Je to měsíc od toho co táta umřel. Už jsem s tím tak nějak smířená. Ale bolet to bude ještě dlouho.
*MESSENGER*
Nate: ,,Lí, nechceš dneska zajít ven? Už jsem tě strašně dlouho neviděl."
Já: ,,Klidně."
N: ,,Chybíš mi!"
J: ,,Promiň musím běžet, vařím oběd."
N: ,,Tak zatím. Ve dvě tě vyzvednu!"
J: ,,Jojo, ahoj!"
*** Z POHLEDU NATA ***
Nečekal jsem že to tak rychle zamluví. Myslel jsem, že jsem jí taky chyběl, ale podle toho, co mi psala, to tak moc nevypadá. :(
***** VE DVĚ HODINY ODPOLEDNE *****
,,Ahoj Lí!" zamumlal jsem jí do ucha. Ona se jen lekla ,,Ahoj Nate!!" téměř zakřičela a vší silou mě objala. Tohle jsem teda nečekal. ,,Tak co půjdeme na pláž?" ,,Třeba!" Když jsme došli na pláž, dělali jsme blbosti, jako vždy! Zrovna jsem vybíhal z vody, v tom jsem zakopl a Olivia letěla hned za mnou. Leželi jsme na sobě. Zase jsem si nemohl pomoct, tak dlouho jsem ji neviděl. Moc mi chyběla. Začal jsem ji líbat. Ona začala spolupracovat. Když jsme se odtrhli ,,Přátelé?" řekla ,,Přátelé!" já ji to potvrdil. Znovu jsme se políbili. Na pláži jsme byly asi do desíti večer.
,,Už bych šla i domů," odvětila. ,,Jasně, doprovodím tě!" řekl jsem a šibalsky se usmál. Bylo mi jasné že se to zvrhne. Znám se.
Došli jsme k jejím dveřím. Ona se otočila ,,Tak a co těď?" Já si položil ruce na její boky a políbili jsme se. Ona mě zatáhla dovnitř. Tohle jsem nečekal, ale potěšilo mě to. Utíkali jsme nahoru...
*** Z POHLEDU OLIVIE ***
Šli jsme ke mě do ložnice. Nate zavřel a namáčkl mě na dveře. Začali jsme se líbat. Mírně mě nadzvedl, já si automaticky omotala nohy kolem jeho pasu. Otočil se a položil mě na postel. Sundal mi tričko a já mu to jeho. Za chvíli jsme byli oba nazí.
***** RÁNO *****
Vzbudila jsem se na Natově hrudi. ,,Bože má tak dokonalí tělo..." Dívala jsem se na něj. ,,Nekoukej tak na mě!" ,,Jak to sakra ví?" ,,Ty ťunťo, víš že jsi strašně roztomilej, když spíš!" odvětila jsem. ,,Kamarádi?" dodala jsem. ,,Kamarádi!" potvrdil to. Oba jsme dostali záchvat smíchu.