-Lauren!!! Fent vagy?!?-kiabált anya.
-Igen!-kiabált vissza Lau.-Azt hittem...de miért?-motyogta nekem.
-Ne aggodj. Én megyek le. Nem akarom ,hogy részt vegyél ebbe a szarságba. Maradj itt vagy menj be szobádba.-puszilom meg arcát majd bólogat.
Nyelek egyet ahogy kilépek az ajtón és lefele veszem az irányt. Ahogy a konyhába érek ,anya észre se veszi ,hogy nem Lauren vagyok. Hanem az egyetlem fia. Háttal áll nekem mert épp a haza hozott kajájár pakolja vissza a hűtőbe.
-Hamarabb haza tudtam jönni mert holnap gyakornokok jönnek és...-mikor megfordult az arca egyből elkomorul és csak szikrákat szóró szemekkel néz rám...
-Szia anya...-mondom egy felhúzott szemöldökkel. Ott állok vállal az ajtófélfának támaszkodva, karba tett kezekke.
-Mit kersel itt? Ráadásul ilyenkor?-förmed rám.
-Csak Laurenhez jöttem. Nehogy azt hidd ,hogy azért mert "szakítottam azzal a hebrencs fiúval!"-pimaszkodtam. Anya lecsapta a pultra a szendvicsét majd forrongó fejjel elém sétált. Felemete fejét ,hogy a szemembe tudjon nézni. Álltam pillantását. Nem fog megrémíteni és sose fog.
-Takarodjál a házamból!-sziszegi.
-Nem tílthatsz el Laurentől.-mondom nyugodt hangon.
-Azt mondtam takarodj. Egy ilyen fiú biztos nem a fiam.-hajol a képembe ahogy a mellkasom bökdöste.
-Sose fogod felfogni igaz?-hajoltam én is közel de még mindig nem voltam ideges.
-Nem értem miért vele vagy.
-Mert szeretem. Ennyire egyszerű.
-Nem!-csattan fel majd....arcom is csattant ismét. Anyám már megint pofon vágott. Hát ki hitte volna. Én biztos. Tudtam ,hogy meg fog pofozni mert egy köcsög vagyok a szemébe.
-Szerinted ezzel vissza fogok jönni, és szakítok Luke-kal ha felpofozol??!!-emeltem fel kicsit én is a hangom.
-Teljesen megváltoztát és miknezek a foltok a nyakadon? Na és a kezeden ezek a piros nyomok??! Bánt vagy mi?-rivvalt rám mire egy kaján mosoly jelent meg ajkaimon.
-Hát anya...Luke kis vadóc mit ne mondjak. A kikötözős szex nem hittem ,hogy így kihozza belőle az állatot.
-Jézusom! Te nem a fiam vagy!-csattant megint tenyere az arcomon. Na jó kezd lüktetni mert ugyan oda csapott.
-Oh dehogy nem. Csak egy jobb kiadásba!-szemtelenkedtem tovább.
-Menj vissza Luke-hoz és ne merj Lauren közelébe jönni!-rikácsolja.
-A hugom. Nem tudsz eltíltani tőle. És Luke meg tárt karokkal vár. Na meg szét tett lábakkal amiket csak nekem rak szét. VIP Jegyem van hozzá.-huzogattam a szemöldököm. Anya orrjuka kitágult, szeme bevörösödött és fujtat. Látszik ,hogy megint le akar keverni nekem egy pofont.
-Tünés!
-Rendben. Csak normálisan akartam beszélni de hát te akartad ezt.-randítok vállat majd a táskámért megyek. Lauren még ott van és...sírdogált. Megöleltem majd nyomtam egy puszit homlokára. -Ssssh semmi baj. -simogattam nyugtatólaga a hátát.-Most mennem kell de majd felhívlak.-pusziltam meg majd megtörölgettem könnyes arcát. Fogtam a táskám majd indultam. Ma sétálok. Ilyenkor már nem jár busz.
...
Olyan éjfélre haza is értem. Nos mikor elhaladtam Malum szobája előtt, meglehetősdn szexy hangokat hallottam szóval nagyon sunnyogtam ,hogy ne vegyenek észre. Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam és utánna mentem is az ágyamba a fülessel együtt. Nem akarom a nyögéseiket hallgatni. Fáradt vagyok és aludni se tudok. Csak meredek a sötét plafonra és a gondolataimba merülök.
YOU ARE READING
Művész Lélek #2 (Befejezett)
RandomAshtonnak megvannak a vizsgái és Luke az utolsó gimis évére készül. Az idősebbiknek munkát kell találnia. Lesz időjük egyáltalán a kapcsloatukra? És közbe Malummal mi történik?