Gözlerimi fatihin kollarında açınca dün gece geldi aklıma. Hemen yataktan kalkıp fatihe işe gittiğimi söyleyen bi not yazdım ve tekneden çıktım.
****
Eve geldiğimde irem ve sofianın sandalyelere bağlı olduğunu gördüm. Hemen çekmecedeki silahı alıp saklandım. İrem bana kaş göz yaparak adamların üst katta olduğunu söyledi. Koşarak gidip irem ve sofianın ellerini çözdüm ve onların ellerinede bıcak verdim.
Birlikte yukarı çıktığımızda karşımda yıllar önce beni terkeden pisliği görünce gözlerim sonuna kadar açıldı.
"Berk?"
"Hande?"
"Ne işin var senin burda? Benim evimimi soyuyosun?" Dedim alayla sırıtarak. Tabii elimdeki silahı arkamda sakladım.
"Ne oldu korktunmu?" Dedi oda aynı ifadeyle. Arkamdaki silahı çıkarıp gösterince ise sesli bi şekilde yutkundu.
"Hande, bi kadının birini öldüreceğine inanacağımımı sanıyosun? Şurdan birine sıksam direk çığlık atıcaksın !"
Benimle alay ederek konuşması sinirlerimi bozunca iki adamını vurdum. Oda buna karşılık kaçmaya kalkıştı tabii ki ama onuda vurdum. Daha sonra ise ortalığı temizledik.
Tüm işler bitipte salona geçince arkamızdan sofia dün çaldığımız şeylerle birlikte geldi.
Hepsini teker teker inceledikten sonra komple değerli taşlarla olan elbisedeki tüm taşları söküp bi çuvala doldurduk. Daha sonra ise ben odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve fatihin yanına tekrar gittim.
*****
Tekneye geldiğimde fatihi kalkmış gözlerini ovalarken görünce yüzüme bi gülümseme yayıldı. Artık onsuz yapamayacakmışım gibi bir his vardı içimde. Sanki bi anda hayatımda büyük bir yer edindi. İntikamdan cok daha farklı bişey.
Bunları düşününce yüzümdeki gülümseme silindi. Sırtımı tekneye yaslayıp ofladım ve kendimi toparlayıp içeri girdim.
"Fatih?"
"Selin? Sen işe gitmemişmiydin?"
"Şey...izin alıp geri geldim. Yıllık izinlerimi felanda kullandım. Sende izin alabilirmisin? Birlikte vakit geçirsek?"
"Olur. Alırız."
"Güzel. O zaman hemen üstünü giy dışarda kahvaltı yapalım."
"Tamam . Bekle sen"
Oturup fatihi beklemeye başladığım sırada büyük bir gürültü ve ardından hissettiğim göğsümdeki acıyla elimi göğsüme götürdüm. Tekrar elimi çektiğimde kan görünce yutkundum.
Fatih
Duyduğum silah sesiyle hemen yukarı çıktım. Selin eline baktıktan sonra yutkundu ve bana baktı. Göğsündeki kanı gördüğümde gözlerim sonuna kadar açıldı. O acıyı sanki göğsümde ben hissettim.
Selin tam yere düşecekti ki tutup içeri soktum. Sonrada silahımı alıp yukarı çıktım. Etrafta kimseyi göremeyince tekrar selinin yanına inip ambulans çağırdım.
Çok kan kaybettiğini görünce tişörtümü çıkarıp göğsüne bastım.
Nabzının kesildiğini hissettiğimde kucağıma alıp dışarı çıkardım. Tam ben onu dışarı çıkardığımda ise ambulans geldi.
Benim yüzümden bi sevdiğimin daha canı yanmamalı...
Vote yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Kolye
ChickLit"O...o ben değilim de !" "..." "Bi cevap ver !" "..." "Sen osun..." "Sen zahmet etme tetiği ben çekerim !" Erkek polise karşı gelen, ondan intikam almak icin gün sayan kadın mafya. Ve onları bu duruma düşüren kız kardeş selin.