,,Musím tě s někým seznámit!!" ozvala se z ničeho nic Lena.. ,,S kým?" ,,Uvidíš!"
Vzala mě za ruku a táhla ke dveřím. Když otevřela dveře před námi stálo pět kluků.. ,,Ahoj!" ozvalo se několikrát. ,,Ahoj kluci! Tohle je Olivia, Olivio tehle je Alex , Nate, Taylor, Ethan a Jai ,,Ah.. Ahoj!" řekla jsem nervózně.. Byly celkem hezcí to musím uznat. Jeden z nich, myslím že to byl Nate, držel v ruce velkou krabici.. Když jsme vešli dovnitř, bylo něco kolem druhé hodiny ráno a moc lidí tam už nebylo. Počkali jsme až odejdou i ti poslední, potom Nate vzal krabici a položil ji před Lenu ,,To máš od nás všech. Víme jak dlouho a moc si to přeješ, tak tady to máš!" dořekl. Já to teda moc nepochopila a nevěděla jsem co by tam tak mohlo být. Lena otevřela krabici a vyskočilo na ni malé štěně huskyho.. Okamžitě se rozbrečela.. ,,Dě-děku-ju!" řekla rozkoktaně a s brekem, pak vstala a všechny je obejmula. Potom jsme si sedli na sedačku, Leně spalo naklíně stěně a pořád ho hladila. Já ale pořád nevěděla co jsou zač ,,Len? Řekneš mi už konečně, co jsou všichni zač?" řekla jsem s úsměvem. ,,Ano, ano. Tohle jsou mí přátelé ze střední. Dřív jsem žila v New Jersey." ,,Okej, takže mi se známe tak dlouho a ty mi ani neřekneš že jsi žila v Jersey?" ona se jen usmála.. ,,No máme pro vás novinku!" řekl Alex . ,,Jakou?" ,,Já, Nate, Eth a Jai se sem stěhujeme!" ,,Co?" vykřikly jsme zároveň.. ,,A co Taylor?" ,,Já nemůžu, mám poslední dobou menší problémy!" ,,Aha!" ,,Proto jsme přišli tak pozdě!" odvětil Alex ,,Bude to mega super!" řekl nadšeně Taylor.
,,Nepustíme si nějakej film?!" navrhl Nate. ,,Ano," řekli jsme všichni najednou.. ,,Zajdu si ještě na záchod! Zatím něco vyberte!" odešla jsem. Když jsem se vrátila, film už byl nachystaný a místo bylo jen vedle Nata, tak jsem si sedla tam. Po spuštění filmu jsem zjistila, že je to horor. Nesnáším horory. Proč?!
Jednou jsem se tak lekla a nevědomky se přitulila k Natovi. Když mi to došlo podívala jsem se na něj a on se usmál. ,,Trapas!" řekla jsem si v duchu. Hned jsem si sedla zase normálně. A po chvíli se to celé zopakovalo.. Proč to dělám kruci!? No očividně mu to nevadí.. ,,Hele kluci nechcete u mě přespat?" ,,Klidně jestli ti to nevadí," odvětil Nate. ,,Ty samozřejmě taky Olivio!" ,,Jasně!"
Já s Lenou jsme spali na její posteli, Ethan a Jai spali na zemi na matracích, no a Nate a Alex spali dole na sedačce.. S Lenou jsme se vzbudili dřív, tak jsme šli dolů nachystat snídani. ,,Jsou tak sladcí, když spí!" ,,Jo to máš pravdu," řekla Lena.. Když jsem to dořekla Nate i Alex se mírně usmáli. Trapas, oba to slyšeli..
Později, když už byli všichni vzhůru, jsme si dali snídani. ,,Nepůjdeme večer třeba na pláž?" Navrhli Ethan a Nate.. Tak jsme se domluvili a já šla domů.. Lehla jsem si na postel a zapla Mac.. Šla jsem na Facebook, 7 nových žádostí, 5 z nich jsem si přidala, byli to kluci z Jersey! Zbytek jsem odmítla.. V momentě kdy jsem žádosti přijala, ukázaly se mi dvě zprávy. Jedna od Nata a druhá od Taye.....
Nate: ,,Hele, sraz večer se ruší. Dvojčata ani Lena nemůžou. Tak, co kdyby jsme šli spolu ven?"
Já: ,,Tak dobře, klidně!"
Taylor: ,,Ten sraz se ruší."
Já: ,,Už to vím. Psal mi Nate!"
Taylor: ,,Dobře já jen abys to věděla! :D"
Já: ,,Děkuju! :D"