*Ashton F. Irwin*
Letettem a vizsgáimat és véégre....nem szünet hanem meló. Oh baszki! Szeptembertől meg egyetem. Nagyon jó. Szarkazmus höhö!
...
Nagynehezen sikerültek a vizsgáim. Tényleg nehéz volt mert alig volt hátra két hónapom. Mikeynak már nem lett olyan sikeres mint nekem. Neki éppen ,hogy csak meglett a minimum ponthatárok. Éppenhogycsak. Viszont nekem volt olyan is ami majdnem ,hogy perfect lett. Anyám persze büszke volt rám és a fél familiát áthívta ünnepelni. Lukeot is áthívta és Calumot is. Mikeyt is akarta de ő meg a saját családjával ünnepel. Amugy ha már szóba jött Lucas. Nem tudom ,hogy ezt ,hogy fogjuk megoldani. Én dolgozom és amugy is. Nem járkálhatunk át egymáshoz. Mondjuk még egyszer se voltam náluk. El tudom képzelni milyen rohadt nagy házuk van. Szokott mesélni ,hogy "Video játékos szoba, "anya belső kertje"" Fhu baszki mondom biztos nagy házuk van. Amugy anya nem tud még mindig semmit. Lauren majdnem elkotyogta magát de még időbe megrugtam a lábát az az asztal alatt.
Elég nehéz úgy tanulni a vizsgáidra hétvégente ha ott van a pasid aki ragaszkodik hozzá ,hogy az ölébe ülj. Szóval egyszer kétszer volt ,hogy Luke átjött hozzánk de nem zavartattam magam. Egyszer nagyban tanulok mikor rájött a kanosság má' megint. Gyermekeim az a gyermek kanosabb tud lenni mint egy nyúl. Na szó nagyban tanulok ,az ott meg a nyakam puszilgatja. Hát persze ,hogy engem is felcsigázott de neki erről nem volt muszáj tudnia ezért vissza fogtam magam. Hát mivel rájött ,hogy "nem akarok" dugni ,akkor meg azért nyavajgott ,hogy legalább üljek az ölébe. Hát mondom fiam , jóvan csak had tanuljak. Aztán felálltam az asztalomtól és beült a kis forgós székembe és én meg az ölébe. Hát kényelmes volt. Viszont nehezen tudtam úgy koncentrálni ,hogy a farka szabájosan a seggemnek nyomódott. Szorosan ölelet és arcát a hátamnak támasztotta.*Visszaemlékezés*
Kényelmes Lucas ölébe tanulni csak annyi a bibi ,hogy nagyon kanos a gyerek. A farka a seggemnek nyomódik és ez engem is felcsigáz de nem is kicsit. Beharaptam alsóajkam majd élesen szívtam be a levegőt ,hogy ne arra gondoljak mit is tehetne velem. Hiába két hete nem feküdtünk le. Most se fogunk mert muszáj tanulnom. Két hét és vizsgázom.
-És amugy mit tanulsz?-nézett át vállam felett a szöszke.
-Művtörit-motyogtam. -A görög hülyeségeket.
-Azokat még én is tudom pedig nincs is művtörim-kuncog.
-Ó igazán?-néztem rá hátra egy felhúzott szemöldökkel.
-Igen!-vágta rá kihúzva magát. Fogtam a művtöri füzetem és megfordult lovaglóülésbe.
-Hm...-harapta be alsóajkát amit megbabonázva nézek. De aztán megrázom a fejem.
-Szóval...mondj három görög Istent.
-Zeusz, Héra, Árész.
-Miknek az istenei voltak?
-Zeusz a főisten és a villámok istene. Héra a házasság istennője. Árész meg a háború istene.
-Helyes. -ezért nyomtam egy puszit ajkaira.
-Hm...ez tetszik.
-Mondj oszlop fajtákat.-szinte biztos ,hogy félreértette mert sunyin elmsolyodott. Megforgattam a szemem majd vártam-Várok Lucas.
-Hát van egy a gatyámba.
-Perverz disznó.-pöcköltem meg orrát.
-Ha szexről van szó te se fogod vissza magad.-már meg se lepődök eme beszólásán.
YOU ARE READING
Művész Lélek #2 (Befejezett)
RandomAshtonnak megvannak a vizsgái és Luke az utolsó gimis évére készül. Az idősebbiknek munkát kell találnia. Lesz időjük egyáltalán a kapcsloatukra? És közbe Malummal mi történik?