Why did u do that*

286 5 0
                                    

***** DALŠÍ DEN RÁNO ***** 

Ráno jsem vstala, převlékla se, oblékla jsem si bílí crop top s nápisem a červené sportovní šortky a šla jsem se nasnídat. Myslela jsem na Nata a na to co jsme včera prožili. Chtěla jsem si jít zaběhat, ale nechtěla jsem jít sama, napsala jsem Natovi ,,Nechceš si jít se mnou zaběhat?" ,,Promiň, asi jsem nemocnej." Nečekala jsem že nepůjde, no nic, doufám že se brzo uzdraví! Obula jsem si boty a běžela směrem do parku.. V parku jsem si sedla na lavičku a přemýšlela o všem možném. Když v tom kolem mě někdo běžel a když proběhl kolem mě tak spadl.. ,,Jsi v pořádku??" ,,A-ano.. Snad ano! Jsem Kate." ,,Olivia, těší mě!" ,,Mě taky!" Na chvíli si ke mě sedla a povídali jsme si, dozvěděla jsem se že pochází z Jersey.. Pořád se dívala do jednoho místa, stál tam pár držící se za ruce. ,,Není to Nate?!" vykřikla.. ,,Nate?" ,,Jo Nate! Ty ho znáš?" ,,Jo!" Otočila jsem se. Opravdu to byl on a cucal se tam s nějakou holkou. ,,To si ze mě dělá prdel!" řekla jsem si v duchu.. ,,Nevěděla jsem že má holku.." ,,Já taky ne!" řekla jsem zvýšeným hlasem.. ,,Hele už půjdu!" rozloučili jsme se a já přiběhla domů. Byla jsem zklamaná, nechápala jsem proč, jsme jen přátelé tak proč tak blbnu..??

***** O TÝDEN POZDĚJI *****

S Natem jsem od té doby ještě nemluvila a ani jsem to neměla v plánu..

Napsal mi Ethan: ,,Nechceš dneska jít na párty k Len?" 

Já: ,,Ráda půjdu!"

E: ,,Stavíme se pro tebe v 10!" 

Já: ,,Budu čekat! :)" 

Nachystala jsem se a v deset večer, zazvonil zvonek! Otevřela jsem dveře. Stáli tam všichni kluci až na Nata. Když jsme tam přišli, bylo tam už hodně lidí.. Šla jsem za Len, povídali jsme si a smáli se jako vždy.. ,,Jdu si pro drink!" V tom jsem uviděla Nata jak se tam drží za ruku s nějakou holkou. A dost tohle si líbit nenechám, on to snad dělá schválně!.. Šla jsem za Alexem, začali jsme tančit, potom jsem ho chytla kolem krku.. Začali jsme se líbat.. Potom jsem se otočila, stál tam Nate se smutným výrazem! Bylo mi ho líto ale na druhou stranu si to zaslouží!..... Alex se tvářil překvapeně, já se lekla. ,,Hele víš co, nic se nestalo jo?" usmála jsem se ,,Jo, v pohodě!" taky se usmál.. Odešla jsem ke dveřím. Šla jsem po chodníku ,,Proč jsi to udělala?!" otočila jsem se, stál tam Nate.. ,,Já? A proč jsi mi neřekl že máš holku?!" zvýšila jsem na něj hlas. ,,Co? Jakou holku?! Já žádnou nemám!!" taky přidal na hlasu.. ,,A co ta v parku a ta s kterou si se dnes držel za ruku?" ,,Ani jedna není moje holka!" ,,Nedělej ze sebe debila!" ,,Hele a proč jsi vlastně naštvaná? Jsme jen kamarádi Olivio!!" ,,Jo to jsme!!" otočila jsem se a běžela domů... 

*** POHLED OLIVIE ***

Bože já jsem tak blbá, proč jsem to udělala?!

*** POHLED NATA ***

Jsem takovej debil! Musím jí to vysvětlit! Proč?!

-18*Kde žijí příběhy. Začni objevovat