Přijela jsem domů. Byla jsem unavená. Otevřela jsem dveře auta a zavřela garáž. Vevnitř se svítilo. Nate už byl asi doma. Otevřela jsem dveře, Nate se na mě vrhnul, jako kdyby mě neviděl rok. ,,Ahoj, taky tě mám ráda!" zasmála jsem se. ,,Promiň, ahoj!" vlepil mi pusu. Šla jsem do ložnice, kde jsem si vzala věci a šla do koupelny. Osprchovala se a převlékla. Šla jsem dolů, svítilo jen mírné světlo. Sedla jsem si na sedačku. Zachvíli za mnou přiběhl Scooby spolu s Tabbym a Denise. Tabby si vylezl na sedačku, Scooby s Denise si lehli po stolek. Pustila jsem si televizi. Za chvíli přišel Nate ,,HMM.. Chci ti něco říct!" vyhrkl. Byla jsem trochu zmatená. ,,No povídej!" usmála jsem se. Usměv mi opětoval. ,,Mám pro tebe překvapení, ale musíš si ho najít!" ušklíbl se. ,,Je v ložnici!" dodal.
Našla jsem úzkou, podlouhlou krabičku. Nate stál pořád ve dveřích já jen koukala a seděla na posteli. Otevřela jsem krabičku.
Byl tam nádherný, stříbrný náhrdelník. Když jsem ho uviděla ukápla mi slza. ,,Vytáhni ho! Je tam ještě něco!" přímo zářil. Vytáhla jsem ho i s molitanem na kterém byl připevněný. Ležel tam papírek ,,Koupelna" . Běžela jsem do koupelny. Na umyvadle ležel další papírek ,,Kuchyně" ,,Já tě zabiju, Nate!" zasmála jsem se. Když jsem došla do kuchyně, rozhlédla jsem se. Na ostrůvku ležely dvě letenky do Španělska. ,,Ooh můj božeee!" skočila jsem na Nata a rozbrečela jsem se. Byly to slzy štěstí samozřejmě.
***** DEN ODLETU *****
Ráno jsem se vzbudila, koukla na Nata. Ještě spal slaďouš můj. No nic řekla jsem si v duchu. Nadšeně jsem vstala z postele, vytáhla kufry ze skříně a vyndala jsem z ní oblečení, které jsem si následně oblékla. Šla jsem dolů, do kuchyně. Dala si snídani. Ucítila jsem ruce na svých bocích. Otočila jsem se. Nate mi vlepil letmou pusu. ,,Jdu balit zlato." poslala jsem mu vzdušnou pusu. ,,Hned budu u tebe!" usmál se.
Když jsem měla téměř sbaleno, přišel do pokoje Nate. ,,Ty už máš zbaleno? Nemáš toho nějak málo?" vykulil oči. ,,Existují obchody!" zasmála jsem se a zavřela kufr. Nate vytáhl ze skříně asi deset triček, patery kraťasy, dvoje černé džíny a pár dalších věcí. ,,Na co tito bude?!" řekla jsem a zasmála se. ,,Tak jako obleču si to a budu to nosit?!" usmál se trochu nechápavým výrazem. ,,Bože jsi horší než holka! Budeme tam čtyři dny Nate!" zasmála jsem se. ,,Když jsi tak chytrá, tak mi to zabal sama!" dělal uraženýho. Naházela jsem do kufru pár věcí, zavřela ho a spolu s tím mým ho odnesla ke dveřím...