Olivia Cage.. Moje jméno.. Je mi 17 a už dva měsíce žiju sama.. Mí rodiče jsou rozvedení. Máma se nedávno odstěhovala do Wyomingu, můj otec žije už léta v New Jersey a já po tom co se matka odstěhovala jsem zůstala sama v Nebrasce. Nedávno jsem dokončila školu a jelikož chci zažít něco nového rozhodla jsem se že se odstěhuju do Kalifornie.. Mega se těším!
***** O TÝDEN POZDĚJI *****
,,CRRRGRGGRGR" zazvonil budík.. Ale tentokrát jsem nevstávala s nechutí! Vstala jsem s nadšením a zároveň se strašnou nervozitou. Rychlím krokem jsem došla do koupelny, osprchovala jsem se, vyčistila si zuby, mírně se nalíčila. Došla jsem ke skříni převlékla jsem se, nahodila jsem na sebe černé džíny a tmavě fialový crop top, zabalila poslední kousky oblečení které jsem si nechala do kufru a odnesla ho ke dveřím. V tom zazvonil zvonek. Kupci jsou tady. ,,Dobrý den, moc mě těší. Já jsem Olivia. Tady máte klíče." ,,Dobrý den, taky nás nesmírně těší!" ,,Doufám že se tu budete mít dobře!" dořekla jsem a ukápla mi slza. ,,Moc děkujeme! Ať se vám taky daří! Nashledanou!" ,,Nashle! Ještě předtím než přijel taxík, jsem se šla rozloučit s tetou a strejdou, kteří bydleli o dva domy dál.. ,,Ahoj! Za chvíli odjíždím!" ,,Tak ahoj Olí, budeme na tebe myslet! Dávej na sebe pozor!" ,,Nebojte, tak ahoj!"
Taxík je tady! Nasedla jsem do něj a vyrazila směr letiště.. Je 9:00 AM jsem na letišti, odbavená a připravená k odletu! Letadlo je tady, tunel je otevřený. Právě jsem nastoupila do letadla. Sedím úplně vzadu u okna.
***** O 2 A PŮL HODINY POZDĚJI *****
Po příletu, jsem našla své zavazadlo a odjela taxíkem.. Taxík zastavil u mého nového domu v San Diegu. Dům stál u pláže s krásně bílím pískem. To místo jsem se si zamilovala okamžitě. Došla jsem ke dveřím a zazvonila na zvonek.. ,,Dobrý den! Jsem Olivia Cage." ,,Dobrej! Tady máte klíče. Přeju hodně štěstí!" Vešla jsem do dveří ,,Bože to je nádhera!" zakřičela jsem! Vyletěla jsem nahoru po schodech byl to luxus! Lehla jsem si na postel a usnula........