***** O TÝDEN POZDĚJI *****
Přespala jsem u Leny, protože jsme se včera trochu opily a já tam usnula. Vzbudil mě telefon. Vzala jsem to. U telefonu byla nějaká paní, která mi řekla, že táta je v nemocnici a nevypadá to s ním dobře. Strašně jsem se lekla ,,Co nejdřív jsem tam!" řekla jsem vyděšeně. Leně jsem to vysvětlila a šla se mnou ke mě, kde jsem si sbalila věci a taxíkem jsme jely na letiště.
***** NA LETIŠTI *****
Koupila jsem si letenku, rozloučila jsem se s Lenou a vyrazila jsem k terminálu.
***** V NEW JERSEY *****
Vzala jsem si kufry, nasedla do taxíku a jela jsem směr nemocnice. Dojela jsem do nemocnice. ,,Dobrý den! Jsem Olivia Cage, měl by tu být můj otec!" ,,Ano. Niclasy? Zavedeš ji tam prosím?!" ,,Ano!" Vešla jsem do pokoje. Můj otec byl po operaci a ještě se neprobral. Mluvila jsem na něj, po chvíli začali pípat všechny možné přístroje. Doktoři přiběhli a poslali mě na chodbu. Byla jsem totálně vystresovaná a vyčerpaná. Na chodbě jsem si sedla na židli a usnula jsem.
***** RÁNO *****
Vzbudila jsem se a vedle mě seděl ten chlápek co mě včera přivedl za tátou. Niclas myslím. Smutně se na mě podíval. Já už z jeho pohledu, jsem vyčetla co se stalo. ,,Ne, to ne!!" ,,Je mi to líto!" řekl a objal mě. Já se rozbrečela.
***** DRUHÝ DEN *****
Pořád bych brečela, kdybych nemusela řešit věci ohledně majetku a tak. Vše jsem zdědila já, protože jsem jeho jediná dcera a manželku neměl. Je mi na nic!! Ale pobrečím si doma. Zdědila jsem vilu o hodnotě 19 milionů, dvě auta a zůstali tam i jeho pejsci, Scooby a Denise. Prohlídla jsem si celou vilu a i přesto že tam bylo nádherně, v Jersey jsem žít nechtěla. Alespoň ne teď. Vilu i s auty jsem prodala a peníze si dala na účet, protože jsem nevěděla co bych s nima dělala. Když už bylo konečně vše vyřešené, mohla jsem jet domů. Scoobyho a Denise jsem si vzala k sobě, protože jsem nebyla schopná je prodat. Miluju je. Btw, Scooby je Sibiřský husky a Denise je Rotvajlerka.
***** V SAN DIEGU *****
,,Ahoj, Lí. Ty sis koupila psy. Tak co, celou dobu ses neozvala. Co se stalo?" ,,Řešila jsem věci ohledně majetku!" řekla jsem se slzami v očích. ,,CO?" vykřikla Lena. Celé jsem jí to řekla. Přes noc zůstala u mě, abych nebyla sama. ,,Mimochodem," zamumlala jsem ,,Tohle je Denise a Scooby!",,Jsou krásní!" Mimochodem, Lena mě strašně uklidnila. Kdyby u mě nezůstala, tak bych asi celou noc probrečela.