☆20.☆

560 46 0
                                    

*Lucas R. Hemmings*

Sose piáltam még ennyit emberek. 18 évesnek lenni valami nagyon fasza dolog! Csak hát sajnos részegen olyanokat is mondok amiket sose mondanék ki józanon.

...

Az alkohol mámor elvette az eszem és csak vigyorogni voltam képes meg vihogni mint egy hiéna. Mindent akartam. Síelni a tengerparton, szörfözni a himaláján és kikötözős szexet Ashtonnal. Oh de még milyen dúrván magamévá tenném a testét! Huhuuu gyermekeim ,másnap menni se tudna. A sok ribi itt a Blue-ba rámakaszkodott és voltak köztük igen csinosak is de hát én nem tudok rájuk izgulni...nekem Ashton kell ,hogy orbitális nagy ,országos merevedésem legyen. Mikey szinte nem mozdult mellőlelem és alig ivott ,hiába mondtam ,hogy bulizzon már. Pedig ő itt az aki szeret bulikon sokat inni de most...mintha megszálta volna a szent lélek. Csak két sört ivott. Aztán rá is hagytam a dolgok mert én faszául érzem magam.

-Te Mimi? -mondom még ezt is eléggé nehezen forgó nyelvvel.

-Mi van? Ne igyál többet! A mentő visz el a végén!-vette ki a kezemből a felest.

-De Mimiiiii!!!-nyafogtam.

-Semmi de! Nem iszol többet!!! Menni se bírsz már ember!-rivvalt rám! -Cal! Hun vagy!?-kiabálta bár a zenétől alig lehetett volna meghallani.

-Itt vagyok!-rohant oda hozzánk-Megyünk?-vigyorgott. Kicsit ő is pityókás állapotba van.

Álltam fel menet készen de rádöltem Mikeyre és meg is szédültem.

-Jesszusom! Be van állva mint a szar! Segíts már! Te is részeg vagy a francba is már!-láttam ,hogy miközben engem tart előveszi a telóját.
Cal talpra állított majd karomat a vállára helyezte és másik kezével a derekam fogta és úgy kezdett a kijárat felé támogatni. Szinte forog velem minden de azért vihogtam össze vissza.

-Kanos vagyok! Dugni akarok.-Jelentem ki egy hatalmas vigyorral.

Mikor kiértünk ,megcsapott az esti hűs levegő. Leültem nagynehezen az útpatkára majd Cal is mellém.

-Az istenit? Most hívjam fel Asht mert kurvára részeg vagy?!?! -tanakodott hangosan Mimi majd a telóját kezdt nyomkodni miközbe oda vissza sétált.

-Nyugi baby! Csak ülj le és élvezd az estét!-Mondta a Kiwi haverom.

-Nem! Te be vagy csiccsentve és nézz már erre a jómadárra!!! Menni se bír!-kiabálta. Arca kb olyan vörös mint a haja amin jót nevettem. -Jó engem nem érdekel! Hívom Asht ,hogy kezdjen veletek valamit!-és má füléhez is emelte a kis készüléket. -Ash? Bocs ,hogy hajnalok hajnalán zaklatlak de segítened kéne. Igen Luke is, nagyon. Menni nem bír. Calt majd én intézem valahogy. Aha. Aha. Rendben. Itt vagyunk a Blue előtt. Siess kérlek. Ezer hála. -ezzel ki is nyomta a telót. -Istenem! Ezért sokkal tartoztok nekem és Ashtonnak. Istenem!-sóhajtott fel.

-Elintézel mi? Majd én téged!-huzogatta a szemöldökét Cal.

Viszont ez a kis levegő józanított annyit ,hogy érezzem mennyire is hányingerem van. Öklendezni kezdtem majd a gyomrom tartalma a kövesút szélén végezte.

-Jézusom! Hol van már Ash!?-pánikolt Mimi. Nekem meg viszont még mindig jött az anyag a gyomromból. -Jólvan Clifford ne pánikolj. Ash mindjárt itt lesz. Nyugi, nyugi.

Hireteln tőrt rám a sírhatnék mikor a már kihánytam a gyomrom tartalmát. Fel akartam állni de inkább dülöngélés lett belőle.
A távolba viszont megláttam egy embert aki..rohan. Rohant de nem lassan. Csak bámultam és közbe pityeregtem mert reméltem ,hogy ő Ash. Odatámojogtam Mimihez és szorosan ölelve pityeregtem.

-Semmi baj Luke. Ashy itt van. Mindjárt haza visz.-próbált nyugodt hangon beszélni de szerintem még dühös rám.

-Istenem de barom vagy Hemmings!!! Minek ittál ennyit!?-hallom meg az előbb említett hangját. Lihegett és csapzott volt. Arcán látszott ,hogy fáradt.

-Ashton.-ennyit tudtam kinyögni ahogy odatántorogtam hozzá.

-Nos Mikey. Intézem. Szerintem menjetek haza Calummal.-magyarázta de én csak arcom a vállába temettem és szorosan öleltem.

-Vigyázzatok nagyon. Luke nagyon nincs magánál.-modta Mimi majd felallította Calumot-na gyere Babám. Haza megyünk.-fogta meg kezét majd indultak is hazafele.

-Gyere Pingvinem. Most hazamegyügyn.-Fogta meg derekam és kezem meg a vállára kulcsolta.

Elkezdtünk mennei hozzán de elég lassan mert nem bírtam menni normálisan. Ash morgolódott is kicsit de azért mégis elviselte a bénáskodásaim.

-Ash...

-Igen?

-Szeretsz?

-Persze ,hogy szeretlek te maki.-mondta miközben lekanyarodtunk a következő utcára.

-De Kim...-nyökögtem. Normál esetbe nem sírnék de most részeg vagyok és ilyenkor teljesen kifordulok magamból.

-Kim csak barát. Nekem te vagy a legfontosabb,Luke.-állt meg velem szembe. Szorosan tartott majd lassan hajolt ajkaimra. -Mérges vagyok rád amiért ennyire bepiáltál de szeretlek. Sose tudnék mást szeretni rajtad kívűl.

-Biztos?-hüppögtem. Olyan szánalmas vagyok.

-Igen. Biztos. Na de gyere Pingvinem. Menjünk. Mindjárt otthon vagyunk.-karolta át ismét és úgy mentünk tovább.

...

Ahogy haza értünk szinte besunnyogtunk. Ashy levette rólam a cipőt majd felsegített a szobámba. Kikönyörögtem ,hogy aludjon velem amit nagynehezen de elfogadott. Segített átöltözni de hát...vagyis csak próbált.
Vágytam rá. Nagyon vágytam ,hogy benne legyek. Először ellenkezett de aztán bele is ment.
Még részegen is a legjobb vele a szex. Vele mindehogy jó.

...

Egy féltett álmom is valóra vált...kikötős szex. Ohooo de még milyen volt! De akkor nem sejtettem ,hogy másbao nem nagyon fogok emlékezni rá!

A helyesirasi hibak miatt elore is bocsanat de most nem olvastam at mert sietnem kellet. Tenyleg bocsanat.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Művész Lélek #2 (Befejezett)Where stories live. Discover now