Előszó a Kedves Olvasóknak!

585 16 0
                                    

Nos, sziasztok!

Először is, még mielőtt bármibe is fognék,  szeretnék egy gyors helyzetjelentést tenni, illetve magát ezt a helyzetet ismertetni Nektek, akik úgy döntetek követői lesztek a történetemnek, annak alakulásának.

Tizenöt éves korom óta írok mindenfélét, csak úgy szórakozásból. Aztán 2014 nyarán valahogy kipattant a fejemből egy ötlet, amit szintén írhattam volna csak úgy a magam szórakoztatására, de úgy döntöttem, hogy megosztom a nagyközönséggel. Mert már miért ne? Eddig ez volt az egyetlen felvállalható irományom (remélhetőleg azért majd lesz még több is), gondoltam, egy próbát megér.

És tulajdonképpen meg is érte! A blogom, amit a magamról szóló leírásomban linkeltem, de azért ide is berakom (http://vanda-polyak-loves-him.blogspot.hu/) épp 45 feliratkozónak örvend, és egyre magasabb, egyre izgalmasabb vizekre evez mind történet mind a saját írói képességeim fejlődésének szempontjából.

Azonban nem is értem eddig miért nem, de az utóbbiakban felmerült egy kedves olvasóm kérdése, miszerint miért nincs ezen a webhelyen kint a blog, a történet. Nos, nem tudtam felelni, így elhatároztam, hogy oké, miért ne. Mostantól minden részét a sztorinak itt is közzé fogom tenni. Elvégre itt nem kell net az olvasáshoz, így valaki, ha esetleg annyira kedvet kapna a Willst du... olvasásához, miért ne olvashatna wi-fi és mobilnet nélkül?

Szóval, ezért vagyok most itt, és úgy érzem, tervezek is maradni egy jó ideig. Majd kiderül, mi lesz a vége. Bár sokat gondolkoztam, hogy lenne érdemleges posztolni a részeket, jobbnak láttam, ha szép egymásutánban felrakom a blogom már megjelent huszonhét részt, aztán pedig két hetente, ahogy a blogra is, hozom a friss részeket. Ez így korrekt, gondolom. Aki tehát ismeri a blogot, ugyanitt megtalálja az összes részt, aki pedig még csak most kezd hozzá... nos, annak lesz elég ideje pótolni, amiből kimaradt.

Az első pár rész kicsit rövidebb ugyan, és lényegileg elég amatőr, de az "utólag nem változtatunk" elven maradva nem piszkáltam bele, hagytam úgy, ahogy anno kiraktam. A legtöbb rész viszont legalább hét vagy nyolc oldal Wordben 12-es Times New Romannal. A téma, gondolom, elég egyértelmű, egy Marco Reus-fanfiction, ami a 2014-es vb elejétől játszódik, és hát... hát, azt nem tudom, meddig fog tartani.

Minden rész mellé igyekszem nem elfelejteni feltüntetni, hogy az igazából mikor került ki a blogra (nyilván most a már eddig posztolt részekről van szó), és mindig megpróbálok írói információkkal szolgálni.

Most ezt itt befejezem, ezután rögtön kiteszem a prológust, és remélhetőleg még ma este végzek a többi résszel is. Maximum marad egy kicsi holnapra is!

Addig is kövessetek sokan!

Ezer puszi, csók és ölelés Nektek!

Bridzsi

Willst du... (Marco Reus)Onde histórias criam vida. Descubra agora