We r ok*

212 5 0
                                    

*** Z POHLEDU OLIVIE ***

Přiběhla jsem domů, vyletěla nahoru a sedla si na postel.. Do očí se mi hrnulo, víc a víc slz. Bylo nemožný je zastavit.. ,,Proč to vlastně dělám?" řekla jsem si v duchu.. ,,Sám řekl že jsme jen přátelé a já to odkývala. Tak proč?" Nechápu to..

Usnula jsem..

*** Z POHLEDU NATA ***

Celou cestu domů jsem se obviňoval jakej jsem debil.. ,,Proč? Proč jsem to udělal! Její reakce byla normální podle toho co viděla." uvědomil jsem si to ale pozdě.. Když jsem přišel domů, kluci se mě ptali co se stalo.. Já ale neměl náladu se o tom bavit. ,,To neřešte. Prosím, nemám na to náladu!" Kupodivu moje přání respektovali což se moc často nestává..  

Přišel jsem do pokoje, šel jsem do sprchy, celou dobu jsem myslel na to co jsem jí řekl. Proč?! Omotal jsem si ručník kolem pasu a vyšel z koupelny.. Sedl jsem si na postel. Nemůžu to mu uvěřit, po tváři mi tekla slza. To je poprví co brečím kvůli holce. Teda kamarádce! Ale upřímně mám ji strašně rád!!! 

Usnul jsem..

***** RÁNO *****

***Z POHLEDU OLIVIE ***

Vzbudila jsem se se zalepenýma očima a v oblečením ve kterém jsem včera přišla.. Rychle jsem šla do sprchy a trochu se zkulturnit. Napsala jsem Leně.. Přišla a já ji všechno řekla.. ,,Co se teda stalo?" 

,,Řekla jsem mu, že jsem ho viděla s nějakou holkou jak se cucaj a pak na té párty jak se s další drží za ruku.." ,,A co se stalo potom?!" ,,Strašně jsme se pohádali!" zase jsem začala brečet.. ,,On tě má rád! Tom věř!" ,,Proč to teda udělal? Aspoň mi mohl říct že někoho má!" namítla jsem.. ,,To se zpraví!" uklidnila mě Lena..

*** Z POHLEDU NATA ***

Ráno jsem vstal a šel na snídani.. ,,Bro, řekneš nám už konečně co se stalo?!" ,,Pohádal jsem se s Lí.." ,,Hele jde vidět, že ji máš rád!" ,,Co?!" vykřikl jsem a zčervenal.. ,,Tohle neutajíš Nate!" ,,Jo jde to poznat!" ,,Jo jenže i kdybych ji měl rád, tak ona mě ne!" ,,CO?!" vykřikli všichni naráz.. ,,Je to tak! Včera, když jsme se hádali zeptal jsem se jí proč tak vyvádí, že jsme jen přátelé.." ,,A co ona na to?" ,,Potvrdila mi to.." vhrkli mi zase slzy do očí.. ,,Brácho, to je poprvé co tě vidím brečet kvůli holce, to musí být hodně vážný!" řekl se smutným výrazem Alex.. ,,Musíme ti nějak pomoct!" namítl Jai.. ,,Jo, ale jak?" řekl nechápavě Ethan.. Popsali mi přesný postu co mám udělat a já si nemohl pomoct a začal jsem se smát.. ,,Hele kluci, já už mám plán!" zvedl jsem se a odešel. 

***** TEN DEN VEČER *****

Bylo šest, já se šel osprchovat a upravit. O půl sedmé jsem vyšel z domu.. ,,V květinářství, zavírají v osm! Mám půl hodiny.." šel jsem do květinářství, koupil přesně 101 modrých růží  vydal jsem směrem k Lí.. Zazvonil jsem na zvonek, ale nikdo neotvíral.. Obešel jsem dům a věšel na terasu.. Viděl jsem mírné světlo a Olivia seděla na sedačce, vypadala jako by brečela.. Měl jsem štěstí dveře byly pootevřené.. Opatrně jsem věšel, ona se otočila, nezdálo se mi to opravdu brečela. Rozběhla se ke mě, já sotva stihl položit ty růže. Skočila na mě a objala mě tak, jako by mě neviděla minimálně deset let.. Já jí objetí opětoval.. ,,Lí musím ti to všechno vysvětlit! Moc mě to mrzí! Promiň!" ,,Mě taky, promiň mi to!" ,,Co bych ti měl promíjet ty za nic nemůžeš! Tvoje reakce byla naprosto normální! Já jsem to přehnal!" Odtrhli jsme se od sebe a já jí dal ty růže. Vykouzlil jsem jí úsměv na tváři.. Aspoň něco ve mě je.. 

,,Jsme teda ok?!" ,,Ok!" ,,Nepůjdem na pláž?" navrhl jsem jí.. Ona s radostí přijala. Utřel jsem jí rukávem poslední slzy na obličeji. Na pláži jsme strávili téměř celou noc. To s těma holkama jsem jí vysvětlil, díky bohu to pochopila! Dělali jsme kraviny a smáli se jako předtím.. Byl jsem konečně zase šťastný.. Doprovodil jsem ji domů, když jsme stáli u dveří, nemohl jsem si pomoct! Položil jsem ruce na její boky, je tak nádherná..

*** Z POHLEDU OLIVIE ***

Položil ruce na mé boky. Bylo to tak sladký.. ,,Jsi strašně krásná!" zamumlal a přiblížil svou hlavu k mojí. Váhavě se naše rty spojily. Bylo to tak úžasný a sladký. Bože je tak sexy a roztomilí. Odtrhli jsme se od sebe on se jen usmál a odběhl.. Po dlouhé době jsem byla zase šťastná!

-18*Kde žijí příběhy. Začni objevovat