***** RÁNO *****
Vzbudila jsem se a rozhlédla jsem se po pokoji. Hayes už asi odjel, protože nikde nebyl. Šla jsem do sprchy a potom se převlékla. Sešla jsem dolů po schodech a u stolů už seděl Chris a Alex. Snídali jsme ,,Tak co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se zvědavě. ,,Dneska jedeme domů odpověděl nadšeně Alex. ,,Co? Už dnes?" ,,Ano jedeme o den dřív. Jo a Chris jede s námi!" ,,Později jste mi to říct nemohli?" zeptala jsem se ironicky a zároveň naštvaně... ,,Mohli ,ale na to tě máme moc rádi!" zasmál se Alex. ,,Klid letíme až večer!" ,,No to jsi mě fakt uklidnil Chrisi!"
***** VEČER *****
Přijeli jsme na letiště, odbavili se a čekali, až nás pustí do letadla. Když nás pustili do letadla, sedla jsem si k oknu, vedle mě si sedl Chris a vedle něj Alex. Vytáhla jsem telefon a vyfotila fotku na snap. Vyfotili jsme i nějaké fotky s klukama. Kluci si povídali a já si strčila sluchátka do uší. Pustila jsem si svůj oblíbený playlist a po chvíli usla. Vzbudilo mě šťouchnutí do ramene, byl to Chris a řekl že už jsme v San Diegu. Vystoupili jsme z letadla, vyzvedli jsme si kufry a zamířili na parkoviště. Domů jsme jeli taxíkem, protože nikdo nevěděl, že přijedeme o den dřív. První mě hodil domů, kde jsem si nechala kufr a nasedla zpátky do taxíku a vyjeli jsme ke klukům domů. Když jsme otevřeli dveře, seděli tam všichni, jakmile mě spatřila Lena, rozběhla se ke mě a já ji objala vší silou. Měli jsme takovou radost až jsme spadli na zem. Když jsme se konečně zvedli, tak jsem se přivítala se všema ostatníma. A na konec přede mnou stál Nate. Podívali jsme se upřímně do očí a pak jsme se objali vší silou a Nate mi věnoval dlouhý polibek. Když jsme se odtáhli, zjistila jsem že se na nás všichni zvláštně koukali. A pak mi došlo co jsme vlastně udělali. Rozhlédla jsem se kolem a zastavila se na Chrisově nechápavém pohledu. Došlo mi že mě viděl s Hayesem. Rychle jsem se od Nata vzdálila. Přespávali jsme všichni u kluků. Mi s Lenou jsme spali dole na sedačce. Když byla Lena zrovna v koupelně, přišel za mnou Chris a já se na něj zaraženě podívala. ,,Jak to teda je?" zeptal se nechápavě. ,,Co jako?" ,,No první se líbáš s mím bratrem a když tu není, tak se muckáš s Natem? Nechápu to. Nechci se do toho plíst, ale.. No chápeš, je to můj bratr!" ,,Chrisi, chápu tě. Ale Nate je můj kamarád a s Haysem se hned tak neuvidím. Mám ho ráda, ale nemá to cenu. Vstah na dálku prostě nemá cenu a jsem si jistá, že to ví i Hayes!" řekla jsem sebejistě. ,,Dobrá, já jen chtěl vědět jak to je," dořekl a usmál se. Když odcházel zrovna přišla Lena, ,,O čem jste se bavili?" ,,To je jedno, pustíme si nějakej film?" ,,Dobře!" souhlasila. Pustili jsme si 'Den nezávislosti' a potom usly.
***** DALŠÍ DEN *****
Když jsem se vzbudila Lena už tam nebyla. Šla jsem domů. Šla jsem do kuchyně a otevřela lednici. následně jsem z ní vytáhla nektarinku, kterou jsem nakrájela. Ze skříňky jsem vytáhla misku a nasipala do ní müsli a na to vylila jogurt. Do toho jsem ještě hodila kousky nektarinky a do sklenky napustila vodu. Vyšla jsem nahoru, lehla si na postel a zapla Mac..
Nate: ,,Ahoj princezno. Jak se máš? Nechceš si dneska vyrazit?"
Já: ,,Takže rande?"
Nate: ,, No.... :3 Třeba i tak.."
Já: ,,Dobrá, kdy a kde? :)"
Nate: ,,Vyzvednu tě v devět! :3"
Já: ,,Dobře :* tak zatím!"
Nate: ,,Ahoj, princezno :*"
Odhlásila jsem se z facebooku a zapnula jsem televizi. Šlo tam zootropolis. Sledovala jsem film a přitom jedla svou obědo- snídani.. :D
***** 7:30 *****
Týjo, to už je tolik hodin. Vstala jsem z postele. Šla jsem do koupelny. Vlezla jsem do sprchy a pustila horkou vodu. Zabalila jsem se ročníku a vyšla z koupelny. Šla jsem ke skříni, oblékla si spodní prádlo. Koukala jsem do skříně a přemýšlela, co si vezmu na sebe. Vyhráli to červené šaty s mašlí v pase. Když jsem se oblékla, nalíčila jsem se a pak došla dolů do obýváku. Sedla jsem si na gauč, odemkla jsem telefon ,,COŽE?!!" vykřikla jsem. Podívala jsem se na hodiny, které ukazovaly 8:58 PM. Rychle jsem šla ke dveřím a nazula si černé lodičky a přes rameno si vzala malou černou tašku. V momentu kdy jsem otevřela dveře, před domem zastavilo černé Subaru Impreza se zlatými koly. Bylo úžasné! Vystoupil z něj Nate. Přišel ke mě a divně se na mě koukal. Ten pohled mě trochu děsil. Šťastně mě obejmujl ,,Moc ti to sluší!" usmál se a já byla zřejmě hezky sladěná s mými šaty. Jako gentleman mi otevřel dveře a já nasedla, za chvíli se objevil vedle mě. ,,Kam pojedeme?" zeptala jsem se nedočkavě. ,,Nech se překvapit!" usmál se.