♡28.♡

474 42 3
                                    

Nos...kicsit lazítok mind ezek után.

...

Sajnos nem tudott aznap Luke ott maradni velem mert mennie kellet dolgozni másnap. De ott maradt amig nem indult az utolsó busz. Ünnepeltünk ,hogy egy ilyen fantasztikus lehetőséget kapott. Persze kettesbe is "ünnepeltünk" khm...
Na de kedd van. Ma is van egy kissebb fellépése és holnap meg az unokahugára vigyáz. Addig én ellazulok egy kicsit. A vasárnapi után már nem árt. Szerintem elkezdem olvasni a könyvet amit Cal adott szülinapomra. Igen most jutottam el odáig ,hogy neki álljak olvasni. Nos az a könyv konkrétan arrol szól ,hogy ,ölnek, harcolnak és szexelnek. Ez a Trónok Harca röviden és tömören. De hát ki ne szeretné az olyan könyveket ami teli van szexszel? Én kis perverz disznó módjára mindig olyan könyvet olvasok amibe van...méghozzá nem is kevés. Igen titkon ilyen kis perverz vagyok amit még csak Luke tapasztalt ki...khm...
Elő is kotortam a jól elrakott könyvet és az íróasztalomhoz leülve elkezdtem olvasni.
Azt tudni kell ha én olvasok, nagyon el tudok merülni egy könyve. Megállás nélkül órákig képes vagyok falni a szavakat. Legfeljebb pisilni megyek ki.

...

Telt -múlt az idő mégnem azon kapom magam ,hogy annak a baromi vastak könyvnek már több mint a felét kiolvastam. Viszont este 11 van szóval fürödnöm se ártana. Letettem a könyvet majd előkotortam a törölközőm és a póló,boxer ,nagy pulcsi pizsomám és mentem is a fürdőbe. A nappalin keresztűl menve. Igazából ott egy tök édes látvány fogadott. Mikey középen ült a kanapén és tévét nézett. Bal oldalán Lauren dölt neki és jobb oldalán meg Cal. Mind kettejüket átkarolta miközben aludtak. Cal még derekánál szorosan ölelte is Mike-ot. Elmosolyodtam majd be is léptem a fürdőbe.
Levetköztem majd neki is álltam a tisztálkodásnak.

Mikor végeztem ,besunnyogtam a konyhába ahol ettem egy kis piritost. Ma még nem is ettem semmit. Aztán vissza mentem a szobámba. Ott aztán gondolataimba merűltem rendesen.
Nagyon örülök Lukenak. Hisz ez egy nagy lehetőség neki. Ezzel teljesen beindulhat a karrierje és talán több ilyen fellépésre is felkérik. Nem tudom miért nem abba a suliba ment mint Cal mert Cal is zenésznek készül. Boldog vagyok ,hogy az én pingvinemnek bejött az élet. De lehet így nem tudja a gimit folytatni. Na mindegy. Viszont mi vagyok én? Egy senki. A művészettel nagyon nehéz elhelyezkedni. Például egy pék lehet középszerű, akkor is megél. De egy festő csak a legjobb lehet. Ha béna vagy, nem kell senkinek a munkád.
Még ha beálnék dobosnak. Lehet abból még meg is tudnék élni de a zenélés valahogy távol áll tőlem meg a dal írás. Utálok sok ember előtt szerepelni. Én jobban szeretek egyedűl lenni a kis füzetemmel és rajzolgatni.
Annyit tudok nagyon is jól ,hogy az életem már elképzelhetetlen Luke nélkűl. Ő nekem a fény a sötétségbe, a remény a veszteségek között. Nekem ő a mindenem. Imádom mikor mosolyog és szeme alatt megjelennek a nevetőráncok, az aranyos gödröcskéit. Szeme csillogását, azt a csodás kék íriszeit. Selymes hajába imádok beletúrni és kicseszett jól áll neki ez a lefésült haj. Borostája férfiasabbá teszi kisfiús arcát. Na meg azok a rózsaszínes telt ajkak az örületbe tudnak kergetni. Főleg mikor szexysen beharapja az alsót. Na meg a szája valami csodákat tud művelni velem...ott lent. Na jó már a gondolattól szűkösödik a boxerom.
A személyisége annyira elragadó és olykór bájos. Imádom ,hogy annyit képes nekem csacsogni. Vagy amikor csak random csókot ad. Meg tud nevettetni és fel tud vidítani, ha szar kedvem van. Érezteti velem ,hogy szeret és ez minden egyes alkalommal megmelengeti a kicsi szívem. Nem sok mindenkit engedtem be oda. Csak Lukeot és a srácokat. Na meg a hugomat és Kimet. Nekem ők öten nagyon sokat jelentenek. Luke a szerelmem, Cal meg Mike a legjobb barátaim. Kim az első olyan személy aki közel engedett magához. Ja és Lauren a hugom. Nyílván nagyon sokat jelent nekem.
Apropó Kim. Megbeszéltem vele ezt az egész dolgot és azt mondja ,hogy próbálja túltenni rajtam magát és amugy azóta..vagyis pár napja elkezdett beszélgetni egy sráccal akivel már találkoztak is. Megfenyegettem a srácot, hogyha meg meri bántani Kimet akkor levágom a farkát.
Kim csak nevetett de a srác tökre megilyedt amit megmosolyogtam mert komolyan gondoltam. De aztán onnan vezetett tovább utam.

Nem tudom honnan de random eszembe jutott az...első szex. Istenem ,sose élveztem semmit annyira mint az elsőt Luke-kal. Ráadásul Londonba. Az csak hab a tortán. Nem hittem volna ,hogy egy fiúval fog nekem lenni...úgy ,hogy én vagyok alul. De minden esetre én nagyon élveztem a dolgot. Akkor már éreztem, hogy szeretem csak nem mertem bevallani magamnak.

Borzasztóan szeretem őt. Egy mosolyával levesz a lábamról, egy csókjától, bizsereg a gyomrom, és elég egy érités ha ideges vagyok.
Anyám nem értem mit nem bír felfogni abba ,hogy szeretem Lucast és ez nem hiszem ,hogy megfog változni. Luke az egyetlen aki képes engem igazán boldoggá tenni.

...

Reggel egy hatalmas mosolyal keltem.

...

Ez ilyen elmelkedos resz lett. Remelem attol tetszett.
Ket resz van vissza es epilogus.

Művész Lélek #2 (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang