kettesbe lenni....na annál nincs is jobb a világon.
...Michael meg Cal most elmentek haza...Calékhoz szóval...Lucas meg én csak kettesbe vagyunk. El lehet képzelni ,hogy tévézünk. Nézzük a nickelodeonon a spongya bobot miközben el vagyok nyúlva és lábam meg az ölébe pihentettem. Keze a combomon pihent.
-Jaj istenem ezek a fárszató viccek!-csap homlokára a szöszkém.
-Igen. Mindig is imádtam a spongya bobot.-kuncogtam.
-Én a Pokemont imádom nagyon.-mondta csillogó szemekkel amik...boldognak hatottak.
-Dragon ball Z az jobb!-vágtam rá egyből.
-A lótúrót.-tolta le lábaim majd úgy ahogy volt rám vetette magát.
-A pokémon sokkal jobb.-suttogta ajkaimre miközben kezem lefogta a fejem felett.-Annyira jó látni ,hogy boldog vagy.-lágyultak meg vonásai egy pillanat alatt.
-Ha velem vagy ,lehetetlen ,hogy szomorú legyek.-adtam a választ. Talán kicsit nyálas voltam de ez az igazság.
-Annyira sajnálom.-nézett rám sajnálattal. Nagyon jól tudom mire céloz ezzel.
-Semmi baj Luke. Engem már nem érdekel csak az ,hogy te velem lehess.-simítok lágyan végig arcán.-Ezt itt mind te csináltad és igazából nem is próbaltam rejtegetni. -mutattam a szíványomokra a nyakamon meg a mellkasomon.
-Fhu tényleg. Sajnálom nem akartam ennyire.-pirul el ami Lucasnál igazi ritkaság.
-Hm...tőlem csinálhatod.-húztam felsőjénél még közelebb magamhoz.
Nem válaszolt. Fogta magát és a nyakamhoz hajolva egy egy puszit nyomott minden egyes szívásnyomra. Elég érzékeny most azokon a pontokon a bőrőm szóval ott lent máris problémák adódtak.
-Ha ezt csinálod meg leszel farkalva.-nyögdécseltem addig amig van ép eszem. Normál esetbe nem mondanék ilyet de ha szexről van szó akkor tényleg kimondom amit akarok.
-Nem hinném én azt. Túl ártatlan kisfiúcska vagyok ahoz ,hogy megdugj.-kihallottam hangjából azt a bizonyos Luke féle huncutságot.
-Te meg az ártatlanság két külön fogalom vagytok.-Kuncogtam.
-Nem is igaz. Nézd csak. Sima arc, ártatlan tekintet, no PC.-sorolta egy bárgyu mosolyal. Watafakk?! Tényleg nincs ott a PC. Nekem tetszett ,hogy ott van.
-Hova lett?-tettem fel a kérdést miközben ajkait bámultam.
-Kimozdult a helyéről és ki is esett de ,hogy nem vettem észre az is biztos. -harapta be alsóajkát.
-Mindegy. Csókolj meg.-ennyi volt a válaszom. Nem is ellenkezett mert miért tenné?
Nem finomkodott. Hevesen kapott ajkaim után és én is viszonoztam ezt a vadságot. Kezem a fenekére helyeztem és bele is markoltam formás hátsójába.
Nem akartam most dugni ,hogy őszinte legyek de hát ez most annyira jólesik....
Persze este fele egyedül maradtam mert Lucast felhívta az anyja ,hogy menjen haza mert ott vannak a bátyjáèk. Sajnos ma egyedül leszek mert Mikey írt ,hogy ott alszanak Calnál. Szóval persze ,hogy első dolgom volt hangosan hallgatni a Linkin parkot és a szobámba bezárkózva rajzolni. Elővettem azt az ócsa vázlat füzetem amibe a kungfuzó rigó van és egy üres oldalon kinyitottam. Gondolkodtam ,hogy mit is kéne rajzolnom így este nyolckor. Aztán beugrott a nyaklánc amit Luketól kaptam. Levettem a nyakláncot és szépen magam elé helyeztem ,hogy jól essen rá a fény. Aztán mikor késznek véltem a elhelyezést ,el is kezdtem vázolni. Rég volt időm csak úgy random rajzolgatni akár mit is de közben azon is gondolkoztam ,hogy mit kéne neki adnom szülinapjára mert. Nem tudom mit is szeretne mert nagyon ritkán mondja ,hogy "de jó lenne" vagy valami. Azt szokta mondani ,hogy "nekem nem kell semmi amig velem vagy!" Mondom ,hogy adom magam ahogy szoktam. De hát az furcsa meg hát csak illene a pasimnak valami ajándékot adnom szülinapjára
....És akkor jön el az a pillanat ,hogy "Basszus nem ismerem a pasim!"
***
Tudom ez egy rovid resz lesz de sztem ma meg ki is rakom a WILAY negyedik evadanak az elso reszet.
CZYTASZ
Művész Lélek #2 (Befejezett)
LosoweAshtonnak megvannak a vizsgái és Luke az utolsó gimis évére készül. Az idősebbiknek munkát kell találnia. Lesz időjük egyáltalán a kapcsloatukra? És közbe Malummal mi történik?