♡4.♡

656 52 4
                                    

A pillanat amikor már a nyakad is piros annyira zavarba vagy.

...

Mikor felkeltem tapogatózni kezdtem mert éreztem valami hiányt magammellől. Odafordultam és Luke sehol. Viszont a kis éjjeliszekrényen ott egy tányér amin van egy piritos és mellette egy levél. A levelet elvettem onnan.
Az volt ráirva ,hogy "Pusszantás baby ♡"
Elmosolyodtam majd széthajtogattam. Úgy kellet kikugliznom mik vannak oda írva mert elég randán ír szegénykém.

"Ashy ♡

Nagyon sajnálom, hogy nem kelhetek veled de a főnök írta ,hogy ma hamarabb kell mennem. Sokan vannak. Még egyszer nagyon nagyon sajnalom pedig annyira tudtam volna nézni ahogy alszol. Annyira édesen alszol ,hogy az valami hihetetlen. A tegnap este fantasztikus volt. Oh istenem , levél írás közbe merevedésem lesz most úgy halál komolyan. Na de csináltam pirítost. Tudom ,reggel nem eszel sokat ezért kettőt csináltam csak. Remélem ehető ;). Anya itthon van szóval ha valami zavarbaejtőt mond akkor.... bocsánat a nevében is. És láttam a cetlit. Aranyos vagy.

Szeretlek.
Puszi: Lucas ♡"

Mosolyogva olvastam végig az egészet majd az ölembe vettem a tányért és meg is ettem a pirítost. Ezután a ruháim megkerestem és felöltöztem majd rendbe hoztam hajam mert olyan volt kb mint egy szénakazal. A hajgumit a csuklómra húztam mert nem volt kedvem most felkötni.

Lementem ahol a konyhából kihallottam Lizt ,hogy dúdolgat. Bevittem a tányért és pp a mosogatóba pakolta a retkes tányérokat.

-Jóreggelt-köszönt nekem mosolyogva a nő

-Magának is.-mosolyogtam vissza.

-Ugyan haggyad. Nyugodtan tegezhetsz. Ja a tányért ide rakd.-mutatott egy üres helyre a mosogatóba mire odaraktam a tányért. -És mit csináltatok az este? -kíváncsiskodott. Te jó ég ez a kíváncsi pillantás! Látszik ,hogy Luke anyja.

-Csak beszélgettünk meg tévéztünk.-adtam a nem igaz választ. Ha csak tudná mit is csináltunk akkor..asszem én elásnám magam.

-Ahaaa. És azt várod, hogy el is higgyem?-fordult felém a nő egy selytelmes mosolyal.-Luke olyan átéléssel szokott rólad beszélni ,hogy el se tudod hinni. Vigyorog mint a tejbetők és szivecskék repkednek a feje fölött. -huzogatta a szemöldökét.

Te jó ég! Tudja. Tudja! Hát én mentem elásom magam. Arcom felvette a vörös egy mély árnyalatát és talán még a nyakam is vörös volt.

-Ó igen. Mesélte ,hogy nagyon pirulós vagy.-kuncog.

-És...nem...nem ítélsz el?-sütöttem le a szemem.

-Ugyan már! Örülök, hogy a fiam boldog!-ölelt meg.-Na meg Arzi után te egy valóságos kincs vagy.
Nem bírtam azt a lányt. Túl rámenős volt és ráadásul még utcalányosnak tartottam Lukenak. Tudtam mindig is ,hogy Lucas bixeszuális és nekem ezzel nincs bajom. Viszont te vagy az első akit tényleg úgy...igazán szeret. Reggel is egy hatalmas vigyor volt a képén mint valami bambának-itt nevetett egyett de aztán folytatta- Azt hiszi nem tudom de észre veszem én ha a fiam szerelmes.-csípkedte meg arcom a nő.- Na de mesélj kicsit drágám.-ült le a konyhaszigethez és a mellette lévő széket megpaskolta ,hogy üljek oda. Hát ,hót pirosan de odaültem.

-Hát...izé...-vakartam meg tarkóm zavaromba.

-Mesélj kicsit magadról.

-Hát...szeretek rajzolni. Meg...nem is tudom. -nagyon zavarba voltam ,hisz most a paskóm anyjával beszélgetek.

-Mi a kedvnec kajád? Csak ,hogy hogyha leközelebb átjössz tudjak valami kaját összedobni.

-Nagyon szeretem a spagettit.

-És mikof szedett fel a drága fiacskám?

-A Londoni verseny után pár nappal sikerült felkaparnia engem.

-Gondolom nem adtad be hamar a derekad?

-Hát...minden értelembe nekem Luke az első.-Lehet valaki ennyire zavarba mint én?

-Oh.-na most Liz pirult el.-Értem. Ugye nem volt túl perverz? Ezen a téren nem tudom mit szúrtam el. -vakarta a fejét. Kuncogtam mert szerintem ez tökre olyan volt Luke. -Szegénykémen néha nagyon el tud uralkodni a perveziója.

-Engem nem zavar.-csúszott ki a számon a kínos válaszom.

-Azt tudom-legyint egyett nevetve.-Luke nagy szoknyaleső volt. Ha muszály akkor boxer leső is. De amióta te az életébe léptél teljesen megváltozott. Evéskór is csak bárgyun bámul ki a fejéből és egyszer motyogott álmába. Valami olyasmit ,hogy "Szeretlek...Ash...Gyere mán' vissza te majom". -hangosan elnevette magát ahogy visszagondolt fia bolondságaira. -Kicsinek is már ilyen kis diló volt. Jaj olyan gyorsan felnő. Amugy te hány éves is vagy. Lucas említette de már nem emlékszek pontosan.

-19 vagyok. Jövőhéten leszek 20.

-Akkor két év.-állapította meg magának.

-Igen.

-Anyukád tud a kettőtök kapcsolatáról?-kíváncsiskodott tovább. Lucas női változatba most úgy komolyan.

-Nem.-sóhajtottam-A hugom tud róla csak. Ha anyám megtudná...kitagadna.-hajtom le a fejem.

-Ez szörnyű.-ölelt meg.-De szerintem nem. A fia vagy és egy anyának a legfontosabb a gyereke boldogsága. Én már csak tudom. Figyelj. Egyszer úgy is megtudja. Lehet először ki lesz akadva de hidd el...el fogadja majd mert fontos vagy neki.

-Nem tudom. Nagyon félek ettől az egésztől. Luke előtt nem jött be nekem senki, sose voltam szerelmes még előtte. Lehet ,hogy 20 éves vagyok már nemsokára de képes eltítani Luketól ,hiába vagyok már nagykorú. Tudom ,hogy szeret és csak jót akar és egy tisztességes lányra vár aki végre "erabolja a szívem". Igen már el van rabolva csak nem egy lány rabolta el.-temettem arcom a tenyereim közé.

...

Istenem. Bárcsa ne lenne igazam!

Művész Lélek #2 (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora