Na ja, a részek megosztása közepette azért ezt a posztot még úgy közzétenném, csakhogy kicsikét kézzelfoghatóbb legyenek a karakterek!
(Amúgy eleve ezzel kellett volna kezdenem, bánom is, hogy nem így tettem, de majd megpróbálom a tartalom jegyzékben ezt a posztot a legelső helyre tenni.)Fontosnak tartom mindenekelőtt azért megemlíteni, hogy ugye a történet 2014 nyarával kezdődik, ergo minden feltüntetett információ ennek megfelelő. Nos, ha egyes adatok, lakcímek, vagy például a német válogatott esetleg a Borussia Dortmund kerete változna ehhez az időponthoz képest, az itt már nem fog megjelenni.
Plusz, néhány, csak a későbbiekben megjelenő szereplő szándékosan, a meglepetés kedvéért nincs megemlítve.
Előre is köszönöm, hogy ezeket megértitek!POLYÁK VANDA
„A sors egy bolond kisfiú. Vagy épp kislány. Akármi. A lényeg, hogy a kedvenc időtöltése a játék. Minden csak játék! Azonban a buta gyermek nem gondol bele, hogy ez itt... Velem. Velünk. Ez itt, egyáltalán nem játék. Legalábbis, én nem viccelnék a szerelemmel. Mert az kurvára nem egy boldog dolog. Megnézni egy jó Dortmund-meccset a tévében, miközben hideg sört kortyolgatsz - na, az igazán örömteli!"
Születési név: Polyák Vanda Született: 1989. június 01. Budapest, Magyarország Szülei: Farkas Enikő; Polyák István Testvér(ek): nincs Kor: 25 éves Horoszkóp: Ikrek Foglalkozás: sebész, traumatológus Munkahely: Sankt Johannes Hospital, Dortmund Családi állapot: egyedülálló Magasság: 176 cm
MARCO REUS
„Azt hiszem, megértettem. Ideje volt már, de sikerült. Minden, amit a filmekben lát az ember. Amiket olvas. Korábban azt hittem, ilyesmi nem történhet. Főleg velem. De nem vagyok kivétel, és sosem voltam. Mostanra, hát, jól tudom: szeretni valakit csak akkor lehet örökké, ha a szeretet tárgyát minden körülmény között meg tudjuk védeni; ha előre tudjuk helyezni a fontossági listán; megtartani; és nem engedni el soha; mert egyszer majd - gyakran a kelleténél sokkal hamarabb - el fog menni. És balfék vagy, mert képtelen voltál megadni neki mindazt, amit akart."
KAMU SEDANG MEMBACA
Willst du... (Marco Reus)
Fiksi PenggemarPolyák Vandának egészen pici kora óta kedvenc focicsapata a Borussia Dortmund. Mikor felcseperedik, elhatározza, hogy valóra váltja az álmát, és a klub hazájába, Dortmundba költözik. Minden tökéletes. Dortmund gyönyörű. Azzal, viszont, egyáltalán ne...