More than just this*

184 4 0
                                    

Vzala jsem sk8 a vjela do 'bazénu', jezdila jsem sem a tam, odvázala jsem se, jak nejvíc to šlo. Hayes, Alex, Chris a vůbec, všichni ostatní se na mě dívali jako na blázna.. Když jsem vyjela zpátky nahoru, podívala jsem se na Alexe ,,Nikdy ses nezmínila o tom, že jezdíš na skatu!" ,,No jo no, asi už to tak bude!" mrkla jsem na něj. Sk8 jsem vrátila tomu klukovi a odešla zpátky za Hayesem. ,,Páni, tohle nechápu!" ,,Co nechápeš?" podívala jsem se na něj a nadzvedla obočí. ,,Jak jsi to udělala?! Jsi úžasná, moooooc ti to jde!" díval se na mě s otevřenou pusou. Je to už dávno co jsem na tom stála, ale očividně mi to pořád ještě jde. 

Dojeli jsme domů, Alex s Chrisem nepili, takže to bylo v pohodě. Přišla jsem do pokoje a dala si sprchu. Když jsem vyšla z koupelny, na posteli seděl Hayes a já tam stála jen v ručníku. ,,Co tady děláš?!" vykřikla jsem vyděšeně. ,,Sedím?" pousmál se. ,,Ne, teď vážně. Čekám až se budu moct osprchovat! Je to přece moje koupelna ne?!" začal se smát, já se taky usmála. Hayes vešel do koupelny. Nemohla jsem najít pyžamo, na židli ležely vyprané věci. Vzala jsem si tričko hned z vrchu. Když Hayes vyšel z koupelny, šibalsky se usmál. ,,Týjo, tak ona už nosí i mé věci. To je teda pokrok a to se známe pár dní!" řekl rozzářeně. ,,Bože, ty jsi fakt magor!" dořekla jsem a začala se smát. ,,Chtěla jsem si ho je...." nedořekla jsem tu větu, protože mi Hayes skočil do řeči ,,Lí můsím ti něco říct!" ,,Tak povídej!" 

*** Z POHLEDU HAYESE ***

  ,,Lí můsím ti něco říct!" ,,Tak povídej!" odvětila překvapeně a v té chvíli jsem si to velice rychle rozmislel. ,,Co jsi mi chtěl říct cukrouši?" vážně mi řekla cukrouši?! Aww to bylo tak cute. Cítil jsem jak se červenám. ,,Já- já.. No víš.. Já.." zakoktal jsem se a potom  udělala něco co jsem vážně nečekal. 

*** Z POHLEDU LÍ ***

,,Já- já.. No víš.. Já.." zakoktal se. Přesně jsem věděla co chce říct. Byl tak roztomilý, když se červenal. Viděla jsem v jeho očích, jak moc to chtěl udělat, ale neodvážil se na mě sáhnout. To proto ho mám tak ráda. Není to ten typ, kterej po všech holkách hned vyjede. Přitáhla jsem si ho za tričko a políbila ho. Udělala jsem první pohyb a on začal spolupracovat, ale cítila jsem, jak je překvapený a zároveň nervózní. Když jsme se od sebe odtrhli, podíval se na mě s vykulenýma očima ,,Tohle jsem vážně nečekal!" odvětil s úsměvem od ucha k uchu. ,,To že jsi o pár měsíců mladší, mi vážně nevadí!" mrkla jsem na něj. ,,A to nemáš přítele?!" zeptal se s údivem.. Vzpomněla jsem si na Nata, říkal že jsme přátelé a já taky.. ,,Ne nemám!" usmála jsem se.. Tentokrát jsem to nečekala já. Přitáhl si mě k sobě, začali jsme se líbat.  Svoje ruce položil na moje boky. Já svíma zajela do jeho vlasů.. ,,Hej lidi, ne... Jáj, sorry. Nechtěl jsem rušit!" řekl Chris a mi se od sebe rychle odtáhli. ,,Chtěl jsem se jen zeptat, jestli byste už nechtěli jít spát, je celkem pozdě na to že zítra vstáváš Hayesi, nemyslíš?" ,,A jo.. Vlastně!" 

Chris odešel. ,,Kam jdeš?!" podívala jsem se smutně na Hayse. ,,Spát?!" řekl a zasmál se. ,,Nebo snad chceš, abych tu zůstal?" ,,Ano prosím!" udělala jsem psí oči.. Zamyšleně se na mě podíval, ale dlouho se nerozmýšlel. Sundal si tričko a kraťasy. Zůstal jen v boxerkách. Hupsnul do postele. ,,Hele, zatím to ještě nic neznamená. Jasný?!" dořekla jsem s vážným výrazem a pak vypukla smíchem. On se na mě uraženě podíval. ,,Ale no ták! Nebuď napůčenej!" Lehla jsem si na něho a podívala se mu do očí. Dala jsem mu pusu. Z ničeho nic se usmál a obejmul mě ,,Budu respektovat tvé přání! Ale nenechám tě jen tak napokoji!"Já se usmála a dala mu pusu na čelo.. ,,Kam že to zítra jedeš?!" ,,Za tátou!" řekl smutně ,,Už se asi neuvidíme.." úsměv mu slezl úplně. ,,Nechceš jet se mnou?" ,,Na jak dlouho tam jedeš?" ,,Do konce dalšího týdne." ,,Ale já bych měla za dva dny odlítat!" řekla jsem sklesle.

-18*Kde žijí příběhy. Začni objevovat