***** PO PŘÍLETU *****
Vyšli jsme z obrovského letiště v Barceloně. Na parkovišti čekala černá limuzína. Když jsme do ní nastupovali, lidé na nás koukali. Jestli to náhodou není nějaká celebrita nebo tak něco. Musela jsem se tomu zasmát. Dojeli jsme na hotel, byl nádherný! Vešli jsme do pokoje, byl černošedo červený. No prostě luxus. Byl večer, takže jsme už jen zalehli a usnuli.
***** 1. DEN *****
Dnes jsme se vydali na fotbalový zápas. Jelikož jsme oba velcí fanoušci Barcelony. Zápas dopadl skvěle! Barca vyhrála nad Liverpoolem 5:1. Z ničeho nic mě Nate vzal za ruku. Táhl mě a já za ním doslova letěla. Dal mi přes oči šátek. ,,Kam to jdeme?" zeptala jsem se překvapeně. ,,Sem!" zastavil se. Sundal mi šátek z očí. Stáli jsme před dveřmi od šatny. Najednou se dveře otevřeli. Před nimi stál můj oblíbený hráč. Neymar. Oh můj bože. Podlamovali se mi kolena. Vypadalo to, jako by se už znali. Pokecali jsme spolu. Zjistila jsem, že je to Natův bratranec. OMG! NEYMAR NATŮV BRATRANEC?! TO NENÍ MOŽNÝ! Byla s ním super řeč. Bylo tam i pár dalších hráču. Co si pamatuju tak byl Luis, Bicho, Lio, Marc, Jordi a Jérémy. Byli všichni strašně fajn. Po pár hodinách jsme šli s Neyem a s pár dalšíma na véču. Byla výborná. Na pokoj jsme přišli unavení a zmožení. Padli jsme na postel a ruku v ruce usnuli.
***** 2. DEN *****
Večer jsme jsme měli někam jít. Nat mi ale nechtěl říct kam. Asi smůla Lí. Prostě to z něj nedostaneš! Hodila jsem na sebe béžové šaty nad kolena. Nazula lodičky ve stejné barvě. A můžeme vyrazit. Nate mě chytil za ruku a přitáhnul si mě blíž. Své ruce přemístil na mé boky. ,,Jsi nádherná!" pošeptal mi do ucha. Políbil mě, vzal mě za ruku a táhnul někam, neznámo kam. Vyšli jsme z hotelu. Před ním čekalo černé Ferrari 458. Oh můj bože! To auto je moje vysněné. A upřímně nechápu, proč jsem si ho ještě nekoupila. :D No jo, moje logika! Vyjeli jsme směrem.. No vlastně nevím jakým směrem. :D Prostě jsme jeli! Zastavili jsme před nějakou hodně luxusní restaurací. Nate vystoupil z auta, obešel ho a otevřel mi dveře. Do auta nastoupil nějakej chlápek a nejspíš ho jel zaparkovat. Vešli jsme dovnitř. ............ Všude byly svíčky. Byla tam několik páru. Všichni vypadali, jako že jsou v balíku. Jak taky ne v tak luxusní restauraci, že ano. :D Nate mě vedl k jednomu z mnoha stolů. Posadili jsme se. Nate se na mě culil. Přišla milá paní. Objednali jsme si a zanedlouho nám ho donesli. Bylo výborné. Přinesli nám i víno. Nalil oboum dvoum. Já si ale uvědomila, že nemůžu. :D Průser! Můsím mu to říct! Prostě musím. ,,CHCI TI NĚCO ŘÍCT!!" řekli jsme oba najednou a popravdě dost hlasitě. ,,Začni ty!" vyhrkla jsem rychle. ,,Dobře!" usmál se.
,,Víš Lí, jsi pro mě vším! Ten moment, kdy jsem tě poprvé viděl, na ten nikdy nezapomenu. Jsi to nejlepší co mě kdy mohlo potkat! Všechny ty vzpomínky, chaty a celkově vše co jsme spolu prožili. Ať už to zle nebo to dobré. Je to něco na co nikdy nezapomenu! Lí, moc tě miluju princezno moje!"
Potom vstal a klekl si přede mě. Oh můj bože co to teď jako dělá!?
,,Olivio, vezmeš si mě?!" ,,ANO!!" téměř jsem to zakřičela. On celý zářil radostí. Navlíkl mi prstýnek a já mu skočila kolem krku. ,,Čekám dítě!" pošeptala jsem mu do ucha. ,,COŽE?!" vykulil oči a usmál se. ,,Budeme mít dítě!" řekla jsem už normálně se slzami v očích. Objal mě nadzvedl mě a zatočil se se mnou. ,,Neplač!" ,,To jsou slzy štěstí, lásko!" obejmula jsem ho znovu. V tom se ozval potlesk. Rozhlédla jsem se kolem. Všichni na nás koukali a usmívali se.
Jak já ho miluju!