♡24.♡

592 48 7
                                    

Nos gyerekek itt egy nagyobb idougras lesz szoval senki se lepodjon meg ha valami furcsa vagy ize xd
viszont van egy hirem. Kozeledunk a sztory vegehez. Igen ezt most nem terveztem olyan hosszura. Tudom hogy ez a masodik evad eleg kinkesrves lett de egyszeruen mar erzem hogy lassan itt a vege. A WILAY-t is mar lehet torlom. Vagyis ezt a negyediket mert hat otlet van csak nem tudom hogy fogalmazzam meg. Nem tudom azon meg gondolkozok. De most az a lenyeg hogy lassan de kozeledunk a sztory vegehez.
Ennyit akartam. Jo olvasast.
Luv ya gyermekeim.

...

*Négy héttel később*

Nagyon büszke vagyok Lukera.

...

Nagyon közel a suli. Két hét van vissza és elkezdem az egyetemet.
Viszont tudjátok volt Luke ajándéka. Azt egy ottalváskor adtam oda neki és azóta is hordja mint ahogy én a vöröses bőrkarkötőt amit meg ő adott nekem anno. Nos nem mentem diákmunkázni mert egyszerűen...nem vitt rá Isten se ,hogy én most dolgozzak viszont Luke még egy plusz munkát is vállalt szóval kevés időnk van egymásra na meg történt vele olyan dolog még két hete ami miatt borzalmasan büszke vagyok rá. Mint tudjuk ,Lucast érdekli a zene, az éneklés és a gitározás. Mindegyikbe nagyon tehtséges és egy nap csak úgy random az egyik parkba ki ment zenélgetni mert miért ne. Sok embernek tetszett és ment szinte minden nap, munka után. Pénzt nem kért érte, csak szimplán szorakoztatott amitől neki lett nagyobb a boldogsága. Egy nap viszont egy fickó is felfigyelt rá és mint kiderült az egy producer volt. Mikor ezt mesélte akkor elhihetitek ,mennyire meglepődtem de egyben nagyon is boldog voltam mert Luke is az volt. Ez a pacák elvitte egy ilyen meghallgatásra vagy mi a rákra és hát nagyon bejött neki Luke hangja. Azóta a fickó már szervezett Lukenak ilyen kis fellépéseket kávéházakba meg kissebb bulizó helyekre. Három ilyen fellépése volt eddig. Youtubra is rakott fel feldolgozásokat ez alatt a négy hét alatt. Boldog voltam mert végre beindult az amire mindig is vágyott.

Ami pedig anyámat illeti....begolyózott teljesen. Nem tudta elfogadni ,hogy Luke mellett boldog vagyok ezért...megbolondult a szószoros értelmében. A sarokba zárkózott, Laurent eltaszította magától és teljes letargiába esett. Nem tudom sajnálni. Egyszerűen nem tudok anyámként nézni erre a nőre. Kitagadott, megalázott, megpofozott és még köcsögnek is tart. Szóval ezt nagyon megelégeltem és hívtam valami agykurkászt de az se segített rajta és...hát diliházba került. Ki hitte volna ,hogy az én összeszedett, elegáns és értelmes "anyám" egy diliházba fog kikötni mindössze azért mert egy fiú mellet vagyok boldog és nem úgy alakultak a dolgok ahogy ő akarta. Lauren most nálam és Malummal lakik. Mindig mondja ,hogy elmehet lakni egy barátnőjéhet ha zavar de Mikey mindig meggyőzi ,hogy nyugodtan lehet itt és nem bánja ő se és Cal se ,hogy itt lakik. Persze én meg nem is engedtem. A legközelebbi ,hozzátartozó én vagyok ,szóval rám van bízva. De sajnos még én az egyetemen leszek addig Michael meg Cal fog gondoskodni róla ami engem mérhetetlen bűntudattal áraszt el de sajnos nem tudok mit tenni ezzel. Apánk nincs, anyánk bolond, nagyszülők sincsenek. Elmenne ő is diákmunkázni de még nem tud mert nem töltötte még be a 16-ot.

Na de a gondolataimból Luke rángat ki. Itt vagyok náluk. Ő épp egy dalt irogat én meg az író asztalánál sutyiba rajzolom őt.

-Ash...segítesz kicsit?-nézett fel rám mire úgy megilyedtem a hangjától ,hogy elejtettem a ceruzám és ugrottam is egyet. Felé fordítottam arcom. Lefordítottam a lapot majd leültem vele szembe az ágyra. Füle mögött egy ceruza és ölébe a fekete akusztikus.

-Miben kéne? Tudod én nem vagyok egy nagy zenész.

-Ezt még anno te énekelted Londoba a konyhába.-kuncog ahogy odanyújta nekem a lapot. Kottát is írt és még javított egy csomót is rajta. Ezt a lefirkálások és az átírások bizonyítják. -Várjál.-felállt majd az erősítőjéhez ment amibe beledugta a kék-ezütt elektromosát és elkezdte gitározni.

A hangja betöltötte az egész kis szobát és ahogy gitározott ahogy beleélte magát...annyira ő volt. Annyira ő volt az egész. Mindig azt szokta mondani nekem "kis Művész lelkem". Ő még csak nem is tudja magáról mekkora művész...zenében. Én csak rajzolgatok meg festegetek de ő meg már...épp valóra váltja álmait ,hogy zenész-énekes legyen és nagyon is jó uton halad. Nagyon büszke vagyok rá emiatt. Hallgatom ,mosolyogva ahogy a random dalom énekli mert még be is csámpásodott. Teljesen beleélte magát és mikor abba hagyta megtapsoltam. Felálltam majd elé is sétáltam. Levette válláról a gitárta majd át is karoltam a nyakát. Keze egyből fenekemre siklott és úgy ,húzott közelebb magához.

-You had me a Wrappes around your finger, Ash. -Suttogta ajkaimra.

-Igazán? -mosolyogtam én.

-Igazán.

-Büszke vagyok rád, Pingvinem.

-Szeretlek.-cirógatta végig a nyakam ajkaival amitől kirázott a hideg és egész testem végigborzongott. Persze jó értelembe.

-Én is szeretlek.-hajtom oldalra fejem ahogy elkezdte puszikkal elhalmozni.

Egyik kezét felvezette felsőm alá majd elkezdte feltűrni rajtam a most kicsit se hasznos anyagot. Levette rólam és még mindig elpirulok akárhányszor végignéz felsőtestemen.

-Még mindig nem tudom felfogni, hogy vagy ilyen...kicseszett izmos pedig nem erőlteted meg magad.-harapta be alsóajkát.

Nem szóltam ,csak egyik tenyerem levezettem fenekére még a másikat fel az egyre barnulóbb hajába. Nem bírtam tovább és az ajkaira hajolva csókoltam szenvedélyesen és szerelmesen. De sajnos ezt megzavarta az ,hogy valaki kopogott. Luke morogolódva vált el ajkamtól de azért egy utolsó puszit nyomott az arcomra. Felvettem a pólóm és inkább vissza is ültem az asztalához és folytattam a rajzom. Az illető be is nyit aki Jack volt.
Jajhát tényleg ő is itt van. Ahj most legszívesebben azt kívánnám bár ne lenne itt. Tudom nem szép dolog de már annyira akartam egy kis hancurt Luke-kal. Két hete amiota ez a fickó felfedezte azóta alig volt ideje és nem is feküdtünk le. Most lenne egy kis időnk de hát ha itt van Jack...akkor ezt a programot is le lehet fújni.

...

Művész Lélek #2 (Befejezett)Where stories live. Discover now