kızsamda, dövsemde, sövsemde bişey degişmiycek. Biz ileriyi düşünelim. Hande bana bi söz ver. Bidaha bana asla yalan söylemiyceksin. Konu ne olursa olsun, sonuçları ne olursa olsun asla !"

"Söz veriyorum."

Gülümsedikten sonra elimi tutup odadan çıkardı. Biz el ele salona inince irem ve sofia alkışladılar.

"Valla ben birbirinizi öldürürsünüz sanmıstım."

"Aynen."

İkisi kendi aralarında konuşunca fatih bana dönüp güldü.

****

Biz hep birlikte salonda otururken dışardan bi ses gelince camdan dısarıya baktım. Adamın birinin bi kadını ve çocuğu dövdüğünü görünce kaşlarım çatıldı.

Elimdeki bardağı sehpaya bırakıp silahımı belime koydum.

Fatih ve diğerleri beni görünce hemen ayaklandılar.

Ben önde onlar arkada dışarı cıkıp yanlarına gittik. Fatih her ne kadar beni durdurmak istesede irem ve sofia ona durup sadece izlemesini söyledi.

Adamın yanına sakince gidip ilk önce çocuğu iremgilin yanına gönderdim.

"Pişt !"

"Ne var be ne?!"

"Bırak kadını."

"Bırakmazsam ne olur ! Git şurdan kadın ! Başıma bela acma !"

Adamın bana bu sekilde bağırması fatihi sinirlendirmiş olucakki gelip boğazına yapıştı. Bende o sırada kadını yerden kaldırıp onada iremgilin yanına gitmesini söyledim.

Fatih adamın bogazını sıkarken silahımı çıkarıp biraz daha yaklaştım.

"Sen kimin karısına bağırıyosun lan !? Koparıyımmı şimdi o dilini !"

Fatihin dedikleri yüzümde bi gülümseme oluşturdu. Hayır manyak olduğumdan değil, bana deger verdigini görmekten.

Etrafı incelerken üç tane adamın sopalarla yaklaştığını görünce silahı tekrar belime soktum.

İlk adamın dizine vurup kafasını asfalta vurdum. Daha sonra onun elindeki sopayı aldım

İkincinin suratına tekme atıp yere düşürünce karnına sopayla bastırdım.

Üçüncünün fatihe saldırdığını görünce silahı çıkarıp kafasına silahla vurdum.

Oda yere düşerken fatih ağzı açık bi şekilde beni izliyodu.

O Kolye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin