With Nate*

365 5 0
                                    

Bylo 11 hodin když v tom mi pípl messenger. Byl to Nate ,,Kde se sejdeme?" domluvili jsme se na místě a následně jsme se tam i sešli.. ,,Tak kam půjdeme?" zeptal se mě.. ,,Mám docela hlad, co kdyby, jsme zašli někam na jídlo?" ,,Fajn nápad, taky mám hlad!" dořekl a vydali jsme se do menší restaurace na pláži. Objednali jsme si, potom si normálně povídali o všem možném.. Když jsme dojedli, Nate vytáhl peněženku ,,Co to děláš?" ,,Platím?" ,,Já si to zaplatím ty trubko!" ale on trval na svém..  Vyšli jsme z restaurace ,,Musím ti něco ukázat!" řekl a chytil mě za ruku, když mě dotáhl na místo sedl si a já vedle něj.. To místo bylo tak magické, bylo něčím strašně výjimečné, ale nemohla jsem zpozorovat čím... Chvíli jsme si povídali, potom Nate vstal a začal mi utíkat. Když jsem ho doběhla, skočila jsem mu na záda.. On se začal smát a já s ním. Zatočil se a běžel k vodě.. ,,Já tě tam hodím!" já zapištěla a stiskla jsem ho nohama i rukama.. Ve chvíli jsme spadli oba do vody a dostali záchvat smíchu....

Když jsme se dosmáli, zvedli jsme se a sedli si na lavičku. Pořád jsme si povídali a smáli se. Dali jsme si drink. Pomalu jsme ho popíjeli. ,,Už jsem unavená, půjdu domů jestli ti to nevadí?!" ,,Nevadí, doprovodím tě!".. Když jsme došli před můj dům ,,Ahoj! A děkuju za doprovod!" objala jsem ho ,,Jsem rád že jsi se mnou šla, bylo to moc fajn! Někdy jsi to zopákneme!" ,,Si piš!"objal mě znova.. Rozloučili jsme se a já šla domů..

-18*Kde žijí příběhy. Začni objevovat