Sisters?*

546 6 0
                                    

***** PO TÝDNU *****

"Please don't go," zazvonil mi telefon. Zvedla jsem to. ,,Olivio? Tady Lena!" ,,Ahoj! Tak co už tě pustili?" ,,Ano, už jsem v pořádku!" ,,To jsem moc ráda!" odvětila jsem.. ,,Hele nechceš zítra přijít ke mě, pořádám menší párty, bude mi osmnáct, ?" navrhla jsem jí.. ,,Moc ráda přijdu!" ,,Dobře, informace ti pošlu esemeskou!" ,,Jo tak zatím!" ,,Ahoj!" rozloučili jsme se.

***** DALŠÍ DEN VEČER *****

Spustila jsem hudbu, dochystala jídlo a začali přicházet lidi.. ,,Olivio?!" ,,Leno?!" řekli jsme naráz a obejmuli se.. ,,Jsem tak ráda že tě vidím!" ,,Já taky!" 

Je tu celkem dost lidí na to, že mě nikdo nezná.. Teda neznal! Až do teď! Seznámila jsem se se všemi, co přišli.. Po dnešku tady mám hromadu přátel..

Zbytek večera jsem strávila s Lenou.. Máme si toho pořád co říct. Je to neskutečný... Mám ji tak ráda! ,,Olivio?!" ,,Ano?" ,,Ani nevíš jak mooooc tě mám ráda! Nikdy jsem si s nikým takhle nerozuměla a k tomu všemu jsi mi ještě zachránila život! Jsi jako moje sestra, kterou nemám!" vyhrkla ze sebe s úsměvem. ,,Mám to úplně stejně!" ,,Sestry?*" ,,Sestry!*"

(sestry*- nejlepší kamarádky)

Lena u mě nakonec přespala, protože jsme se večer, až všichni odešli, celkem solidně opily!.. Upss.. Ráno jsem se vzbudila ,,Bože, moje hlava!" sedla jsem si a chytla jsem se za hlavu. Lena udělala úplně to samé... Vypadalo to trochu jako bychom byly dvojčata.. :D


-18*Kde žijí příběhy. Začni objevovat