Forever*

362 5 0
                                    

***** O ROK POZDĚJI *****

Takže.. Abych to shrnula... S Lenou jsme nejlepší kamarádky už přes rok.. Mám ji pořád stejně ráda! ! Teď jí bude devatenáct! Nemůžu to mu uvěřit! Utíká to tak rychle! Miluju ji nade všechno!!

Za ten rok máme strašně moc společných zážitků.. Jako třeba dovolenou v Brazílii, v Texasu, u jejího strýčka na farmě v Kansasu, u mé pratety ve Winnipegu, s kamarády v Arizoně nebo v New Yorku....... Je toho strašně moc! Je opravdu jako moje mladší sestra!!!! Bože jak já ji zbožňuju! Pořád si máme o čem povídat.. Je strašně úžasný člověk! Milá, hodná, starostlivá, obětavá, láskyplná, laskavá, svědomitá, věrná, milující, spolehlivá, šikovná, upřímná, pracovitá, talentovaná tolerantní a veselá..     a tak dál! :D 

Taky máme spoustu společných koníčku.. Například milujeme fotbal, rády venčíme pejsky lidí, kteří na to nemají čas nebo často chodíme na pláž..

,,Leno, bože jsi tak úžasná! A ano! Musím ti to říkat pořád! Přeju ti jen to nejlepší! Budu s tebou navždy! Budu tě pronásledovat do konce života!!! Na to nezapomínej!" popřála jsem jí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Leno, bože jsi tak úžasná! A ano! Musím ti to říkat pořád! Přeju ti jen to nejlepší! Budu s tebou navždy! Budu tě pronásledovat do konce života!!! Na to nezapomínej!" popřála jsem jí..............             ,,Děkuju ti, lásko moje!!!!" obejmula mě... A já ji stiskla ještě pevněji..............                                                     Dala jsem jí dárek.. Rozbalila ho.. ,,Bože můj, no to si děláš srandu!!" dala jsem jí lístky na koncert Counterfeit band.. ,,Ne, nedělám!" Vrhnula se na mě a shodila mě na zem, vzápětí jsme se obě začali smát.. ,,Já z tebe fakt nemůžu....." ,,Já z tebe taky ne....." Když jsme se dosmáli, s bolestmi břicha jsme se zvedli a začali jsme chystat jídlo na stoly a reproduktory k okenním dveřím na zahradu.. 

,,Oslava může začít!" ,,Jo!!!" zakřičela jsem.. Otevřely jsme dveře a dovnitř začali proudit davy lidí. Oslavovali jsme, tančili, pili, dělali blbosti v bazénu a prostě si užívali!!!

V tom jí někdo zavolal, chvíli si s někým povídala. Potom ke mě přišla celá rozzářená.

,,Musím tě s někým seznámit!!" ozvala se z ničeho nic Lena.. ,,S kým?" ,,Uvidíš!"

-18*Kde žijí příběhy. Začni objevovat