♡14.♡

629 53 1
                                    

*Ashton F. Irwin*

A második ajándék Lucastól meglehetősen tetszett.

...

Vigyorogok mint a tejbetök és csak bámulom a kócos Luket, a csókoktól duzzadt ajkait és a csillogó kék szemeit.
Nem bírtam ki ,hogy ne vigyorogjak. Egyszerűen Lucas mellett képtelenség szomorúnak lenni.

-Mi ez a nagy vigyor?-simít végig arcomon egy mosolyal.

-Csak szeretlek.-mondta ahogy szeme ajkai és kék szemei között páztázott.

-Jaaa. Tudom.-viygorodott el majd lehajolt egy lassú de mégis szenvedélyes csókra-Ugye nem fájt?-Nos igen. Ezt szinte mindig megkérdezi ami amugy tök aranyos tőle.

-Nem. Nagyon jó volt. Csak mint mindig. Köszönöm.-mondtam még mindig mosolyogva majd egy puszit nyomtam ajkaira.

-Itt aludjak?-huzogatta a szemöldökét viccesen. Felvettem a csábos mosolyom amit nagyon ritkán vetek be. Karom a nyaka köré kulcsoltam majd kicsit feljebb emelve magam ismét ajkaira hajoltam.

A csók meglehetősen szenvedélyesre sikeredett és eléggé bele is lendültünk szóval tuti ,hogy nem állunk meg ennyinél. Végül is 20 éves lettem. Ennyi igazán kijár nekem...,hogy a barátommal hancurozzak töbször is. Úgy is tudom, hogy neki sincs ellenére. Elég bizonyíték az álló brokija ami a hasamnak nyomódik.

-Maradj...-sóhajtottam mikor megszakítottam a csókot.

-Hidd el...nem is mentem volna sehova. Szeretlek.-nyomott puszit az orromra.

Egyre lentebb halad az álkapcsomon majd nyakam halmozta el nedves puszijaival. De aztán hirtelen abba hagyta és ki is zökkentem a felhőből ami el kezdte fedni a józan gondolkodó képességem.

-Miért hagytad abba?-nézek rá kérdőn.

-Akarod? Megint.

-Hogy ne akarnám!-néztem rá lepetten.

-Csak mert...fájni fog a kis popód drágám.-hirtelen markolt bele fenekembe mire egy még vissza fogott nyögés tört fel torkomból.

-Annyit megér.-sóhatottam lehunyt szemmel.

Ujjait végighúzta alsócombomon majd belül is. Gondosan elkerülve a lényeget. Majd még feljebb haladva végig cirogatta V-vonalam. Hangom megremegett ahogy a kulcsontomon a szívás nyomokat is végig simította majd ugyan ezt a nyakamon lévőkkel. Tiszta kék-ződ' vagyok Lucas miatt amit csak a pulcsim takar. De nem bánom ha látják is. Legalább ez bizonyítja ,hogy van valakim akivel a szexuális életem is meglehetősen...khm...aktív.

...

Reggel kiflibe keltünk. Vagyis csak én kelltem mert már nem bírok aludni. Mikor felültem akkor...a fenekembe belenyilallot a fájdalom de kibírom. De nem baj. Este valami fantasztikus volt és ennyi áldozator igazán megért. Lukera emeltem a tekintetem aki a hiányom miatt egy párnát szorított magához amit...elképesztően aranyosnak találtam. Szőkés haja kócosan áll ezer fele és arcan fesztelen volt és gondtalan. Nem bírtam ki és egy apró puszit nyomtam arcára. Kommandós léptekkel megkerestem a boxerom az eldobált cuccok közt majd elindultam ki a konyhába. Mikey meg Cal már javába ették a piritosukat a sarokba lévő asztalnál ülve.

-Reggelt' Ash. -mondta mosolyogva Cal.

-Regge....-akadt meg a mondandójába Mikey majd hunyorogva néz rám. De aztan felvette perverz vigyorát.

-Mi az?-furcsallva néztem rá.

-Rendesen ki lett szívva a nyakad meg a mellkasod ,haver.-kuncog a színes hajú. Fogtam egy kanalat majd megnéztem.

Művész Lélek #2 (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant