***** PO DVOU LETECH *****
S Natem jsme spolu už nějakou tu dobu. Oba se pořád milujeme. Objevujeme nová místa, zkoušíme nové věci, nalézáme nové přátele a spoustu dalšího.
***** RÁNO *****
Vzbudila jsem se. Nate byl asi v koupelně. Když přišel zpět z koupelny, koukl na mě a usmál se. Já mu úsměv opětovala. S Natem jsme se oblékli a šli dolů do kuchyně. (Btw: Nate žije u mě. :D) Společně jsme posnídali ,,Tak co dneska podniknem?" zeptala jsem se. On se usmál ,,Dnes už mám svoje plány, promiň princezno!" dořekl a usmál se. Já trochu zesmutněla ,,To nevadí, zvolám Leně!" znovu jsem se usmála. Vzala jsem do ruky telefon, vytočila Lenino číslo a čekala. Po dvou zazvoněních to zvedla.
¨
,,Ahoj kóčo! To je dost, že se taky ozveš!" zahyhňala se.
,,Vždyť víš, jak to teď je! Skoro nejsme doma, pořád někam jezdíme a tááák!"
,,No, jo no. To jsou ty vztahy no! Znám to!" ¨
,,Ale, nějaká novinka o které nevím?!" zasmála jsem se.
,,Možná jo, možná ne. Kdy a kde se sejdeme?!"
,,Taky pro tebe mám novinku!" nejistě jsem se pousmála. ,,Tak za třicet minut budu u tebe!"
,,Okay, budu tě čekat!"
Šla jsem do šatny, hodila na sebe černé džíny a červenobílé, volné tričko. Šla do koupelny, vyčistila si zuby a opláchla obličej. Potom jsem se přesunula ke své toaletce v ložnici. Jemně jsem se nalíčila jako vždy. Vzala jsem si malou kabelku a téměř sletěla ze schodů. ,,Nestíhám!" zakřičela jsem, nazula si černé lodičky, nasedla do auta.
,,Ahoj!" vtrhla jsem k Leně. ,,No nazdar, kde jsi!?" zeptala se nedočkavě.
Sedli jsme si na gauč, podívala jsem se na ni. ,,Dlouho jsem tě neviděla. Nate má svůj den nebo co?" zeptala se vlídným hlasem. ,,Asi jo. Řekl mi, že už má své plány!" usmála jsem se. ,,No a co teda? Jak to s tebou je? Co kluci, dlouho jsem je neviděla!? A co to tvoje možná?!" pousmála jsem se. ,,Máš někoho?!" dodala jsem. ,,No tak postupně. Kluci se maj fajn, teď jsou spolu na výletě. A ano možná někoho mám!" uculila se. ,, No tak povídej!" ,,Je to někdo z kluků," nechala mě hádat. ,,Alex?!!" zaskočila jsem se. ,,Neblázni nebudu chodit s mým 'bráchou'!" zasmála se ,,Je fajn, ale jak říkám je jako můj bratr!" ,,Takže je to někdo z dvojčat!" vyprskla jsem nadšeně. ,,Asi už to tak bude..." uculila se. ,,Ethan nebo Jai?!" ,,Tak hádej!" zasmála se. ,,Je to Ethan!" řekla jsem odhodlaně a taky jsem měla pravdu! Obejmula jsem se ji.. ,,No a co ty? Říkala jsi, že máš taky nějak novinky!" V té chvíli jsem znejistěla: Mám jí to říct, nebo nemám?! Nate to ještě neví! Tak já jí to řeknu! .
,, ČEKÁM DÍTĚ!" vyhrkla jsem ze sebe. ,,To je supeeer!" objala mě. ,,Co na to Nate?!" ,,O-On to ještě.. Ještě to neví!" opět jsem znejistěla... ,,A kdy mu to chceš říct?!" zeptala se a zvážněla. ,,Dnes večer!? Asi!?" zasmála jsem se ,,No já bych ještě chvíli počkala!" mrkla na mě a šibalky se usmála. Jako by něco tajila. Ale usmívala se..