BÖLÜM 15

7 3 0
                                    

Demir öne bende Demirin yanındaki ön koltuğa oturdum. Mete Defne ve Burakla Selin ise arka koltukta yerlerini aldılar ben demiştim onlara ön koltuk benim diye...

Yolculuklarda çok sıılırım o yüzden yanıma bi kitap aldım AŞK VE GURUR (Okumadıysanız okumanızı tavsiye ederim mükemmel bir kitap)

-DEMİR: Sen kitaptamı okurdun

-BEN: Okumamammı gerekti

-DEMİR: İyi tercih

-BEN: Okudunmu hiç

-DEMİR: Lisedeyken okumuştum

-BEN: Bende en son lisedeyken okumuştum bu ikinci okuyuşum olacak

2 saat sonra mola vermek için arabadan inmiştik. Fakat Burak Bey ortalıklarda yoktu...Mete ona bakmak için yanımızdan ayrıldı...

-DEMİR: Yokmu Mete

-METE: Yok da bizle dalga geçiyo bence o

-BEN: Bence boşverelim kalsın hatta şurayada tabela asalım koskocaman harflerle şunu yazalım GÖRENLERİN GÖRMEZLİKTEN GELMELERİ ÖNEMLE RİCA OLUNUR...

-SELİN: Yapma Hande ya bari şimdi yapma

-BEN: Kızım sen sevgilini bilmiyomusun en son tatilimizdede böyle yaptı Allah bilir hangi kızın peşindedir...

-SELİN: Ya sus Allah korusun

-DEFNE: Hande bu ikinci yanılman canım Meteyle ilk geldimiz günde takip edelim dedin sizin evden çıktılar...

(Ne kadar sus işareti yapsamda anlamadı bile)

-METE: Vayy demek onda bizi takip etmeyi düşündünüz. Bende Hande artık bize güveniyosun sanıyordum

-BEN: Valla seni bilemem ama ben çocukluğumdan beri Burağa güvenmem bunuda Burağın yüzüne karşı hep söylerim

Burak az ilerden pişmiş kelle gibi sırıtarak geliyordu bu sefer bizimkilere yanılmadığımı göstermem gerekti...

-BEN: Bakın şimdi nerde olduğunu öğreniriz...

-BEN: Burak kız fena güzelmiş kardeşim

-BURAK: Ne diyosun Hande ya ne kızı

-BEN: Hani demin yanında olduğun sarışın olan

-BURAK: Ne ara gördün ya onu

-BEN: Duydunuzmu yanılıyomumuşum ben senin ciğerini biliyorum Burak çabalama istersen

Demir bana dönerek

-DEFNE: Kızın sarışın olduğunu nasıl anladın???

-BEN: Meslek sırrı

Urlaya gelene kadar Selin Burağın başının etini yedi. Aranada kaynayanda yine biz olduk...

Burada 5 yıldızlı bir otelde kalacaktık...Vaalizleri odaamıza çıkardıktan sonra beraber akşam yemeği yedikten sonra otelin bahçesine çıktık...

-BURAK: Hadi oyun oynayalım

-BEN: Oyunu ya aynen

-BURAK: Erken konuşma bence en sevdiğin oyunlardan biri

-DEFNE: Doğruluk cesaretlikmi???

(Benim hakkımda herşeyi çok iyi biliyordu
Ben bu oyun sayesinde konuştutturuyordum onları öğrenmek istediğim sırlarını hep bu oyun sayesinde öğreniyordum ama bu sefer baya bi tehlikeli olucak gibiydi yani benim açımdan çünkü Burak ve Mete benden öclerini alacaklardı...)

-METE: Ne duruyoruz hadi oynayalım

İlk şişe çevirme sonucu ben Defneye soracaktım o cevaplayacaktı oda doğruluğu seçti... Ne soracağımı çok iyi biliyordu ve bana onu sorma dercesinde bakış attı..

-DEFNE METEYİ seviyormusun???
(Odaya çıkınca kesin beni öldürecek fakat çok rahat gözüküyordu yanlış mı sordum acaba tabi yaa)

-Tabiki seviyorum Hande oda sizin gibi arkadaşım...
(Metenin surat şeklini görmeniz lazım)

Tekrar çevirmiştik bu sefer Mete soracak yine Defne cevaplayacaktı Defne herzaman olduğu gibi doğruluğu seçmişti...

-DEFNE HANIM "ben sende kayboldum"şiirini okudunmu???
(Bu ne biçim soruydu Defneye sordu soruya baksanıza)

-Okudum Mete Bey

Şişeyi tekrar çevirdik Burak sorucak Selin cevaplayacaktı Selinde doğruluk demişti

-SELİN bunca yaptığım şeylere rağmen hala bana aşıkmısın???
(Bu çocuğa ne kadar öküz desemde birbirimizi çok kırsakta yalanlarını ne kadar ortaya çıkarsamda gerçekten kardeşimdi ve sorunun cevabını bana soracak olursanız bu çocuk Selinin sevgisini gerçekten hakediyordu) Çünkü bunların aşkı gerçekten bir acayipti hatta baya bi acayip...

-BURAK bazen gerçekten çekilmez oluyorsun bazen kıskançlık krizlerine giriyorum senin yüzünden ama ben seni böyle seviyorum...

-SELİN gerçekten ben beş para etmez adamın tekiyim ben senin sevgini haketmiyorum

-Nolur öyle deme BURAK

-Sana söz veriyorum bundan sonra yalan yok...Eğer bir daha bi yalanımı Ceren yakalarsa(gülerek) adam değilim...

-BEN: Emin ol ben sana inaniyorum Burak sana yolda demiştim ya ben senin ciğerini biliyorum hakikatende senin ciğerini biliyorum...
( Siz belki Burakla uğraşmalarımdan şunu çıkarmıssınızdır Hande Selini Buraktan ayırmaya çalışıyor ama kesinlikle öyle birşey yok Selin Buraktan ayrılmayı bazen kafasına koyuyordu ve herkeste destekliyordu tabi bu konuda Selinin tek karşısında duran bendim ve bazen düşünmüyo değildim acaba Burağı tutarak yalnış mı yapıyorum diye fakat bugün anladımki iyiki bu konuda Selinin karşısında duruyormuşum çünkü ne Burak Selinsiz nede Selin Buraksız olmazmış)

BANA GEÇMİŞTEN BAHSET#WATTYS 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin