☆13.☆

610 52 7
                                    

*Lucas R. Hemmings*

A pillanat amikor állítólag ismered a szerelmed de halovány fingod sincs arrol mint adj neki ajándékba.
...

Egyre csak közeledett a nap és én még mindig nem tudtam mit is vegyek neki szülinapjára. Holnap lesz és még mindig semmit. Amit akartam azt már Mikey meg Cal lenyulta szóval mostmár nagyon gondolkodnom kell ,hogy Ash mégis minek örülne nagyon. Ja amikora nálunk aludt akkor, hát izé...Nem pakoltuk össze a szét dobált cuccokat és mégis ki a túró hitte ,hogy akkor akart átjónni Ben. Megismerkedett Ashtonnal és szegény szerelmemen mindig poénkodott ,hogy milyen a haja meg ,hogy milyen hosszúak az ujjai. Hát hiába, Ben ilyen közvetlen.

...

A munkába menet is azon agyalok ,hogy mégis mit vegyek Ashtonnak...HOLNAPRA!!! Valami olyan kéne ami nem túl csicsás de mégis olyan Ashtonos. Gondoltam a karkötőre de hát azt már kapott egyszer tőlem amit amug a mai napig hord. Ruhát azt nem mert az túl "apuci" behatású. Bár mostanába említette ,hogy van egy nyaklánc amit kinézett magának csak...mivel a rezsit fizette ezért nincs már annyi pénze ,hogy megvegye magának. Azt monda ilyen lego figurás mint az enyém csak azon a figura fekete. És meg is van. Munka után megyek is. Na de jó ,hogy használtad a fejed kicsit Lucas. A bandalákat is szereti szóval van még egy ötletem.

Hát mit ne mondjak gyeremekeim! Ashton ma is fasszentosan nézett ki. Nem is erölködik és mégis annyira...ellenálhatatlan, izmos, kibaszott szép vonásai vannak. Mint mindig ,most is hátra mentem hozzá ahol már javába mosogatott. Tudom ,hogy nem szereti ezt a munkát de csak annyit mondott "Utálok már mosogatni de hát kell a pénz és meglehetősen jól keresek szimplán azzal ,hogy mosogatok egész nap. Na meg, legalább láthatlak téged."
Most is mögé mentem és átkaroltam derekát majd nyakára nyomtam egy lágy puszit.

-Oh Szijjja Lucas!-mondta úgy ,hogy meg se fordult de hallom hangján ,hogy mosolyog.

-Szia. Te? Mikey inge van rajtad?-néztem meg a kék-fehér kockás inget.

-Ja. Megláttam a kanapén és mondom neki "Most felveszem az inget SzínehajúManó!" És erre csak azt mondta ,hogy "Csak nyugodtan". És felvettem mert miért ne.-mondókáján jót kuncogtam majd még egyet a nyakába pusziltam és már mentem is dolgom. Volt egy csaj aki hát...nem kicsit feltűnően flörtölt velem és még a seggemre is rácsapott. Csúnyán néztem rá de ő csak szempilláit rebegtette ,hogy ő biza nem csinalt semmit.

...

Munka után Ash kikísért a buszmegállóba de amikor már lefordult a sarkon akkor elmentem onnan és a bolt fele vettem az irányt ahol meg tudom venni a nyakláncot. Kikönyörögtem a fönöktől egy kis előleget ,hogy meg tudjam venni.
A nyaklánc megvétele után elmentem a rock boltba ahol aztán megvettem egy piros bandalát.
Mind ezzel egy háromnegyed óra alatt megvoltam aztán sétáltam haza fele ami hosszú lesz mert most nincs buszom csak egy óra hossza múlva lesz én meg azt tuti nem fogom megvárni.

Mikor hazaértem ,dobtam le a cipőm majd a konyhába mentem és leültem a konyhaszigethez ahol elővettem a bandalát és a nyakláncot. Anya közben főzte a gyrost és Molly meg az asztal alatt szunyált.

-Szia kicsim. Mit csinálsz?-fordult anyam felém miközben kavargat valamit.

-Most jelenleh koncentralok.-ennyi voltva valaszom.

Széthajtottam a bandalat majd rahelyeztem a nyaklancot. Aztan elkezdtem filózni ,hogy is kéne összehajtan majd egy fél órás szenvedés után összejött. Aztán fogtam egy piros csomagolópapírt és a kis batyut becsomagoltam. Átkötöttem szalaggal majd egy ilyen kis masnit raktam rá ahogy szokták.
A lelekmről mintha mázsás súly esett volna le ,hogy megvan az ajándéka. Holnap olyan este nyolc fele megyek hozzájuk. Nem megyünk bulizni mert Ash sose volt az a nagy bulizós és ezt tiszteletben is tartjuk.

...

Este persze direkt azokba a ruháimba megyek amik tudom ,hogy a gyengéi ha felveszem. Az extra szűk farmerom és a fekete tanktoppom vagy mi a szarnak hívják és rá meg a fekete-piros kockásingem. Mind ehez felvettem a barna bokacsizmám és nyakamba meg két nyakláncom. Az egyik a legofigurás.

Szóval anyának mondtam ,hogy lehet nem jövök haza. Erre mit nyög be? "Gumit használj!!!" Istenem anya és a kínos kijelentései. Na meg ha tudná ,hogy egyszer se használtunk...sokkal jobb így mert...minden porcikáját érezhetem. Na meg Ash nem tud teherbe esni. Az bizarr lenne.

Na de elindultam a buszmegállóba ahova egy fél óra múlva meg is érkezett a buszom és már indultam is a 10 kerületbe. Eléggé szént untam az agyam azalatt a két óra hossza alatt még odaértem de hát mikor leszáltam és bementem a lakásba már sokkal megkönnyebült voltam. Egy mosolygós Calum volt aki ajtót nyitott. Ash meg Mikey a kanapén görnyedve lézerharcoznak. Cal addig adott nekem egy sört és magának is vett elő. Az ajtófélfának dölve néztük ahogy a két művészetis ,hogy ölik egymást a játékba.

-Te oda adtad már?-hajoltam oda Calhoz és úgy suttogtam.

-Nem. Majd ha kijátszották magukat akkor adjuk oda.-adta a választ.

-Oké.

...

Nos ez a kijátszották magukat dolog olyan éjfélig tartott. Mikey természetesen lealázta a színről Asht. Jót röhögtem a puffogásán. Na de eljött az idő. Ashton hivatalosan is 20 éves és lett. Most érzem igazából ezt a két évet. Szóval előbb Mikey adta oda az ajándékát. Persze magához hűen csak óvatosan bontotta ki. Kis aranyos volt ahogy próbálta nem elszakítani a papírt. Na de ki is bontotta és egy köteg ecset volt benne. Jó sok fajta volt bár nem tudom minek ennyi féle de hát ezt sose fogom megerteni mert nem vagyok egy művész lélek.

-Tudom ,hogy az ecseteid már elnyűttek ezért kapsz tőlem ecsetet. Meg hát én úgyse tanulok már tovább de neked még szükséged lesz ezekre az egyetemen.-mondta Mikey mosolyogva.

-Köszönöm. -válaszolta Ash majd megölelte a színeshajút.

-Ugyan.

-Tőlem ezt kapod. Boldog szülinapot ,haver!-veregette meg Cal Ash vállát aki válszul csak elmosolyodott. Ezt is ugyan olyan pontossággal és óvatossággal bontotta ki mint Mikey ajándékát.
Ebbe egy könyv volt.-Trónok harca. Tudom ám ,hogy szereted.-kuncogott Cal.

-Igen, igen. -egy perverz mosoly került Ashton arcára.-Köszönöm.-mondta majd letette az asztalra

-Na most jön Lucas...vajon mit ad neki?-Cal úgy tett Mikeyval mint valami falusi öregasszonyok akik egy szaftos pletykára várnak.

Átnyújtottam Ashnek a kis csomagot majd elkezdte bontogatni. Mikor ezzel megvolt akkor a bandalát is széthajtotta ami a nyakláncot rejtette. Óvatosan megfogta majd nagy szemekkek néz rám majd a nyakláncra aztán megint rám. Letette óvatosan aztán megragadta a felsőm és úgy húzott magához egy csókra. Egyből viszonoztam majd kezem a derekára csúsztattam.

-Köszi Lucas. -lihegte mikor levegőhiány miatt el kelket válnunk egymástol. Nem szóltam csak mosolyogtam de aztán eszembe jutott valami. El is felejtettem egy pillanatra ,hogy nem vagyunk egyedül.

-A másik ajándékod is kéred, baby?-suttogta a fülébe.

-Még szép.

-Gyerekek! Szobára!!!-Takargatta a szemét Mikey.

Nem szóltam többet. Csak felkapta Ashton olyan menyasszonyosan majd becipeltem a szobájába. Végig csak vigyorgott.

...

Hat nekem is nemsokára szülinapom. De őszinte leszek. Nekem nem kell ajándék amig Ashton velem van.

Művész Lélek #2 (Befejezett)Where stories live. Discover now