My first job*

830 7 0
                                    

Našla jsem si práci. Je to práce plavčíka na soukromém koupališti.. Dnes tam jdu poprvé. Oblékla jsem si bikiny na to černý crop top a bílé šortky.. Nasedla jsem do taxíku, bože já se tak těším,bude to nová zkušenost.. A já nové zkušenosti miluju. Taky miluju vodu, když jsem byla malá dělala jsem vodní aerobik. Jsem tady. Vystoupila jsem před nádhernou budovou. ,,Bože, to je krása!" ,,Jo to je!" ozvalo se za mnou ,, Je to moje pýcha!" dořekl starší pán, který stál za mnou. ,,Jsem Bill Angleton! Ty musíš být Olivia," začal z ničeho nic. ,,Ano to jsem já! Moc mě těší!" ,,Pojď ukážu ti kde máš šatnu!" otočil se a já šla za ním.. ,,Tady se můžeš převléct, a tam jsou dveře k bazénu počkám tě venku," ukázal na bíle dveře kterými následně odešel. Svlékla jsem si oblečení a na bikiny nahodila tričko s nápisem 'LIFEGUARD', vyšla jsem ven k bazénu kde už bylo spousta lidí ,,Sedni si sem. Zkušební lhůta jsou dva týdny! Jestli se ti bude dařit, můžu tě vzít i dřív!" ,,Děkuju moc!" ,,Tak zlom vaz!"

První den tam se mnou byla ještě jedna plavčice. Myslím že se jmenovala Lisa nebo tak nějak. Dnes se nic extra nedělo.

***** DALŠÍ DEN *****

Vzbudil mě budík a já dnes dělala úplně to samé jako včera. Oblékla se, jela do práce a strážila bazén! Najednou slyším volání o pomoc.. Okamžitě jsem skočila do bazénu. Potopila jsem se v místě na které ukazoval chlapec stojící u bazénu. Pod vodou leželo tělo, asi stejně staré holky jako jsem já. Chytla jsem ji a doplavala s ní na kraj bazénu kde mi ji pomohl vytáhnout nějaký plavčík co zrovna přišel na službu. Začala jsem ji oživovat, on zavolal sanitku. 

***** O PĚT MINUT POZDĚJI *****

Sanitka dorazila zrovna ve chvíli kdy se mi ji podařilo oživit. Odvezli ji do nemocnice. Ten plavčík co mi pomohl mi řek: ,,Ty jsi ta nová že?" ,,Ano jsem Olivia, těší mě!" ,,Jsem Carter. Taky mě těší! Dobrá práce na novačku! Jsi opravdu dobrá!" ,,Děkuju!" 

***** DALŠÍ DEN V PRÁCI *****

,,Hele Olivio, odvedla jsi skvělou práci" řekl pan Angleton ,,Jen tak dál!" Já: ,,Děkuju! Je to má práce!" ,,Skvělí přístup!" odvětil a já se usmála. ,,Sháněli tě z nemocnice!" ,,Proč, co se stalo?" ,,Chtěla by tě vidět ta holčina, co jsi ji zachránila!" ,,Dobrá, odpoledne tam zajedu!" ,,Můžeš teď, jestli chceš!" ,,Ale co práce?" namítla jsem. ,,Pro dnešek můžeš! Zůstane tu Carter!" ,,Děkuju moc!" ,,Vůbec nemáš za co!"

***** O DESET MINUT POZDĚJI *****

Nasedla jsem do taxíku a vyrazila do nemocnice. Vešla jsem dovnitř. ,,Jsem Olivia Cage, jsem plavčice a pře..." ,,Jasně, pokoj 178," přerušila mě.. Já šla k výtahu a jela do třetího patra. Začínám být nervózní. Stála jsem před pokojem 178, zaklepala jsem a otevřela dveře. Jakmile jsem vešla, všechna nervozita ze mě opadla.. Na posteli ležela dívka a radostně se na mě usmívala.. ,,Ahoj, jsem Olivia." ,,Ahoj, jo už to vím. Já jsem Lena, Lena O'Brien. Jsem moc ráda že tě poznávám!" ,,Taky, moc mě těší!"

Skvěle jsme si popovídaly! Zjistili jsme že máme spoustu společného a dali jsme si na sebe kontakt.. ,,Až vylezu z týhle díry, tak se ti ozvu!" ,,Tak jo. Ahoj!" ,,Ahoj!"


-18*Kde žijí příběhy. Začni objevovat