Kettesbe lenni Calummal. Szegénynek szüksége van Mikeyra.
...10 órára haza is értünk és Luke ott is aludt nálunk. Másnap az az ma Mikey haza is viszi. Jó sok kocsikázás lesz ez nekik.
Nos még mielőtt Luke kilépett volna az ajtón még egy gyors csókot nyomtam ajkaira aztán egy "szia majd hétfőn találkozunk!"-kal már mentek is Michael-lel.
Kettesbe maradtam Calummal. Behuppantam mellé a kanapéra majd csatlakoztam a nitendózáshoz. Fogtam a sajátom majd ugyan arra a játékra menve csapatjátékoztunk.-Gyerun már Ash! Gyorsabban!
-Jólvan mán'!-szóltam vissza.
Nos kb ez ment egy órán kersztűl mire ki is játszottuk a pálya ezen részét. Ezután már majd megett az unalom minket mert senmit se lehet csinálni. Még strandra se tudunk menni. Bár én utálok strandolni.
Viszont tegnap mikor elmeséltem a két majomnak a napom csak néztek mint Maris a moziba.-Cal...És ,hogy állsz a csajokkal?-tettem fel random a kérdést.
-Sehogy!-sóhajtott fel ahogy az ölébe lévő hajammal babrált.
-Miért? Hisz ezer lány oda van érted!-értetlenkedtem.
-Igen de egyik se az igazi. Mind csak dugni akar....
-Mit keresel egy lányba?-igen. Én már tudom mi a baja csak magának nem valja be.
-Hát a mosolyát. Ha a mosolya szép akkor az egész lány az. Vagy a szemét. Szeretem ha zöld a szeme.-Khm...Mikey. Na de folytatta- A punk csajok amugy be tudnak jönni nagyon.
-És egy fiúba?-tettem fel a kérdést mire lepetten néz le rám. -Tegyük fel ,hogy buzi vagy. Mit keresnél egy srácba?
-Hát ott is mosolyát. Kb ugyan az mint a csajoknál. Legyen, vicces és humoros. Na meg...hm...perverz. Külsőre meg a zöld szem. Az nagyon bejövős nálam.
-Kire hasonlít a leírásod?-próbáltam célozgatni ez a majom meg még el is gondolkozott. -Segìtsek?-forgattam meg a szemem.
-Légyszíves.
-Hát magas. Nagyon jól ismered és zöld szeme van neki is. Kócos a haja ami álltalába más színű. Na ezzel szerintem már el is árúltam kire gondoltam.
-Nem. Mikey...nem.-hajtotta le a fejét. Felültem vele szembe és magam felé fordítottam arcát amin...láttam tükröződni a szomórúságot és...a szeretet hiányt. Nem arrol van szó ,hogy a szülei nem szeretik hanem arrol ,hogy kell neki Mikey.
-Tudom ,hogy megbeszéltétek de...látszik rajtad, hogy te szereted. Ide figyelj Cal. Küzdj érte. Mikey nem olyan hülye...annyira. Észre veszi ,ha vissza akarod hódítani és hidd el....boldog lenne.
-Nem tudom Ash.
-De tudjad. Mikor vele vagy csak kettesbe...mit érzel? -akkor is rávezetem az érzéseire. Megrázza a fejét. Felsóhajtok majd belekezdek mondókámba-Tudod mikor én csak Luke-kal vagyok kettesbe és nem zavar minket senki akkor...akkor boldog vagyok ,hogy Luke velem van. Van ezer másik lány akit választhatott volna de neki én kellek. Egy kis senkiházi magábazárkózó fiú. Olyan szívszemekkel nézek rá ,hogy még a vak is látja ,hogy szeretem. Érzem ,hogy kellek neki és ezt mindig ki is mutatja. Hiába vagyok idősebb ő az aki irányít, ő az erősebb. A minap volt egy csaj aki erősen szemezett velem és mivel nem ismert a lány és csak hárman voltunk Luke fogta magát és a csaj előtt lesmárolt. Persze ,hogy viszonoztam mert egy az ,hogy jó volt meg hát tetszett ,hogy ennyire bírtokólni akar.-kuncogtam-Szóval érted mit akarok ebből kihozni? Küzdj meg ismét érte mert te egy elveszett kiskutya vagy nélküle. Látod ,Luke is megküzdött érte...kétszer is. Te se hagyd veszni Mikeyt mert...hát ,mostanában nagyon flörtölget egy lánnyal.
-Mi a fasz?-akadt ki. Na ez bevált. Tudtam ,hogyha bevetem az aduászt akkor...
-Igen.
-Nem. Na majd megmutatom én annak a csajnak ,hogy Mikey az ENYÉM!-Jenetette ki mostmár határozottan amin elmosolyodtam.
Már csak Mikeyval kell beszélnem majd ha vele is kettesbe leszek.-Ez a beszéd. Hisz elég rádnézni. Jól nézel ki és ha egyszer sikerült magadba bolondítanod akkor másodjára is menni fog.-bíztattam. Aztán hirtelen ölelet meg amit viszonoztam.
-Köszönöm Ash.-motyogta a vállamba amire elmosolyodtam.
-Ugyan. Nehezen de sikerült rávazatnem téged az érzéseidre.
-És...veled és Lucas-szal mi újság? A tegnapot leszámítva. Az dúrva volt
-Hát semmi. Meg vagyunk de anyám igazán leszálhatna rólunk.
-De nem értem anyud. Miért nem fogadja el? Hisz elvileg szeret téged és el kéne fogadnia ,hogy nem egy lány mellet vagy boldog.
-Nem tudom de nem tudom sajnálni. Minek lökött el magától? Őszinte voltam vele és ő meg kitagad. Saját baja már ha megbolondul emiatt.-mondtam neki egyszerűen.-Na de...mit teszel majd Mikeyval?
-Vissza szerzem!-mondtam határozottan.
-Igen! Ugyi ,hogy szereted?-direkt tereltem a témát mert nem szeretek beszélni anyámról na meg fontos nekem ,hogy a legjobb barátaim ,boldogok legyenek.
-Igen.-ezt már pirulva mondta
Elmosolyodtam majd megöleletem aztán mentem is inkább a konyhába. Hát mit ne mondjak...átmentem kerítőbe.
...
Anyám most kicsit lenyugodott. Legalább koncentrálhatok, Lukera, a munkára és arra ,hogy újra összehozzam a barátaimat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Művész Lélek #2 (Befejezett)
DiversosAshtonnak megvannak a vizsgái és Luke az utolsó gimis évére készül. Az idősebbiknek munkát kell találnia. Lesz időjük egyáltalán a kapcsloatukra? És közbe Malummal mi történik?